close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור ריהוט משרדי?

מערכת שורשז אב, תשעה23/07/2015

עליכם לזכור כי בחירת הריהוט המשרדי הינה חשובה וקריטית ליצירת אווירה נעימה לעובדים וללקוחות

תגיות:
חדר דיונים של סמייל אופיס
צילום: אתר סמייל אופיס
מתכננים לפתוח משרד חדש או לשדרג את העיצוב ולהחליף את הריהוט במשרד הקיים? ובכן, עליכם לזכור כי בחירת הריהוט המשרדי הינה חשובה וקריטית ליצירת אווירה נעימה לעובדים וללקוחות, לתפקוד יעיל של העובדים ולרווחתם. ריהוט משרדי איכותי ומוקפד תורם למיצוב ומיתוג העסק וליצירת תדמית של עסק מצליח. השיקולים המרכזיים לבחירת הריהוט הם עלות, עיצוב, עמידות, התאמה לשטח המשרד ונוחות השימוש. לכן, חשוב להשקיע זמן ומחשבה בבחירת הרהיטים החדשים למשרד ומומלץ לפנות לחברת מקצועית המתמחה בייעוץ, תכנון וייצור רהיטים למשרד ותכנון סביבות עבודה מושלמות מבחינת אסתטיקה, נראות ופונקציונליות.

שיקולים חשובים לבחירת רהיטים למשרד
יש מבחר עצום של פריטי ריהוט למשרד לכן עוד לפני שמתחילים לעיין בקטלוגים או להסתובב באולמות התצוגה כדאי לקחת מידות מדויקות של המשרד, לחשוב על פתרונות האחסון הנדרשים, להחליט היכן כל עובד ימוקם בחלל המשרד, וחשוב לקבוע מראש איזה אינטראקציה נדרשת בין העובדים במהלך העבודה. כך לדוגמה ניתן להחליט מראש על סביבת עבודה בסגנון אופן ספייס המאפשרת לעובדים לשתף פעולה בקלות ובנוחות בעוד מנהלים בכירים זוכים למשרד סגור עם מחיצות. כמו כן, יש להחליט האם זקוקים לדלפק קבלה, לחדר ישיבות מרווח ויוקרתי, האם יש צורך בפינת המתנה וכו'.

מומלץ לחשוב קדימה ובמידה וצופים שינוי במערך כוח האדם בעתיד ניתן לתכנן חללי עבודה פתוחים ממחיצות שקל לפרק ולהרכיב מחדש בהתאם לצרכים המשתנים. כמו כן, למרכיב השימושיות יש השפעה גדולה לבחירת רהיטים, לדוגמה בחירת הריהוט לחדר הישיבות המיועד לפגישות עסקיות, לישיבות הנהלה אך יכול לשרת גם את העובדים לצורך הכשרות מקצועיות, פגישות לסיעור מוחות ולצרכי גיבוש.

רשימת העדפות וקביעת מסגרת תקציב
כאמור, בבחירת ריהוט משרדי יש להתחשב בשיקולים רבים, מומלץ להתחיל ברשימת העדפות וחשוב לקבוע מסגרת תקציב. כדאי להכין רשימה של פריטי ריהוט הכרחיים כדי להימנע מרכישה עודפת של רהיטים בהם לא יהיה שימוש, אחרת חללי העבודה יהיו עמוסים מדי. קביעת מסגרת תקציב הינה שלב חשוב והכרחי לרכישת ריהוט משרדי אך אין להתפשר על איכות הרהיטים אלא יש להעדיף תמיד רהיטים המיוצרים מחומרי גלם איכותיים ועמידים וברמת גימור גבוהה. אמנם המחיר של ריהוט איכותי גבוה יותר אך זוהי הוצאה משתלמת לטווח רחוק כיוון שהרהיטים מחזיקים מעמד שנים ארוכות ושומרים על מראה חדש ונעים לעין.

סביבת עבודה ארגונומית
מחקרים רבים שנערכו לאורך השנים מוכיחים מעל לכל ספק כי סביבת עבודה ארגונומית תורמת לרווחת העובדים, לשמירה על בריאותם ולהספקי עבודה ותפוקה גבוהים יותר. לכן, חשוב לבחור שולחנות עבודה נוחים וארגונומיים לעובדים ולמנהלים, כסאות משרדיים עם תמיכה נכונה ובריאה לגב ולצוואר, כסאות מנהלים אורטופדיים ופתרונות אחסון חכמים (כוננית, כוורת, ארון) המאפשרים גישה קלה ונוחה, ללא מאמץ.  

התאמה אישית של הריהוט המשרדי
ריהוט משרדי הוא כרטיס הביקור שלכם בפני הלקוחות לכן חשוב לבחור רהיטים מעוצבים ומאיכות גבוהה, בהתאמה מלאה לצרכים הייחודיים שלכם. מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי על מנת לתכנן את סביבות העבודה במשרד ולהתאים באופן מושלם את הרהיטים לצרכי העובדים והמנהלים ובהתאמה לדרישות המיצוב והמיתוג של העסק.     

המאמר באדיבות: סמייל אופיס - ריהוט משרדי בכפר סבא
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה