close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האביזרים שישדרגו לך את הרכב

מערכת שורשיט כסליו, תשעו01/12/2015

אביזרי רכב חדשניים שאולי לא הכרתם

תגיות:

עולם הגאדג'טים והאביזרים לרכב, מעמיד לרשותכם ליין מרשים ומגוון של מוצרים אשר נועדו לשדרג את חווית הנהיגה שלכם בכל פרמטר ולאורך כל הדרך. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימת אביזרי רכב המשדרגים כל נסיעה ונסיעה. אז למי אתם מחכים? הכניסו הילוך וצאו איתנו לסיבוב בעולם הגדג'טים והאביזרים לרכב...

עד להופעת הבוסטרים להנעת רכבים, הנעת הרכב במקרים של חוסר יכולת הנעה (קורה גם לרכבים הטובים היותר), היוותה פעולה שדרשה מאיתנו כבלי הנעה ורצון טוב של בעל רכב אחר. כיום, באמצעות סוללות ליתיום-יון חדשניות, תוכלו להניע כל רכב עד 2,200 סמ"ק בכוחות עצמכם ובעזרת

המיני בוסטרים המגיעים גם בעוביים של 17.5 מ"מ בלבד!!! דרך אגב, המיני בוסטרים יעילים גם לצרכי טעינת טאבלטים וסמארטפונים.

ניקלים לסביבת הרכב  
רוצים להתהדר ברכב מבריק? זה הזמן להצטייד בניקלים המיועדים לכל סביבת הרכב, החל מסט ידיות ניקל לכל סוגי הרכבים, לרבות, רכבי סוזוקי ספלאש, כיסוי אלומיניום מעוצבים למכסה הדלק, ספי חלון לרכב, משקופי ניקל לחלון הרכב ועוד.

מסכי משענות ראש 
מסכים למשענות ראש ברכבים הפכו כבר מזמן לאביזר רכב הכרחי בקרב בעלי המשפחות שבינינו. כיום, תוכלו ליהנות ממסכי משענות ראש משולבי DVD ועשרות משחקים המגיעים עם ג'ויסטיק אלחוטי, דבר ההופך כל נסיעה עם ילדים ברכב לנסיעה נעימה יותר עבור כל יושבי הרכב.

מגני טמבון/פגוש 
רוצים להגן על רכבכם בפני "מכות" קלות ולא נעימות ? זה הזמן להצטייד במגני טמבון/פגוש הכוללים בין היתר סרטי הדבקה מכרום, רצועות גומי דביקות, פסי מגן לפגוש ועוד פטנטים ופתרונות למיגון הטמבון והפגוש.

מערכות מולטימדיה לרכב  
נכון, הרכב ללא נהג עדיין לא כאן, אך יחד עם זאת עומדים לרשותכם לא מעט מערכות מתקדמות לסביבת הרכב. בין יתר המערכות הנפוצות ביותר בתחום אביזרי הרכב תמצאו: מצלמות רוורס, מצלמות לתיעוד הנסיעה, מערכות מולטימדיה עם סנכרון מלא לטלפון החכם שברשותכם ועוד מגוון מערכות מתקדמות לסביבת הרכב.

אביזרי טקסטיל לרכב  
כל אחד ואחת מאיתנו רוצה ליהנות מחלל פנים רכב מאובזר, יוקרתי ואופנתי. בקטגוריית אביזרי טקסטיל לרכב תוכלו למצוא מגוון עצום של מוצרי טקסטיל המיועדים לפנים הרכב, לרבות, כיסוי מושבים, וילונות, כיסויי הגה, כיסויי לוח שעונים, שטיחים לרכב, כיסוי לחגורות הבטיחות ואפילו כריות נוי לרכב. את מוצרי הטקסטיל השונים לסביבת הרכב, תוכלו למצוא בצבעים וגדלים שונים, והם מותאמים לכל סוגי הרכבים מכל קטגוריות הרכב האפשריות.

אביזרים כללים לרכב  
בנוסף לאביזרי הרכב המופיעים לעיל, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון גאדג'טים ואביזרים כלליים לרכב. אביזרים אלו כוללים בין היתר: מחזיקי כוסות, מחזיקי משקפי שמש, מחזיקי מטבעות, מראה פנוראמית, תפוחי הגה, מסגרות מעוצבות ללוחות הזיהוי ועוד היצע בלתי פוסק של חידושים בעולם הגאדג'טים והאביזרים לרכב.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה