close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מולטי מגנטים לאירועים צובעים את האירוע שלכם

מערכת שורשכח סיוון, תשעו04/07/2016

"מולטי מגנטים לאירועים" מספקים שירות ייחודי של אטרקציות לאירועים

תגיות:

האירוע שלכם הוא במידה רבה התגשמות החלום שלכם. בכל שנה אתם מוזמנים לאירועים שונים, וכעת, בעת שהגיע התור שלכם להיות בנעלי מארחי האירוע, אתם רוצים להחזיר לאורחים שלכם לפחות את אותה החוויה שהם העניקו לכם. "מולטי מגנטים לאירועים" מספקים שירות ייחודי של אטרקציות לאירועים. אנחנו מבטיחים לכם, כי האירוע שלכם יתעלה על כל מה שהכרתם עד היום, כך שהחוויה של האורחים שלכם מובטחת. כל שנותר לכם הוא לבחור ממבחר האטרקציות שלנו ולהצטרף אל מניפת ההצלחות והלקוחות המרוצים שלנו.

ממגנטים ועד בלונים מתפוצצים
מה בעצם הופך אותנו למה שאנחנו? בעוד שבאירוע שלכם אתם עורכים חיפוש אחר ספקים שונים, שורפים זמן יקר בשיחות טלפון ארוכות ויוצאים לפגישות, אנחנו מעניקים לכם פתרון קל: "מולטי מגנטים לאירועים" הינה חברה אחת, המציעה מגוון רחב של אטרקציות. בעת שאתם מחפשים אטרקציה לאירוע שלכם, אנחנו כאן בשבילכם עם הבשורות האחרונות בעולם האטרקציות לאירועים.

המטרה שלנו היא להפוך את האירוע שלכם למה שתמיד חלמתם עליו: אירוע משמח, מרגש ועם ערך מוסף לאורחים. האטרקציות שאנו מפעילים באירועים הן אטרקציות שהוכתרו פעם אחר פעם כהצלחה גדולה, כך שהבחירה שלכם כעת היא לא איזו אטרקציה תרגש או תוכתר כהצלחה, אלא איזו אטרקציה מתאימה לכם ביותר באירוע שלכם.

אנו מעניקים שירות של מגנטים לאירועים, מסך לבן המתפקד כסטודיו נייד, מגנטים בפורמט של פולארויד, בלונים מתפוצצים, מכונות עשן כבד לאירועים, תאי צילום מגניבים, זיקוקים ופירוטכניקה מטורפת וחגיגת קונפטי. אז איזו אטרקציה הולכת לצבוע את האירוע שלכם בצבעים של שמחה ומסיבה גדולה?

באילו אירועים ניתן לשלב אטרקציה?
אם פעם היה ניתן לחשוב כי האטרקציות הן נחלתן של אירועים אחדים בלבד, הרי שכיום בכל האירועים, על כל סוגיהם, משלבים אטרקציות. אנחנו, "מולטי מגנטים לאירועים", נוכל להתאים עבורכם את האטרקציה ההולמת ביותר את האירוע שלכם. ספרו לנו מה אופי האירוע שלכם, מי קהל היעד, היכן תחגגו ומה התקציב – ומכאן, הדרך אל הגשמת החלום שלכם קצרה משתוכלו לחשוב. אירועי חינה, חתונות, אירועי המצווה, מסיבות הפתעה וימי הולדת, מסיבות גיוס, כנסים ותערוכות, אירועי חברה וימי גיבוש, אירועי קד"מ או כל אירוע אחר שבו אתם מבקשים להכניס אלמנט של הפתעה – אנחנו שם איתכם!

כשהשירות טוב – הכל טוב
כשם שאנחנו בוחרים בקפידה את האטרקציות שאנו משלבים באירועים, כך אנחנו גם בוחרים בקפידה את החומר האנושי שמרכיב את הצוות שלנו ב"מולטי מגנטים לאירועים". האירוע שלכם הוא התגשמות חלום, ופעמים רבות מדובר על אירוע של פעם בחיים – כך שחשוב להעביר חוויה טובה, משמחת ומרגשת ללא פשרות. המטרה שלנו היא לא לצלם, להפעיל מכונת עשן או לתזמן את פיצוץ הבלונים בתיזמון מושלם. באירוע שלכם אנחנו לא ספק חיצוני – אלא אנחנו חלק מהאירוע שלכם והאחריות שלנו היא להכתיר אותו כהצלחה! כשהשירות טוב, הכל טוב, ואנחנו מתחייבים לשירות כזה באירוע שלכם.

מולטי מגנטים לאירועים בפייסבוק: https://www.facebook.com/multimagnets

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה