close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פתרונות לאחסון דירה

מערכת שורשיג תמוז, תשעה30/06/2015

מה תעשו אם אתם נוסעים לשלושה חודשים לחו"ל, היכן תאחסנו את ציוד הדירה שלכם?

תגיות:
אם אתם מתכננים נסיעה ארוכה לחו"ל, נוסעים לרילוקיישן או פשוט צריכים לאחסן את תכולת הדירה שלכם במקום בטוח, אתם בודאי מוצאים את עצמכם מחפשים פתרונות לאחסון דירה. היום לא צריך להסתבך ולהתחנן לחברים ולקרובי המשפחה שיפנו לכם מקום במחסן. חברות המתמחות באחסון דירות מציעות פתרונות יעילים לתקופות זמן קצרות וארוכות והתכולה שלכם נשארת במקום בטוח ומוגן. 

איך זה עובד?
בארץ פועלות לא מעט חברות המתמחות באחסון דירה. חלק מהן מציעות את השירות כחלק משירותי הובלה ואריזה של בתים, כאשר לאחר האריזה מובלת תכולת הבית אל מתחם האחסון שבו מקבלים מכולה או חדר במחסן וכל הפריטים מאוחסנים.
לפני שמבצעים את תהליך ההובלה והאחסון חשוב לוודא שבחרתם בחברה מקצועית וחתמתם על חוזה מסודר שכולל את פירוט תקופת האחסון, התשלומים על האחסון וכל שאר הפרטים. בנוסף כדאי לבדוק מה מצריך ביטוח על התכולה שאתם מאחסנים או האם החברה מציעה ביטוח תכולה כחלק מהשירותים שבגללם פניתם אליה. 

חברות הובלה ואחסון:
כאמור לא מעט חברות הובלה מציעות גם שירותי אחסון דירה לתקופות ארוכות וקצרות. חשוב לבדוק את אמינות החברה, איפה הפריטים עומדים להיות מאוחסנים וכאמור גם את שאלת הביטוח. לרוב החברות גובות דמי אחסון באופן חודשי כאשר חשוב להגדיר מראש את תקופת האחסון ולבדוק האם יש אפשרות הארכה במידת הצורך.

חברות אחסון:
לצד חברות ההובלה המציעות פתרונות לאחסון דירה ישנן גם חברות המתמחות רק בנושא זה. חברות אלו מציעות מקום לאחסון פריטים אחדים מהדירה, או תכולת דירה שלמה, בהתאם לצורך. התמחור של האחסון נעשה על פי תקופת האחסון, כמות הפריטים וגודל החלל בו יש צורך כדי לאחסן את כל הפריטים. 
גם במקרה הזה חשוב מאד לבדוק שמדובר בחברה מוכרת ואמינה ולברר מהם הבטחונות שניתנים לכם בזמן האחסון. האם יש ביטוח על התכולה? האם יש אחריות של החברה על אובדן, גניבה או נזק לתכולה? חשוב מאד לקבל המלצות על החברה, לבדוק מי עומד מאחוריה ולקבל הצעת מחיר בכתב לפני שמחליטים לעבוד מול החברה. 

מתי זה כדאי?
מתי בעצם כדאי לכם לשלם על אחסון דירה? בעיקר כאשר מדובר באחסון לטווח ארוך יחסית. במקרה כזה כל הפרוצדורה הופכת להרבה יותר משתלמת. כאשר מדובר על אחסון לתקופה קצרה מאד, התהליך של אריזה, העברת הפריטים והאחסון שלהם צריך להיות כדאי ככל האפשר. חברה מקצועית ויעילה יכולה לחסוך לכם כל מיני התלבטויות עם שיטת עבודה מהירה וגם משתלמת. 

פתרונות לאחסון דירה עדיפים במיוחד כאשר אתם מתכוננים לקראת מעבר לחו"ל לתקופה ארוכה ולא רוצים לקחת אתכם את כל הפריטים שנמצאים בבית, כשאתם מתארגנים לקראת תהליך שיפוץ דירה או בית ורוצים לפנות את הפריטים למשך זמן הבנייה או בכל סיטואציה אחרת שבה אתם רוצים לשמור על הפריטים שלכם במקום בטוח למשך תקופה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה