close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הזמנות מקוריות לחתונה- כך תעשי זאת

מערכת שורשט חשוון, תשעו22/10/2015

השקיעו מחשבה בהזמנה לאירוע שלכם והראו מקוריות בתכנון שלה!

תגיות:

כל חתונה היא אירוע מרגש עבור הזוג והמשפחה הקרובה, אך יש חתונות שאנו זוכרים מעט יותר, יש חתונות שביום ואפילו בימים שלאחריהן יש משהו מהתרוממות הרוח שמלווה אותנו. לא תמיד פשוט לדעת מה מבדיל בין חתונה לרעותה, לעיתים השקעה כספית היא זו שעושה את ההבדל, אבל לא לשם אנו מכוונים – בדרך כלל מדובר ברצף של דברים קטנים, ובעיקר בכוונה טובה מצד הזוג והמשפחה. כי חתונה לא מתחילה ונגמרת באותו ערב החתונה, היא תהליך שהולך ומתרומם בהדרגה, וכאשר הדברים נעשים עם חשיבה מקדימה ותכנון, אנו יודעים כי אנו צועדים בדרך הנכונה.

אחת מהנקודות בדרך לחתונה בה באים לידי

ביטוי בצורה ברורה הדרך בה החתונה עתידה להיחגג, היא בהזמנות החתונה. התפקיד של הזמנות החתונה לאורך האירוע הוא אמנם למסור פרטים אודות החתונה – זמן, מקום ואולי קוד לבוש, אך למעשה התפקיד שלהן רחב יותר, וכאשר הן מבוצעות נכון, עם מחשבה אמיתית מאחוריהן, הן מכינות את האורחים לחתונה. כמו נחליאלי בסתיו, הן סימן לאורחים – ממש עוד מעט קורה כאן משהו גדול ומרגש.

כדי להשיג את האפקט הנדרש מהזמנות החתונה שלכם, כמו מרכיבים אחרים בחתונה, אתם נדרשים לחשוב כיצד להפוך הזמנות לחתונה למקוריות. להיות מעט שונות ולשלב מחשבה על מי שמקבל את ההזמנה כמו על מי שנותן אותה. להלן מספר דברים של "עשה ואל תעשה" בעיצוב הזמנות מקוריות לחתונה.

תנו מעצמכם: האורחים שלך מצפים לחגוג יחד איתכם, הם רוצים להשתתף בהתרגשות. אתם צריכים לתת להם את התחושה שהם מוזמנים לעשות זאת. הזמנת חתונה הכוללת מספר מילים אישיות, או משפט אחר שיכול לייצג את ההתרגשות האמיתית שלכם יכול לעשות הרבה למען האורחים שלכם. כך לדוגמא, ניתן להוסיף ציטוט מפורסם שמדבר אל שניכם – אימרה מהתנ"ך, ציטוט של דמות שאתם מעריכים ואוהבים, או אפילו משהו אישי שרץ ביניכם.

אל תכפו את עצמכם: הצד ההפוך של הדברים שנכתבו הוא לשים את עצמכם במרכז. אמנם אתם נערכים לאירוע שכולו רק אתם ובשבילכם, אבל תשאירו את זה לאירוע עצמו. פחות תמונות שלכם עצמכם, ויותר אווירה כוללת. כמו שאומרים, תשאירו מקום לדימיון.

איכות: אלא אם כן אתם מתכננים חתונה עם רישול מוקפד, אתם צריכים לראות את הזמנת החתונה כחלק בלתי נפרד מההקפדה שלכם על סטנדרט גבוה באירוע. הרושם הראשוני לחתונה מתחיל בעת מסירת ההזמנה, ולכן יש חשיבות להשתמש בנייר איכות (כן, מרגישים את ההבדל), עיצוב מוקפד, ודפוס איכותי. יש עשרות סוגי נייר הזמינים, כולל כאלה עם תבניות. מומלץ להתייעץ בנושא עם מעצב או עם בית הדפוס. תוכלו להשתמש גם בשיטות מתקדמות כגון שימוש בטכנולוגיית חיתוך בלייזר, המאפשרת לחתוך בהזמנה תבניות שונות ואף כיתוב, וליצור תחושת יוקרה שכנראה האורחים שלכם לא ראו בהזמנות אחרות.

לצאת מהמסגרת של ההזמנה: אם כבר עסקנו בטכנולוגיה מתקדמת, הדפוס המודרני וחיתוך בלייזר מאפשרים לכם להדפיס כל הזמנה עם שינויים קלים, וכך לדוגמא, להוסיף את שם המוזמן בהדפסה עצמה. אפשרות מעניינת נוספת שראינו לאחרונה בחתונה של פאר טסי, היא הזמנת חתונה של חברת PAPERBOUTIQUE שהופכת למסגרת לתמונה. בקונספט המעניין הזה ההזמנה יוצאת מתפקידה המסורתי, וכשהיא הופכת למסגרת לתמונה היא גם משמשת כמזכרת נפלאה עבור המוזמנים שלכם.

אז אם אתם ניגשים לתכנן חתונה, אל תשכחו שההזמנה היא חלק מהמכלול השלם של האירוע. היא מזכירה לאורחים מתי האירוע, אבל היא הרבה יותר מכך – ומהווה את הרגע שבו מתחילים להתרגש. השקיעו מחשבה, הבינו כיצד ההזמנה משתלבת בקונספט הכולל של החתונה, וכיצד היא מעשירה את האורחים שלכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה