close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דלתות גלילה- פתרון מושלם לסגירת החניה הפרטית

מערכת שורשכו חשוון, תשעו08/11/2015

ישנם מספר פתרונות לסגירת החניה הפרטית לכן חשוב לקבל ייעוץ והכוונה על מנת לקבל החלטה נכונה

תגיות:
דלת גלילה
צילום: יח"צ אתר אינטרמאל

אם אתם גרים בבית פרטי עם חניה מקורה ויש לכם רכב יקר, לבטח אתם מחפשים פתרון מתקדם ואיכותי לשמירה והגנה על המכונית. ישנם מספר פתרונות לסגירת החניה הפרטית לכן חשוב לקבל ייעוץ והכוונה על מנת לקבל החלטה נכונה. למעשה, הפתרון המתקדם והאיכותי ביותר הוא להתקין דלתות גלילה חשמליות המופעלות באמצעות מתג, שלט רחוק או בעזרת המכשיר הסלולרי. את הדלת מייצרים בהתאמה מלאה למידות פתח החניה הפרטית, הדלת מיוצרת משלבי אלומיניום חזקים ועמידים בפני רוחות ונזקי מזג האוויר. את הדלת תוכלו להזמין בעיצוב מרשים וייחודי, ובהתאמה מלאה לחזית הבית והגדר מסביב לחצר.

עמידות

דלת גלילה
צילום: יח"צ אתר אינטרמאל
גבוהה בפני ונדליזם וגנבים
בשנים האחרונות ישראל סובלת מגל פריצות וגניבת רכבים בכל הארץ, גנבי הרכב מחפשים רכבי יוקרה אך גם רכבים פופולאריים, לכן חשוב להגן על הרכב הפרטי. גנבי הרכב משכללים את שיטות הפריצה שלהם וחברות הביטוח דורשות מאתנו להתקין אמצעי מיגון משוכללים ואיכותיים. כדי להוזיל את עלויות הביטוח המקיף ניתן להתקין דלתות גלילה בחניות הבית הפרטיים, וכך גם נהנים מהגנה בפני גנבי הרכב וגם זוכים לחיסכון במחיר הפוליסה.

בנוסף, גם מקרי הוונדליזם בארץ הולכים וגוברים לאורך השנים, וניתן לראות נזקים רבים הנגרמים לרכבים החונים ברחוב. חניה פרטית מאפשרת להגן על רכבכם היקר והחשוב, ובאמצעות התקנת דלת חשמלית נגללת תוכלו להקשות על ונדליסטים לגרום לרכבם נזק. יש לציין כי דלת חשמלית נגללת מיוצרת לרוב משלבי אלומיניום, חומר גלם חזק במיוחד שעמיד בפני ונדליזם, וקל לנקות אותה מגרפיטי.

עמידות בפני פגעי מזג האוויר
חניה פרטית מאפשרת לכם להגן על הרכב מפני פגעי ונזקי מזג האוויר, לרבות גשם, ברד, אבק, רוחות וקרינת השמש, ובקיץ תוכלו להיכנס לרכב קריר מאחר וזה אינו חשוף לשמש ישירה. פגעי מזג האוויר עלולים לגרום נזקים כבדים לרכבכם היקר כמו חלודה, שריטות, בלאי מואץ בפלסטיק ועוד. דלת גלילה מאלומיניום מבטיחה לכם הגנה מלאה לרכב בחניה, הדלת מיוצרת משלבי אלומיניום וניתן לצבוע אותה או להוסיף שלבי פוליקרבונט כדי לתת לאור לחדור לחניה. אגב, אלומיניום הוא חומר בנייה ירוק הניתן למחזור, שיקול נוסף מדוע כדאי לבחור בדלת עם שלבי אלומיניום.

במידת הצורך, ניתן לנקות בקלות את הדלת באמצעות מטלית לחה או שטיפה בצינור וחומרי ניקון שניתן למצוא בכל בית וחנות.

אסתטיקה גבוהה
חשוב לרכוש דלתות גלילה לחניות פרטיות בהתאמה לחזית המבנה ולגדר סביבו. חברה מובילה לתכנון וייצור דלתות ושערי גלילה מציעה מגוון פתרונות אסתטיים, כך לדוגמה תוכלו להזמין דלת בגוון בהיר או לבחור כל צבע אחר המתאים לחניה ולחזית המבנה שלכם. את הדלת צובעים בתנור וניתן ליהנות מגוון אחיד ויפהפה, יש לציין כי צביעה בתנור מבטיחה לכם מראה חדש לאורך שנים ארוכות ללא צורך בתחזוקה, למעט ניקיון שוטף.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה