close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מכונות שטיפת רצפות ופוליש

מערכת שורשיא שבט, תשעו21/01/2016

מכונת שטיפה מתאימה לניקיון כל סוגי המשטחים הקשים וכל סוגי הרצפות

תגיות:
מכונת שטיפה מקצועית
צילום: יח"צ האתר

בתי עסק ומשרדים זקוקים לשירותי ניקיון באופן שוטף, לרוב מדי יום. את הניקיון נהוג לבצע בסוף יום העבודה, אך בעסקים בהם יש תנועה גדולה של לקוחות או מספר רב של עובדים יש לדאוג לניקיון וסדר לאורך כל שעות היום. יש עסקים המזמינים שירותי ניקיון מחברות מקצועיות על בסיס יומי או שבועי בעוד עסקים אחרים רוכשים מכונות שטיפת רצפות ופוליש ומבצעים את הניקיון באמצעות עובדי החברה המועסקים לשם כך.

ניקיון איכותי ויעיל

חשוב לזכור כי מראה העסק משקף את פני החברה, לכן יש לדאוג לניקיון שוטף של המשרד על מנת לספק לעובדים וללקוחות אווירה

מכונת שטיפה מקצועית
צילום: יח"צ האתר
נעימה. ניתן להעסיק עובדי ניקיון בחצי משרה או במשרה מלאה, לחלופין ניתן לפנות לחברת ניקיון מקצועית ואמינה ולקבל שירות על בסיס קבוע. בתי עסק רבים רוכשים מכונות לשטיפת רצפות מאחר ולא ניתן לשטוף את הרצפות באמצעות מטליות וסחבות, במיוחד כאשר שטח העסק גדול. כמו כן, בעסקים בהם יש תנועה רבה של לקוחות הרצפה מתלכלכת ונשחקת במהירות לכן כדאי לרכוש גם מכונת פוליש איכותית באמצעותה ניתן לקרצף את הרצפה להסרת הלכלוך והכתמים וכדי להבריק את אריחי הריצוף ולהחזיר לרצפה את המראה המבריק והיוקרתי.

שלוש פעולות במקביל

מכונה מקצועית ומתקדמת לשטיפת רצפות מבצעת שלוש פעולות במקביל, קרצוף, שטיפה וניגוב. מכונת שטיפה מתאימה לניקיון כל סוגי המשטחים הקשים וכל סוגי הרצפות כגון משטחי בטון מוחלק, אריחי שיש או אבן טבעית, מרצפות טראצו וכדומה. המכונה מיועדת לעומסי עבודה גדולים ומתאימה במיוחד לניקוי יעיל ומהיר של משטחים גדולים בבית העסק או בכל מבנה אחר, לדוגמה קניונים, מרכזים מסחריים, מפעלים, מחסנים לוגיסטיים, אולמות תצוגה וכיוצא בזה.

מכונת שטיפה לניקוי רצפות מבצעת קרצוף באמצעות מברשות וחומרי ניקיון איכותיים המותאמים לסוג הריצוף, לאחר הקרצוף המכונה מבצעת שטיפה יסודית של הרצפה ולסיום מתבצעת פעולת ייבוש וניגוב הרצפות משאריות מים כך שהרצפה נותרת יבשה וכמובן נקיה וללא שאריות לכלוך או כתמים. הרצפה היבשה מבריקה ונראית חדשה לאורך זמן, ניתן לחזור על הפעולה מדי יום ללא פגיעה באריחי הריצוף, כל עוד מתפעלים נכון את המכונה ומשתמשים בחומרי ניקיון מאיכות גבוהה בהתאמה לסוג אריחי הריצוף או הרצפה.

פוליש לרצפה

אחת לכמה זמן חשוב לבצע פוליש לאריח הריצוף על מנת להחזיר את הברק לרצפה וכדי ליהנות ממראה יוקרתי ומרשים ביופיו. לכל סוג של ריצוף יש להתאים את סוג מכונת הפוליש והחומרים המתאימים כדי להימנע מנזק לאריחים. מכונת פוליש מקרצפת את הרצפה, בהתאם לצורך יש לבצע ליטוש של השכבה העליונה כדי להסיר כתמים קשים במיוחד. לאחר מכן מורחים חומרי איטום והגנה על הריצוף וניתן לבחור בין גימור מט או מבריק. המראה המתקבל בסוף הנו מרשים ויוקרתי הנשמר לאורך זמן, ומעניק אווירה הרמונית לעסק.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה