close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קריירה שנייה לחובבי האסתטיקה

מערכת שורשכה סיוון, תשעה12/06/2015

איך תפתחו קריירה שניה בתחום אסתטי הקרוב ללבכם?

תגיות:
אם הגעתם למסקנה שהקריירה שלכם כבר לא מדברת אליכם או שמא אתם מעוניינים להעשיר את עולמכם ולבנות קריירה נוספת בתחום האסתטיקה, תחום בו תמיד התעניינתם, במאמר זה נרשום עבורכם כיצד הדבר אפשרי. 

קריירה שנייה- אפשרי?
אנשים רבים שהגיעו לדרגות בכירות בעולם התעסוקתי ובנו קריירה מכובדת חשים בשלב מסוים בחיים שהם מיצו את היכולות שלהם ואת העניין שלהם באותו תחום בו הם בנו את הקריירה. אחרים יוצאים לפנסיה עם קריירה מכובדת ומעוניינים לדעת האם זה מציאותי לבחור ולבנות קריירה שנייה בתחום בו הם תמיד ראו כתחביב אך כעת הם מעוניינים להפוך למקצוע. התשובה היא שאפשרי לבנות קריירה שנייה בתחום האסתטיקה, אם הכוונה היא אל אסתטיקה כענף של פילוסופיה ואמנות ואם על אסתטיקה הקשורה אל מלאכת החיים, דבר שבא לידי ביטוי במקצועות שונים, כמו למשל עיצוב שיער, תסרוקות, איפור מקצועי, בניית ציפורניים, טיפולי קוסמטיקה ועוד.

אפשרי ופרקטי
טרם בוחרים להתחיל ולבנות קריירה באותו תחום בו מעוניינים, חשוב לקחת בחשבון שיש תחומים אקדמאיים אותם ניתן ללמוד ובעת סיום הלימודים האקדמאיים תוכלו להתחיל ולבניית קריירה בתחום המחקר לצד הרצאות. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים להיות פרקטיים ולבנות קריירה שמובילה גם לפרנסה נאה יש תחומים, כמו למשל ספרות, עיצוב רהיטים, הקוסמטיקה ועוד, שישרתו אתכם בצורה טובה יותר מעיסוק בתחום האקדמיה. בשלב זה יש להגיע להחלטה הברורה שתבוסס על מה מעניין אתכם, במה אתם מוכשרים וכמובן מה חשוב לכם. רוב האנשים בוחרים בקריירה שנייה בתחום פרקטי וממוקד שיכול להוביל אותם להצלחה תוך פרק זמן קצר ולהכנסה נאה.

בונים קריירה שנייה
אנשים רבים מעוניינים לבנות לעצמם קריירה שנייה ונמנעים מכך משום הסברה שבגילאי ה- 40-50 קשה מאוד למצוא עבודה ולבנות קריירה. סברה זו לא תמיד נכונה ותמיד איך מסתכלים על הדבר, באיזה תחום בוחרים לבנות את הקריירה השנייה וכיצד עושים זאת. ראשית כל, ההמלצה היא לא להיצמד לכל הקשור אל התחום שאפיין אתכם בקריירה הראשונה שלכם. רכישת מקצוע חדש תכניס אווירה רעננה לתחום התעסוקה בחייכם ותוכלו להקדיש את כל כולכם למטרה זו. אנשים רבים מחליטים לממש תחביב אישי שלהם ולהפוך אותו למקצוע. אם למשל תמיד אהבתם את תחום אמנות השיער, תוכלו להירשם אל קורס ספרות מקצועי. חשוב להשוות בין הקורסים ולהחליט האם מעוניינים להירשם אל קורס קצר שכן אתם מכירים את הבסיס של התחום או שמא אתם מעוניינים בקורס מקיף בו תלמדו את כל הקשור אל תורת הספרות, אם מדובר על תסרוקות לנשים, גברים וילדים,  תסרוקות ערב, טכניקות גזירה ועוד. חשוב לוודא שבסיום הקורס ניתנת לכם תעודה מטעם איגוד מעצבי השיער והסמכה ממשלתית.

לסיכום, יש אינספור אפשרויות לבניית קריירה בכל גיל. כעת, כל שנותר הוא להחליט מתי נרשמים לקורס המתאים לכם שלאחריו תתחילו בבניית קריירה שנייה מוצלחת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה