close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דגשים חשובים לפני בחירת חברת ניקיון בתים

מערכת שורשח שבט, תשעו18/01/2016

כאשר מנקים את הבית לעיתים תכופות, ועושים זאת על ידי הזמנת שירותי חברת ניקיון מקצועית, לא מצטברת כמות גדולה של לכלוך

תגיות:

ניקוי הבית הוא תהליך שחשוב לבצע בצורה יסודית באופן קבוע. כאשר מנקים את הבית לעיתים תכופות, ועושים זאת על ידי הזמנת שירותי חברת ניקיון מקצועית, לא מצטברת כמות גדולה של לכלוך, אשר קשה אחר כך להסירו, וניתן להגיע לרמת ניקיון גבוהה ביותר. ישנן לא מעט חברות אשר מספקות שירות ניקוי לבתים ולדירות המשמשות למגורים, וחשוב לדעת כיצד לבחור את החברה שתספק לכם את השירות האיכותי ביותר. להלן דגשים חשובים שיעזרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה ביותר.

מומחיות חברת הניקיון

ניקיון של בתים אינו דומה לסוגי ניקיון אחרים, ולכן חשוב שתהיה לחברה אותה תבחרו

להעסיק מומחיות בתחום. חברה אשר עוסקות בתחום זה מפתחות שיטות ניקיון יעילות ביותר, אשר יחסכו זמן וכסף. בפניה לחברת ניקיון לצורך הבירור שאלו באיזה תחומים היא מתמחה, ובצעו בחירה מושכלת בהתאם. כמו כן שאלו כמה זמן מספקת החברה את השירות המדובר, וודאו כי מדובר על חברה יציבה ומנוסה.

צוות הניקיון

חברות המספקות שירות ניקיון מקצועי מעסיקות עובדי ניקיון, המתמחים בניקיון בתים. בשלב בחינת החברות השונות, שאלו כמה אנשים מצוות הניקיון יגיעו לנקות את הבית. יתכן ותעדיפו שיגיע אליכם צוות המונה מספר אנשים, לצורך ניקוי של כל חלל הבית בזמן קצר יותר. כמו כן, בררו האם מועסק צוות מנקים קבוע, אשר מידת מקצועיותו ומהימנותו נבחנה כבר על ידי החברה. ודאו כי לא מדובר על עובד אשר לא מבחן בעבר, ואין לדעת מה רמת הניקיון שהוא מסוגל לבצע.

זמינות

באם החלטתם להעסיק חברת ניקיון לניקיון באופן קבוע, דבר אשר מומלץ ביותר לעשותו, בדקו מה רמת הזמינות של החברה ונכונותה לספק לכם את השירות. יתכן ותעדיפו כי החברה תנקה את הבית עבורכם ביום קבוע בשבוע או בשעה קבועה ביום, וחשוב לוודא שאכן השירות יוצע לכם בזמן שמתאים עבורכם.

שימוש בחומרים מקצועיים

שירות ניקיון בתים, כאשר מבוצע על ידי חברה מקצועית המבצעת ניקיון, לרוב יכלול בעלותו את כלל החומרים הדרושים לצורך ביצוע הניקיון. ודאו כי אכן המחיר שמוצע לכם עבור השירות כולל את כלל חומרי הניקוי והאביזרים הדרושים לצורך ביצוע ניקיון הבית. באם חשוב לכם סוג החומרים בהם יעשה שימוש, בקשו לדעת בפירוט באילו חומרים בכוונת החברה להשתמש.

עלות השירות

בבחירת שירות ניקוי בית מקצועי דאגו לפנות למספר חברות ולבקש מהן הצעות מחיר, על מנת שתוכלו להשוות בינן. חשוב לבחון מה נכלל בכל הצעת מחיר, על מנת שתבצעו השוואה נכונה. עלות של ניקיון תלויה במספר גורמים ומשתנה בין החברות. שיקול זה כמובן חשוב אך יש להיזהר מלהגדיר אותו כשיקול בודד. בפעמים בהם תקבלו הצעת מחיר נמוכה באופן משמעותי מהצעות אחרות, הדבר אמור לעורר את חשדכם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה