close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שירותים ניידים הפתרון המושלם לאירוע בשטח

מערכת שורשיט תמוז, תשעה06/07/2015

כדי ליהנות מאירוע מושלם ושירותים ניידים מפוארים מומלץ מאד לבחור בשירותיה של חברה המציעה דגמים שונים של שירותים

תגיות:
חולמים על אירוע מושלם בשטח? אם כן אפשר לשער שמהר מאד תגלו שיש לכם משימות רבות בתכנון האירוע. המשימות יהיו קשורות בחלקן לאירוע עצמו (והן יכולות להיות דומות לתכנון אירועים רגילים) ובחלקן הן יהיו קשורות לתכנון אירוע בשטח.

האורחים שמגיעים לאירוע רוצים שידאגו להם. כמובן, הם באים כדי לחגוג באירוע אבל הם רוצים שהאירוע יהיה נעים ושיהיה נגיש להם. אירוע בשטח דורש דאגה גם לנוחות של האורחים והנוחות מתבטאת גם בדאגה לשירותים ברמה גבוהה.

לשדרג את האירוע ולחשוב על כל פרט
כל אירוע יכול לקבל שדרוג אם משקיעים בפרטים הקטנים והגדולים. בכל הנוגע לאירוע בשטח חובה לחשוב על שירותים ניידים והיום השירותים הם ברמה גבוהה בהרבה מאלו שאפשר לדמיין עליהם. היום אפשר למצוא פתרונות שונים גם בשירותים ניידים ובניהם:

שירותים מופרדים – גם בשטח אפשר לדאוג לשירותים מופרדים בין גברים לנשים. שירותים ניידים מפוארים הם שירותים אשר יכולים להתאים לדרישות השונות בשטח. לכן, אם יש צורך או רצון אפשר לדאוג גם לשירותים לגברים ולנשים וכמובן לדאוג לכמה תאים בהתאם לכמות המוזמנים לאירוע.

שירותים לנכים – שירותים ניידים מפוארים יכולים להיות מתאימים גם לנכים. כל אחד מכיר את המוזמנים שצפויים להגיע לאירוע שלו. במידה ולאירוע מתוכננים להגיע אנשים שזקוקים לשירותי נכים אפשר לדאוג להם כשהשירותים נוחים לשימוש.

לובי – השירותים מגיעים עם לובי שבו אפשר להתארגן. הלובי כולל כיור, מתקן ייבוש ומראה גדולה והוא נותן את כל מה שאפשר לקבל בשירותים רגילים.

מה הופך שירותים ניידים למפוארים
עיצוב – העיצוב של השירותים הוא ברמה הגבוהה ביותר. למעשה חוגגים רבים אשר מזמינים או מוזמנים לאירוע מעידים על כך שהשירותים נראים כמו שירותים רגילים. העיצוב המוקפד כולל קרמיקה על הרצפה ועל קירות השירותים והוא כולל מתקנים פנימיים מושלמים כולל כיור לשטיפת ידיים בנוחות, מתקן מגבות ומתקן ריח ששומר על תחושה נעימה לכל אורך האירוע.

ניקיון – השירותים הניידים קלים מאד לניקיון במהלך האירוע. כמובן, תמיד מומלץ לשכור אנשי שירות שיהיו אחראיים גם על הניקיון באירוע ובכל הנוגע לניקיון השירותים יהיה להם קל מאד לעשות את העבודה.

מערכת אוורור – בשירותים הניידים המפוארים יש מערכת אוורור אשר דואגת לסלק ריחות לא נעימים. מערכת האוורור הופכת את השהות במקום לנעימה ונותנת תחושה של שירותים רגילים לחלוטין.

התאמה לכמות האנשים – אחד הדברים החשובים בכל הנוגע לתכנון נכון של השירותים הוא התאמה בין כמות האורחים לבין כמות תאי השירותים במקום. ככל שיש יותר מוזמנים כך יש צורך ביותר תאי שירותים. התפשרות על שירותים ניידים יחידים שלא מספיקה לכמות האנשים יכולה ליצור תור ארוך ולכלוך שקשה להשתלט עליו במהלך האירוע.

לחשוב על האורחים בכל פרט
התאמה של שירותים ניידים מפוארים למקום ולאורחים יכולה להפוך כל אירוע למשודרג ומיוחד. האורחים שמחים להגיע לאירוע בו מתחשבים בהם ואין כל ספק שכשחושבים על כל הפרטים האורחים נהנים הרבה יותר.

כדי להתאים שירותים ניידים מפוארים לאירוע מומלץ להתייעץ מראש עם החברה. החברה תשאל שאלות שונות אודות האירוע, על המקום ועל המוזמנים ותוכל להתאים את השירותים לאירוע עצמו. החברה תוכל להתאים בין מספר תאי השירותים למספר האורחים, בנוסף תוכל להציע שירותים לנכים ועוד והכל במטרה להפוך את האירוע שלכם לנוח ומושלם.

כמובן, כדי ליהנות מאירוע מושלם ושירותים ניידים מפוארים מומלץ מאד לבחור בשירותיה של חברה המציעה דגמים שונים של שירותים, חברה עם ניסיון רב מהתאמת שירותים לאירועים וחברה אשר מסוגלת לספק שירות מלא ואדיב לאורחים ולמזמינים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה