close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מצעים אורגניים לתינוק- הפתרון לאלרגיה לקרדית האבק

מערכת שורשיח תמוז, תשעה05/07/2015

הפתרון היעיל ביותר כדי למנוע את הבעיות האלו ולהנות מלילות שקטים ללא דאגות הוא לבחור בקפידה את המצעים שאנחנו רוכשים לתינוק

תגיות:
עור התינוק בחודשים הראשונים לחייו רגיש מאד. הוא יכול להפוך למגורה בגלל לא מעט סיבות, בין היתר חום, זיעה, יובש, רגישות למגע של בד מסויים או בגד כלשהו וגם מגע עם אבק. 
אחד המוצרים המועדים לפורענות שהם מן הסתם חובה בכל בית הם מצעים למיטה. אנחנו רוכשים עבור התינוק שלנו מצעים מעוצבים ומקווים שהם איכותיים ולא יגרמו לרגישויות וגירויים בעור. היום לא צריך להתנסות ולבחון ובעיקר לקוות שלא יקרה כלום. מצעים אורגניים לתינוק מספקים את השקט הנפשי של ההורים ומונעים אלרגיות ורגישויות לקרדית האבק ולמטרידים אחרים. 

מצעים אורגניים – מה זה אומר?
מצעים אורגניים בעצם עשויים מבד אורגני, בד טבעי, לא מעובד וצבוע בצבעים טבעיים, שאינם מכילים רעלנים וחומרים אחרים שעשויים לעורר תגובה אלרגית. מצעים היפואלרגניים שמונעים גירויים מקרדית האבק הם מצעים שעשויים מ-100% כותנה איכותית וכאמור צבועים באמצעות בדים שלא פוגעים באיכות הבד. 

לא רק לתינוקות – מה בודקים כשקונים מצעים אורגניים לילדים ולמבוגרים
מצעים אורגניים אמנם אידיאלים עבור תינוקות, שכאמור עורם הרגיש חשוף הרבה יותר מהעור שלנו לרגישויות, אך היום אפשר למצוא מצעים אורגניים גם למבוגרים. חברות רבות משיקות בכל עונה קולקציות איכותיות של מצעים מכותנה אורגנית בעיצובים יפיפיים.
אז מה צריך לבדוק כשמגיעים לרכוש מצעים אורגניים? חשוב להרגיש את המצעים ולראות שהם רכים ונעימים. כותנה אורגנית איכותית אמורה להיות רכה למגע ונעימה. בנוסף, חשוב לחפש תווית שמאשרת שמדובר ב-100 אחוזים כותנה בלבד. 
שילוב של כותנה עם בדים סינטטיים כמו פוליאסטר למשל, שילוב שאפשר למצוא בלא מעט מצעים, יכול לעורר גירויים רבים בעור, גם אצל תינוקות וגם אצל אנשים בוגרים. מסיבה זו חשוב לבדוק את הבד ולוודא שהוא אכן אורגני ועשוי מ-100 אחוז כותנה.

לצד אלו, צריך לבדוק את צביעת הבד. האם הצביעה של הבד נעשתה באמצעות צבעים אורגניים וטבעיים. במידה והצביעה נעשתה על ידי צבעים לא איכותיים ולא טבעיים, התינוק וגם אתם תהיו חשופים הרבה יותר לגירויים בעור, לא רק בגלל מגע עם קרדית האבק.

משמעות בריאותית חשובה לאורך זמן
למרות שמדובר בפריט יומיומי כמו מצעים, חשוב לדעת שבחירה במצעים איכותיים עשויה להשפיע באופן ישיר על הבריאות הן של התינוקות והן שלנו לאורך זמן. המפגש עם קרדית האבק לא רק יוצר גירויים רבים בעור, אלא גם פוגע בדרכי הנשימה ועלול לגרום לבעיות נשימתיות כמו אסתמה,קוצר נשימה ועוד. 

הפתרון היעיל ביותר כדי למנוע את הבעיות האלו ולהנות מלילות שקטים ללא דאגות הוא לבחור בקפידה את המצעים שאנחנו רוכשים לתינוק, לילד וגם לעצמנו. מצעים אורגניים, איכותיים, מ-100 אחוז כותנה הם הבחירה הטובה ביותר בטווח הארוך. הערך המוסף הוא האיכות, שמאפשרת לנו לשמור את המצעים לאורך תקופה ארוכה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה