close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סוגים שונים של הזרקות בוטוקס

מערכת שורשכח תמוז, תשעה15/07/2015

הזרקות בוטוקס הן הליך מגוון, שמשתנה מאיזור לאיזור בגוף ובעיקר בפנים

תגיות:
כשרובנו חושבים על הזרקת בוטוקס, עולה מול עיננו תמונה אחת. זריקה עדינה של רופא עם כפפות סטריליות, עם מחט שחודרת אל הקמטוטים ליד העין או בשולי השפתיים. למעשה הזרקות בוטוקס הן הליך הרבה יותר מגוון, שמשתנה מאיזור לאיזור בגוף ובעיקר בפנים ומצריך מאיתנו מעקב וטיפול קבועים אצל הרופא, כאשר מדי כמה חודשים יש לחזור ולבצע הזרקה נוספת.

כשמדברים על סוגים שונים של הזרקות בוטוקס, מדברים בעיקר על איזור הפנים, אבל האזור הזה הוא איזור עמוס בנקודות רגישות שמצריכות טיפול עדין וקשוב. אלו הם הסוגים העיקריים של הזרקות בוטוקס:

בוטוקס בצידי העין:
לא מעט נשים וגברים סובלים מקמטוטים ונפילה של איזור העין. זוהי נקודה רגישה שבה עם הגיל נוצרים קווים וקמטים קטנים. האיזור הרגיש הזה מחייב הזרקת בוטוקס עדינה מאד, כאשר בטיפול הראשון מוזרקת כמות מזערית של בוטוקס והרופא מעריך ובודק האם היא מספיקה ליצירת מראה חלק וצעיר יותר. במידת הצורך הרופא מעלה את כמות הבוטוקס.

בוטוקס באיזור העפעפיים:
הזרקת בוטוקס באיזור זה מאפשרת לשמור על איזור העפעפיים התחתונות בעיקר כאזור חלק ללא קמטים. הבוטוקס משפר את המראה של העין ומצעיר אותו כך שנעלמות שקיות וקמטים מתחת לעיניים. מכיוון שמדובר באיזור מאד רגיש שבו לא רק המידתיות חשובה אלא גם ההכרות עם העור העדין של אזור העפעפיים, הטיפול נעשה בעדינות רבה ותוך שימוש בכמות מזערית של בוטוקס.

בוטוקס באיזור הצוואר:
אחד האזורים המועדים לפורענות הוא הצוואר. במשך השנים נוצרים קמטים, קווים וכפלים שיש אנשים שלא מרגישים איתם בנוח. הבוטוקס מסייע לטשטש את הקמטים האלו ולמצק את העור באיזור הצוואר. איזור הצוואר הוא איזור רגיש מאד לכל טיפול אסתטי ורפואי ולכן זהו טיפול פחות שכיח. 

בוטוקס בין הגבות:
עוד אזור בפנים שמאד פופולרי לבצע בו טיפול הזרקת בוטוקס. זהו למעשה האזור שמעל האף ובין שתי הגבות. הקמטים הנוצרים באיזור זה עם קמטי הבעה שמתקבעים במהלך השנים. גם במקרה הזה חשובה הכמותיות ותהליך ההזרקה נעשה בהדרגה. הרופא מזריק כמות קטנה של בוטוקס ובמקרה שהתוצאה אינה מספקת יוסיף בהזרקה הבאה כמות גדולה יותר של בוטוקס. התהליך נעשה בעדינות כדי להבטיח שהבעת הפנים תישאר טבעית ככל האפשר.

בוטוקס באיזור השפתיים:
בצדי השפתיים הולכים ומופיעים להם קמטים קטנים, אלו קמטי הבעה שנוצרים בגלל חיוך ובגלל הבעות הפנים השונות שלנו. ככל שאנחנו מטפסים בגיל כך גם הקמטים האלו מעמיקים והופכים בולטים יותר.

בגלל רגישותו של המקום רוב המטפלים משתמשים בכמות מזערית של בוטוקס וההזרקות חוזרות על עצמן מדי כמה חודשים. המטרה היא לא לאבד את ההבעה הטבעית של הפנים והמיקום הרגיש של הקמטים, שעלול להשפיע על כך, מחייב את המטפל לזהירות רבה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה