close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פרקטים במחירים נמוכים

מערכת שורשיא כסליו, תשעו23/11/2015

עיצוב הבית בעזרת פרקטים אינו חייב להיות יקר. גלישה באתרים של ספקי ומתקיני פרקטים, עשויה להוביל אתכם למחירים טובים ולמבצעים.

תגיות:

עכשיו זה בדיוק הזמן אחרי החגים, לנצל את המבצעים ולהזמין פרקט חדש,

אם עדיין אין לכם כי לחצי מדינה כבר יש.

רק עשור לקח לפרקטים להיות "העטיפה" הכי מבוקשת של הרצפה, הלבוש הפרי, העצי, בגוונים שונים של כל רצפה בבית או במשרד.

עד אז הסתפקנו ברצפה. בתמונות של בתים באירופה ובארה"ב, התקנאנו בחום ובאווירה שיוצרים הפרקטים (כמעט בכל בית שם יש פרקט), כשאנו הלכנו על רצפה קרה משיש גם בחורף וגם בקיץ.

עד כדי כך אימצנו את הפרקטים, מראה העץ עושה משהו לנשמה של הבית ויש היום גם סוגי רצפה שנראים כמו פרקט, אבל למה לאמץ אותם, אם אפשר פשוט לקנות את הדבר האמיתי, שזה פרקטים בזול.

לפרקטים יש מראה מעוצב בלי להתאמץ, הרי בסופו של דבר מדובר על קורות עץ (או דמוי עץ) המתחברים זה לזה, מותקנים בשיטה שמתאימה להם (לכל פרקט שיטת ההתקנה שמתאימה לו), ואחרי "הפאזל" הנפלא הזה לא תאמינו מה פרקט יכול לעשות לבית שלכם. פשוט משדר חום, תוחם חללים נכון והכי מודרני בעולם.

איזה סוגי פרקטים יש?

פרקט מפולימר - 100% עמיד למים ולשחיקה, נראה ומתנהג כמו עץ.

פרקט למינציה - עשוי מחומר סינטטי בעובי של בין 5-7 מ"מ ועד ל-12 מ"מ. קל מאוד לניקוי ולתחזוקה, מגיע בהמון גוונים ומכל מיני מדינות. פרקט למינציה מאירופה הוא בדרך כלל באיכות גבוהה שסימנה הוא AC.

יש פרקטים למינציה חלקים ויש בעלי מרקם מחוספס שמעניקים אשליה של עץ אמיתי.

פרקט רב-שכבתי מעץ- בשפה מקצועית קוראים לו גם סנדוויץ. החלק העליון תמיד יהיה עשוי מעץ אציל כמו דובדבן, אלון, מייפל ועוד. אפשר לשפשף אותו כדי לחשוף את השכבות העמוקות. הוא בחירה מאוד טובה בין העץ הטבעי והלמינציה.

פרקט גושני עץ מלא- זהו פרקט בעובי של בין 14-22 מ"מ והוא נחשב לאיכותי ביותר מבין כל סוגי הפרקטים.

פרקט פורניר- עשוי משלושה שכבות, שתיים של עץ אורן ואחת מעץ טבעי. השכבה התחתונה מייצבת אותו והיא עשויה בדרך כלל מנייר קשה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה