close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

גם לכם קשה לפתוח את השבוע?

מערכת שורשיב כסליו, תשעו24/11/2015

אלבום חדש ליצחק מאיר. שירי מלווה מלכה המלווים את השבת... יין ישן בקנקן חדש.

תגיות:
עטיפת האלבום
צילום: יח"צ האלבום
יצחק מאיר לא נח לרגע. יחד עם החברים הוא עמל בשנים האחרונות כדי ליצור את פס הקול של מעגל השנה היהודי. עד עתה הוציא חמישה אלבומים שהפכו לרבי מכר.
בימים אלה הוא משיק אלבום חדש, שישי במספר, המכיל הפעם את מיטב ניגוני מלווה מלכה המוכרים והאהובים אשר נבחרו בקפידה, כדי לתת לרוממות השבת להמשיך הלאה. בארנסל המשובח של האלבום נבחרו שירים כמו 'אמר השם ליעקב' בלחנו של ר' יעקב תלמוד, 'המבדיל' בלחנו של ר' בן-ציון שנקר, 'הבדלה' בנוסח האהוב של ר' שלמה קרליבך, יחד עם פיוטים מזרחיים למלווה מלכה האגודים כמקשה אחת. 
כמיטב המסורת באלבומים הקודמים, גם באלבום
הנוכחי נוצרו שיתופי פעולה מפתיעים עם אמנים ממגוון הקשת המוזיקלית; הזמר יונתן רזאל שמתארח בלחן מקורי של יצחק בשיר 'ריבון העולמים', חכם דוד מנחם שמתארח בפיוט 'אל אליהו', הכוכב החסידי ליפא שמלצער שנותן ביצוע מיוחד לשיר 'אמר ה' ליעקב' וגם האחים שבח שמתארחים בפיוט 'לכבוד חמדת לבבי'.

רוב שירי האלבום הם בחינת 'יין ישן בקנקן חדש', שירים ישנים בהפקה חדשה ומשודרגת בהשתתפות רביעיית כלי מיתר ותזמורת של שבעה נגנים בכלים שונים ממערב וממזרח, שיעזרו לכם לפתוח את השבוע בטוב. אל האלבום מצורף כרצועת בונוס השיר 'י-ה אכסוף המאוחד' – המושר בדואט עם המקהלה החסידית 'מלכות'.

"האלבום הזה הוא סוג של הגשמת חלום עבורי, לא רק כי הוא מסמל את חיתום פרויקט השבת. הנה מוקלטים כאן כבר שירי מלווה-מלכה, אלא גם מבחינת הפקה. בתחילת הדרך לא חלמתי שאזכה להקליט אלבום עם רביעיית כלי מיתר בהפקה מושקעת ובשיתופי פעולה מפרגנים שכאלו" – מסכם יצחק מאיר.



הוסף תגובה
עטיפת האלבום
צילום: יח"צ האלבום
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה