close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיול שומרי מסורת

מערכת שורשיט אדר ב, תשעו29/03/2016

כל אחד יכול היום לצאת לטיול בחו"ל ושמירת מסורת היא אינה מגבלה!

תגיות:

טיולים לחו"ל הם כבר מזמן עניין של מה בכך עבור הישראלים. העובדה שעלויות החופשה בישראל עלו מאד בשנים האחרונות עם זמינות הטיסות גרמו לכך שיותר ויותר ישראלים בוחרים לטייל מעבר לים. דבר זה נכון גם עבור קהל הישראלים שומרי המסורת.

ההבדל בין טיול רגיל לזה של שומרי מסורת

שומרי מסורת לא צריכים לוותר היום על טיולים בעולם, הם יכולים ליהנות מכל העולמות, גם מטיולים בחו"ל וגם מתנאים שמתאימים לציפיות שלהם. שומרי מסורת מבקשים פעמים רבות לצאת לטיול באזור שיש בו בית כנסת ומובן שחשוב להם מאד שהמקום בו הם יאכלו יהיה כשר. כל זאת בניגוד לטיול רגיל בו אנשים סומכים על כך שהם יאכלו בכל מקום ללא מגבלה (או למשל שהם ימנעו מאכילת בשר אם הדבר חשוב להם) ושיכולים לישון בכל מקום ללא דאגה איפה ישנו בית כנסת עבורם.

המאפיינים של טיול שומרי מסורת

טיול שומרי מסורת של רימון מביא איתו כמה מאפיינים מיוחדים ששונים מכל טיול אחר:

  • כשרות – טיול שומרי מסורת הוא טיול בו החברה המארגנת דואגת לכל הפרטים. אחד מהם הוא נושא האוכל הכשר. אפשר לצאת לטיול בחו"ל, לטייל ביעדים רבים וכל זה תוך כדי שמירת כשרות. במקומות מסוימים החברה המארגנת דואגת לא רק להגיע למסעדות שומרות כשרות אלא דואגת לשיכון במלון שהמטבח שלו עובר הכשרה מוקפדת.
  • בית כנסת – כל מי שחשוב לו להגיע לבית הכנסת בחו"ל יכול להיות רגוע. כל שיש לעשות כדי לצאת ברוגע לטיול הוא לבחור לצאת אליו עם חברה המתמחה בתחום ולברר מולה מה הזמינות של בית הכנסת. כמובן, העובדה שאל הטיול יוצאים עוד שומרי מסורת מקילה מאד בכל מה שנוגע לכיבוד הדת ולהתפלל.
  • ימי הטיול – לרוב, אפשר לתכנן את הטיול כך שהוא לא יכלול את יום השבת. למעשה, חברה שמתמחה בתחום תכנון הטיולים ומכירה את קהל שומר המסורת, יכולה לתכנן טיול שמתחיל ביום ראשון ומסתיים ביום חמישי. בצורה זו גם היוצאים לטיול זוכים לטיול מושלם, רואים את כל המראות האטרקטיביים ביותר במקום והם לא צריכים לחוש שלא בנוח בשל יום המנוחה החשוב כל כך.
  • קהל יעד – רוב הטיולים לשומרי מסורת הם טיולים מאורגנים שאליהם מגיעים רק שומרי מסורת. עובדה זו הופכת את הטיולים לנעימים יותר ואת סביבת הטיול למוכרת. שלא כמו טיול רגיל בו מכל וכל ושומרי מסורת צריכים לעשות שינויים כך שהטיול יתאים להם (ועל כן לרוב הם יוותרו על יציאה לטיול שכזה), במקרה של טיול שומרי מסורת הם יוכלו גם ליצור חברויות חדשות ובעיקר להרגיש שהם בסביבה שנוחה להם.

לסיכום

כל אחד יכול היום לצאת לטיול בחו"ל ושמירת מסורת היא אינה מגבלה. שמירת מסורת בחו"ל אומרת שכדאי לתכנן את הטיול מראש וכי מומלץ לברר עם חברה המתמחה בתחום הוצאת טיולים לקהל זה ולברר מולה מה המשמעות של הטיול, מה כולל המסלול ואלו התאמות היא מבצעת כדי ששומרי מסורת יוכלו לצאת אליו.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה