close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הגיע הזמן לחדש את טבעת הנישואין

מערכת שורשיד שבט, תשעו24/01/2016

טבעת הנישואין אינה מתאימה לצרכים המשתנים? זה הזמן לחדש אותה!

תגיות:
חידוש טבעת הנישואין
צילום: יח"צ האתר

קניית טבעת נישואין

חידוש טבעת הנישואין
צילום: יח"צ האתר
זהו תהליך מרגש אשר מושקעת בו מחשבה רבה, יחד עם זאת לפעמים, זוגות צעירים קונים טבעת על פי גחמה רגעית וכאשר השנים עוברות ואיתן משתנה צו האופנה, הטבעת שעד אז נחשבה לחדשנית הפכה למיושנת ואנו כלל איננו עונדים אותה. בפעמים אחרות, זו לא האופנה שמשתנה אלא מבנה הגוף, והטבעת, על זמנית ככל שתהיה, אינה מתאימה. במקרים כאלו רבים מאתנו יחשבו על הפתרון המובן מאליו והוא להניח את הטבעת בקופסת התכשיטים ולשמור אותה למזכרת. אולם יש גם אפשרות אחרת והיא למכור את הטבעת, לקבל מזומן ולהתחדש בטבעת חדשה.

טבעת הנישואין אינה מתאימה לצרכים המשתנים? זה הזמן לחדש אותה!

המחשבה על מכירת טבעת הנישואין יכולה להרתיע אנשים אשר מוצאים בה ערך סנטימנטלי. אולם יש לקחת בחשבון כי אם היא אינה נמצאת בשימוש בין כה וכה, כדאי ומומלץ להמיר אותה בטבעת חדשה. התהליך אינו מורכב, כל שיש לעשות הוא לפנות אל חנות שקונה זהב ולקבל את מחיר האטרקטיבי לפי המקובל בשוק. לאחר מכירת הטבעת, תקבלו את ערכה במזומן ותוכלו לרכוש לכם טבעת חדשה לפי בחירה. כמובן שתוכלו לקנות שוב טבעת נישואין מסורתית וחלקה או שתוכלו להתהדר בטבעת משובצת ביהלום ולזכות לתכשיט לטעמכם אשר ישרת אתכם נאמנה.

לפני החתונה חשק בטבעת עם יהלום? על ידי מכירת טבעת הנישואין הישנה יתאפשר לך להגשים את החלום

כידוע טבעת נישואין מגיעה בדגמים קבועים, לרוב היא חלקה ללא הרבה אפשרויות עיצוביות מלבד חריטה, כאשר ההבדלים בין הטבעות באים לכדי ביטוי בחומרי הייצור שלהן. אולם ישנן נשים שלא יכולות לוותר על יהלומים כחלק מסגנון ודרך חיים ובוחרות בתהליך של מכירת טבעת הנישואין הישנה לצורך המרתה לטבעת יהלום חדשה המתאימה יותר לטעמן האישי. בעזרת מכירת הטבעת וקניית טבעת חדשה במקומה, אין צורך להוציא סכום כסף נוסף, אלא להשתמש בכסף המוזמן שקיבלתם בתמורה בעבור הטבעת החדשה.

כמו כן, במקרה ולפני החתונה הייתה העדפה לטבעת יקרה יותר, אולם בזמנו לא היה התקציב שיאפשר לקנות זהב, בעזרת מכירת זהב ישן תוכלו רק להשלים את הפעם ולרכוש את אותה טבעת החלומות הנחשקת ולענוד אותה, במקום את הטבעת הישנה.

כל סוף הוא סימן להתחלה חדשה ולטבעת חדשה

סיבה נוספת למכירת טבעת נישואין היא גירושין. לא פעם החיים טומנים בחובם שינויים בלתי צפויים ובן הזוג אתו בחרנו לבלות את כל החיים נמצא כלא מתאים. גירושין הם אומנם מצב לא נעים אך הם ללא ספק תחילתה של דרך חדשה, אותה אין דרך טובה יותר לציין מאשר עם מכירת טבעת הנישואין הישנה וקנייתה של טבעת חדשה. במקרה הזה, ניתן לבחור את הטבעת המתאימה מתוך מבחר בלתי נדלה של טבעות ללא הגבלה, היות ואין צורך בתחלופה הולמת לטבעת הנישואין המסורתית. כמובן שעם התמורה שתקבלו אפשר גם לעצב טבעת מאפס בהתאמה אישית ולהוציא לפועל רעיון נושן על טבעת חלומית.

לפרטים נוספים, צרו קשר עמנו, חברת "ברכת זהב בע"מ" ונשמח לעמוד לרשותכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה