close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתקני תצוגה- פתרונות תצוגה מתקדמים לחנויות ומשרדים

מערכת שורשיט תמוז, תשעה06/07/2015

כל מי שאי פעם הופקד על עיצוב החנות או על שיפור חוויית הקונה יודע שפתרונות התצוגה בהם אנחנו בוחרים יכולים לעשות שינוי משמעותי בכמות המכירות

תגיות:
מתקני תצוגה קבוצת ריג'נסי
צילום: יח"צ החברה
כל מי שאי פעם הופקד על עיצוב החנות או על שיפור חוויית הקונה יודע שפתרונות התצוגה בהם אנחנו בוחרים יכולים לעשות שינוי משמעותי במספר המכירות שנבצע מדי יום או במספר הלקוחות שיצאו מהחנות עם שקיות עמוסות כל טוב. הדרך שבה אנחנו מציגים לראווה את המוצרים שלנו משפיעה לא מעט על כמות המכירות.

גם במשרדים בהם רוצים להציג בפני הלקוחות, הספקים, המתעניינים וכל מי שנכנסים בשערי המשרד את סוג העבודה שאנחנו עושים, מתקני תצוגה ממלאים תפקיד חשוב. מה כדאי לקחת בחשבון כשבוחרים מתקני תצוגה לחנות או למשרד?

התאימו את פתרונות התצוגה למוצרים שאתם רוצים להציג:
הכלל החשוב ביותר הוא להתאים כמה שניתן את מתקן התצוגה לסוג המוצרים שבחנות. היום אפשר למצוא מתקני תצוגה מיוחדים לבגדים, נעליים, צעצועים, ממתקים וכל מוצר אחר ואפשר גם למצוא מתקנים שמאפשרים תצוגה של מוצרים שונים. ההתאמה הזו תיצור תחושה אסתטית ומעוצבת בחנות ותעזור למשוך את הלקוחות פנימה.

ביחרו מתקני תצוגה גמישים שאפשר להזיז ולשנות:
מומלץ לבחור מתקן מודולרי שיאפשר לכם לשנות את התצוגה בחנות ולהתאים אותה בכל פעם מחדש למוצרים חדשים. רוב החברות המציעות מתקני תצוגה לחנויות ולמשרדים מציעות מתקנים שאפשר לשחק איתם, להזיז ולשנות את המבנה שלהם, כך שתמיד יהיה ניתן להתאים את המתקן לצרכי החנות. לצד המתקנים הגמישים יותר, אפשר להציב בחנות גם מתקנים סטטיים שמתאימים למפרט מוצרים רחב ככל האפשר.

בידקו את איכות המתקנים לפני שאתם קונים אותם:
האיכות של מתקני התצוגה שאתם רוכשים חשובה מאד מכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא האסתטיקה של החנות. אתם רוצים שהחנות תיראה מטופחת, מסודרת ואיכותית ושהתצוגה תהיה מקצועית ככל האפשר. סיבה נוספת לבדיקת האיכות היא הבטיחות בתוך החנות. מתקני התצוגה צריכים להיות עמידים, יציבים וחזקים כך שלא ייהרסו ולא יגרמו נזקים בחנות. מתקן תצוגה שאינו יציב למשל, הוא סכנה ללקוחות ולעובדים שלכם.

התאימו את מתקני התצוגה לגודל החנות:
כשאתם בוחרים מתקן תצוגה לחנות או למשרד חשוב להתאים אותו לסביבה. הגודל של המתקן צריך להיות מותאם לשטח החנות. מתקן ענק בתוך חנות קטנה ייצור תחושה של צפיפות וחוסר נוחות וישיג את התוצאות ההפוכות ממה שאתם רוצים להציג. מתקן קטן ולא בולט בתוך חנות ענקית יגרום ללקוחות שלכם לחפש את הפריטים ולא תמיד למצוא אותם. חשוב לבחור מתקן שמתאים לגודל החנות ומשתלב בה בצורה אסתטית ככל האפשר.

עיבדו עם חברה מקצועית ומנוסה:
חברות המציעות מתקני תצוגה לחנויות ומשרדים יש בשפע, אבל חשוב לעבוד עם ספק קבוע שיוכל תמיד לעזור לכם ולמצוא עבורכם את פתרונות התצוגה הטובים ביותר לעסק. כדאי לבחור בספק שיש לו ניסיון ושמציע לכם מבחר גדול של מתקנים שונים, שמהם תוכלו להרכיב את תצוגת החנות או המשרד שלכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה