close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מצלמות אבטחה בכל פינה

מערכת שורשיח כסליו, תשעו30/11/2015

ירידת מחירי מצלמות האבטחה, הפכו אותם למוצר חובה בכל בית, חנות או משרד.

תגיות:

ירידת מחירי מצלמות האבטחה, הפכו אותם למוצר חובה בכל בית, חנות או משרד. פעם זה היה יקר ורק עשירים יכלו להרשות לעצמם, היום כמעט לכל קשיש יש מצלמת אבטחה שעוקבת אחרי ההתנהגות של המטפלת שלו, ובכל גן ילדים מוצבת מצלמה שמתעדת כל רגע בחייהם של הילדים. היום אי אפשר בלי זה ולך תדע מה תחשוף המצלמה?

סימנים כחולים על הגוף של האימא הקשישה
הכאה של קשישים חסרי אונים, הפכה להיות מכת מדינה. אותם קשישים חסרי אונים עם מטפלות זרות, הפכו למציאות יום יומית של עשרות אלפי קשישים, שלעיתים נתונים לידם הקשה של המטפלים חסרי

הסבלנות. משום כך אפשר למצוא היום בבתי קשישים מצלמות נסתרות שכולם יודעים שהם קיימים חוץ מהמטפלות שלא צריכות לדעת.

ברשת ישנם כמה סיפורי ותיעודי זוועה ממצלמות אבטחה על התנהגות של מטפלות שתועדו מכות את הקשישים שבטיפולן. רק על דבר אחד הן לא חשבו- שיש מי שרואה וצופה בהן בכל רגע ועוד מעט האמת הארורה תיחשף.

הבן אורן גם הוא, צייד את בית אמו האלמנה במצלמות אבטחה, כי הוא גר בבאר שבע ואימו בחולון, ובכל זאת הוא רצה להיות בטוח שהבחירה במטפלת הנפאלית הייתה נכונה ושהיא באמת נחמדה כמו שהיא הייתה בראיון העבודה שלהם.

הסיבה שבגללה אורן החליט להתקין פתאום מצלמה, הייתה משום שיום אחד התאשפזה אמו בבית חולים לצורכי בדיקה, אבל הוא ראה עליה כתמים כחולים שהעידו על כך שמשהו קורה לגוף שלה, ולא משהו טוב.

זה מה שקלטה המצלמה- מכות לאור יום  
במשך חודש לא העלתה המצלמה שום ממצא מחשיד, אבל אחרי חודש, נקלט סיפור רע מאוד בעדשת המצלמה.

כאשר אורן הריץ את הסרט אחורה, הוא ראה שבזמן שהוא נסע לחו"ל לשבוע (כנראה שהמטפלת עשתה את החשבון שעד שהוא יחזור סימני התקיפה יעלמו), הוא ראה איך המתנפלת מאכילה בכוח את אימא שלו, ואגב כך סוטרת לה ברשעות ומעיפה אותה על המיטה.

זה הספיק לו כדי להשאיר את מצלמת האבטחה וגם כדי לשלוח את המטפלת לבית הסוהר.

חושבים שאתם גם זקוקים לעין נוספת בבית?

היכנסו עכשיו וקבלו עד 3 הצעות מחיר

ממיטב המומחים בתחום המצלמות אבטחה: http://click4me.co.il/2936

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה