close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהיריון

מערכת שורשיב אייר, תשעו20/05/2016

אם את בהיריון ומתכוונת לנסוע לחו"ל, כדאי להצטייד בביטוח נסיעות שמכסה עלויות בלתי צפויות שקשורות להיריון ולהבטיח לעצמך נסיעה בראש שקט

תגיות:
צילום: shutterstock

הידעת כי יש חברות תעופה שקבעו הגבלות לנוסעות בהיריון, וחלקן עשויות לדרוש מכתב מהרופא שמאשר את פרטי ההיריון שלך?
בכול מקרה כדאי להתייעץ עם הרופא לפני הנסיעה, לא משנה באיזה שבוע היריון את נמצאת. תמיד עדיף לקבל מכתב מהרופא שלך שקובע שאת כשרה לטיסה.

מה מכסה פוליסת הביטוח?

בדרך כלל, חברות הביטוח יבטחו נשים בהיריון עד השבוע ה-30, וחלקן גם עד ה-32. לכן, חשוב לקחת בחשבון גם את תאריך הטיסה חזרה.

פוליסות הביטוח קובעות תקרות למימון ההוצאות בשעת חירום. בדרך כלל הפוליסה תכסה עד כ-200 אלף דולר עבור הוצאות בגין סיבוך בהיריון עד השבוע ה-24 וכיסוי של עד כ-60 אלף דולר עבור הוצאות בגין סיבוכים בהיריון בשבועות שבין ה-25 וה-32 (גם לאם וגם לעובר).

ביטוח נסיעות לנשים בהריון בסיכון

אין בעיה לבטח אישה בהיריון גם אם היא סובלת ממחלות רקע כמו לחץ דם גבוה או סוכרת (מחלות שהופכות את ההיריון להיריון בסיכון), ובלבד שהיא מציגה אישור רפואי.

נשים בהיריון יתקשו להשיג ביטוח נסיעות עם כיסוי רפואי אם הן מעל גיל 40, בהריון מרובה עוברים, עם דימומים בתקופת ההריון, עם היסטוריה של טיפולי הפרייה או עברו הפלות רבות.

מקרים שבהם לא ניתן לבטח נשים בהיריון שנוסעות לחו"ל

אישה בהריון שמתכוונת לעסוק בסקי או בספורט אתגרי בחו"ל, תתקשה להשיג ביטוח מתאים שכן חברות הביטוח נוטות להחריג מצב של היריון כשהן מציעות ביטוח נסיעות אתגרי מורחב. המשמעות היא שאם יקרה משהו לעובר בעקבות העיסוק בספורט האתגרי, הפוליסה לא תכסה את ההוצאות הרפואיות. לדוגמה, אישה בהיריון שתיפצע במהלך הסקי ותידרש לבצע בדיקת אולטרסאונד לעובר, הבדיקה לא תכוסה על ידי הביטוח.

מהי המשמעות של ביטוח על ידי קופת החולים?

חשוב לדעת שקופת החולים שלך משמשת כמתווכת בינך לבין חברת הביטוח. לכן, אם את רוכשת ביטוח מקופת החולים אל תסמכי על כך שהמבטחת מכירה את כל פרטי התיק הרפואי שלך ותדע כיצד לטפל בך בעת הצורך, כי בכול מקרה יהיה עלייך ליצור קשר ישיר עם חברת הביטוח. קחי זאת בחשבון כשאת רוכשת ביטוח נסיעות.

ביטוח נסיעות במקרה של לידה בחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה, בדרך כלל, גם את הלידה המוקדמת, אבל לא את עלות אחזקת התינוק לאחר הלידה. למשל, אם התינוק חייב אשפוז של כמה ימים בפגיה, טיפול שכרוך בעלויות של עשרות אלפי דולרים, הביטוח לא יכסה את ההוצאות האלה.

כמה עולה טיפול רפואי בחו"ל לנשים בהיריון?

כדי להבין את חשיבות ביטוח הנסיעות לנשים הרות, כדאי להכיר את העלויות הצפויות לטיפול רפואי בחו"ל.

בארה"ב, אשפוז עקב סיבוך היריון בלי לידה מוקדמת יכול להגיע עד לכ-4,000 דולר ליום, ובאירופה עד לכ-2,000 יורו ליום; בארה"ב, לידה מוקדמת בלי סיבוכים מגעה ל-22 אלף דולרים ובאירופה ל-10,000 יורו; ניתוח קיסרי בארה"ב יכול לעלות עד כ-40,000 דולרים ובאירופה עד כ-20,000 יורו.

מוגש מטעם חברת PassportCardהמציעה שירותי ביטוח נסיעות לחו"ל לקהל המטיילים הישראלים הרחב.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה