close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דיאטת הרבלייף- מוצרים מובילים

מערכת שורשיט תמוז, תשעה06/07/2015

חברת הרבלייף מספקת מגוון גדול של מוצרים בכל שנה, שמתווספים לתפריט של תזונה בריאה ומאפשרים לשמור על המשקל תקין ועל בריאות ואיכות חיים

תגיות:
היא אחת הדיאטות הפופולריות בעולם המערבי מאז שנות השמונים, היא יוצרת תעסוקה למאות אלפי אנשים בכל רחבי העולם והיא מוכיחה את עצמה במשך שנים כאשר היא מסייעת לאנשים להפחית ממשקלם ולשמור על המשקל הקיים. המוצרים של הרבלייף, הדיאטה הותיקה שפותחה לפני עשרות שנים, הם בני בית אצל אנשים בארצות הברית, אירופה וגם בישראל.

על מה מבוססת שיטת הרבלייף?
שיטת הרבלייף מבוססת על מוצרים שמלווים את היומיום של מי שרוצה להפחית במשקל או לשמור על המשקל הקיים. המוצרים יוצרים תחושת שובע ומשתלבים בקלות בתפריט של תזונה בריאה ומאוזנת אך הם גם מספקים תוספי מזון כמו ברזל, סידן וויטמינים נוספים למי שנמצא בתוך תהליך הדיאטה. קבלת המוצרים מלווה בהסבר על התפריט היומיומי והקפדה על השימוש הנכון בהם תוביל להפחתה במשקל.
המוצרים מתחלקים למספר קבוצות: מוצרים להפחתה ושמירה על המשקל, מוצרי תזונת ספורט אנרגיה וכושר, מוצרי תזונה ייעודיים וגם מוצרי טיפוח.

משייקים ועד תוספי מזון – מה תוכלו למצוא

אבקות להכנת משקה:
האבקות של הרבלייף כוללות עד 20 ויטמינים ומינרליים, שבי תבלים וחלבוני סויה. בנוסף הם כוללים 9 סיבים תזונתיים ממקורות טבעיים ובריאים. השייקים שמכינים מהאבקות מונעים רעב ומעניקים את החומרים המזינים של ארוחה משביעה ומלאה. האבקות מגיעות במגוון טעמים: וניל, תות, פירות טרופיים, שוקולד ועוגיות. 

חטיפי חלבונים:
חטיפי החלבונים של הרבלייף מגיעים במספר טעמים, ביניהם וניל, שוקולד, שקדים, בוטנים ולימון. הם מסייעים לשמירה על רמות האנרגיה ומכילים חלבונים וסיבים מסיסים שמסייעים בשמירה על תזונה בריאה. 

טבליות:
הטבליות של הרבלייף מספקות כ-20 ויטמינים ומינרלים הנחוצים לשמירה על בריאות טובה ותזונה מאוזנת. תוספי המזון האלו כוללים חומצה פולית, ברזל וסידן. בשילוב עם שאר המוצרים של הרבלייף ניתן להנות מאספקה של 100% מהתצרוכת היומית הדרושה לאדם שרוצה לשמור על בריאות ואיזון.  

משקאות דלי קלוריות:
משקאות דלי קלוריות שמכילים חומרים נוגדי חמצון. המשקאות מבוססים על תמציות תה ירוק ומגיעים בטעמים כמו לימון, אפרסק ופטל. את המשקאות של הרבלייף אפשר לשתות קרים או חמים והם כוללים רק שש קלוריות לכוס. המשקאות הללו מהווים תחליף מצויים לקפה ולתה במהלך היום ויוצרים תחושת שובע ואנרגיה גבוהה. 

משקה אלוורה:
צמח האלוורה כולל ויטמינים, מינרלים, אנזימים וחומצות אמיניות, לצד שלל חומרים פעילים שטובים לגוף שלנו. הוא מסייע בניקוי פנימי של הגוף ומרגיע את מערכת העיכול. המשקה הייחודי של הרבלייף הוא בטעם הדרים עדין והוא מסייע לניקוי הגוף לאחר תקופה של תזונה לקוייה, מתח ועוד. 

לצד מגוון המוצרים שציינו כאן מספקת חברת הרבלייף מגוון גדול של מוצרים בכל שנה, שמתווספים לתפריט של תזונה בריאה ומאפשרים לשמור על המשקל תקין ועל בריאות ואיכות חיים. את מגוון המוצרים של הרבלייף ניתן לרכוש בארץ דרך נציגי החברה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה