close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

משחה נגד צלקות!

מערכת שורשיג תמוז, תשעו19/07/2016

פעמים רבות משחה יכולה להיות פתרון יעיל ביותר נגד צלקות ואין צורך בניתוח מורכב

תגיות:

הגוף שלנו הוא כמו ספוג של צלקות. אלה נגרמות עקב תרחישים שונים שהותירו אותם בגופנו כמו ניתוח, סימני מתיחה, כתמי שמש, כוויה, חלילה פציעה ועוד. יש פצעים שעוברים וכאילו לא היו ויש פצעים שמשאירים צלקות, וכאשר מדובר במקומות שאנו חושפים כמו פנים, ידיים, צוואר ועוד זה מכוער ולא אסתטי.

יש אנשים שלא מסוגלים לשאת את הצלקות הללו, והם פונים לכל מיני מנתחים פלסטיים על מנת לבצע הליך של הסרת צלקות. יש בשוק גם כל מיני משחות ובעיקר אחת שעושה את העבודה וכמו מטה קסמים מעלה את הסימנים.

מה יש במשחה נגד צלקות?

המשחה שהתגלתה יעילה נגד צלקות מכילה תמצית של אלוורה, אלנטואין, סיליקון ג'ל, זרעי ערער בר ועוד. כל אלה יחד מהווים פורמולה מיוחדת במינה המצליחה להעלים את כתמי הצלקות שכן הם כבר חרוטים בעור ועל כן זקוקים לנוסחה מיוחדת מנצחת כדי להעלים אותם.

צלקת יש להדגיש היא סוג של ליקוי וכאשר מתקנים את הליקוי הזה, הצלקת עצמה מצטמצמת מאוד. בחומרים של הפורמולה יש משפרי זרימת דם, מינרלים חיוניים לגוף וגם חומרים שמשפרים את חילוף החומרים. משחה נגד צלקות מסוגלת למחוק את הצלקת.

מהן סוגי הצלקות?

מהי צלקת מכוויה- צלקות מכוויה יכולות להיגרם מ-3 דרגות כוויה. כוויה מדרגה ראשונה, שנייה ושלישית. כאשר יש צלקת מכוויה העור מנסה לתקן את הצלקת ע"י ייצור קולגן אבל כמו במקרה של צלקת אבנומרלית, לא תמיד העור מסוגל לעשות את זה ומה שנשאר היא צלקת אדומה, מחוספסת ומכוערת מאוד. משחה נגד צלקות מסוגלת למחוק צלקת מכוויה.

מהי צלקת אבנורמלית- צלקת בצבע אדמדם עם מרקם מחוספס שנוצרה עקב ריבוי החלבון קולגן. התפקיד של הקולגן זה לבנות רקמת עור חדשה באזור של פציעה, חתך וכד'. כאשר יש ייצור קולגן בצורה שאיננה מפוקחת, יש "השתוללות" שמותירה צלקת רחבה, גסה, אדומה ומחוספסת. ממש לא נעים לעין. משחה נגד צלקות מסוגלת לטשטש צלקת אבנורמלית.

צלקת מכוויה- צלקות מכוויה נגרמות מ-3 דרגות של כוויה, כאשר החומרה היא בסדר עולה: כוויה מדרגה ראשונה, שנייה ושלישית. ע"י ייצוק קולגן כמו במקרים של תיקון העור בגוף, מיוצר קולגן אבל שוב, כמו במקרה של צלקת אבנומרלית, לעיתים התיקון משתבש ומה שנשאר מהכוויה הוא סימן מכוער, צלקת אדומה, קשה ומחוספסת שלא מחמיאה לעורנו כלל. משחה נגד צלקות יכולה לטשטש צלקת מכוויה.

צלקת כתוצאה מניתוח- עדיין היום יש הרבה מאוד ניתוחים פולשניים שמותירים על העור צלקת. צלקת זו הינה מכוערת ולא מחמיאה בכלל לגוף. נשים רבות גם יולדות בניתוח קיסרי וגם זה משאיר צלקת מכוערת למדי. יש נשים שהולכות למנתח פלסטי כדי להסיר את הצלקת המכוערת. משחה נגד צלקות מסוגלת לטשטש מאוד צלקת אחרי ניתוח.

מהם כתמי שמש?- חשיפה מוגברת לשמש יוצרת כתמים הנקראים "כתמי שמש" אלו הם כתמים בצבע לבן או חום שמתפזרים על הגוף, מכוערים מאוד ובלתי אסתטיים. משחה נגד צלקות מאוד יעילה בנושא של כתמי שמש.

מהם כתמי מתיחה? - כאשר אנשים מלאים או שמנים מורידים במשקל נותר להם עור מדולדל במקום שבו הם רזו. סימנים אלה נקראים סימני מתיחה והם נגמרים בעקבות הריון או דיאטה. אלה הם סימנים מכוערים ובלתי מחמיאים בכלל. משחה נגד צלקות מצוינת ופועלת היטב עבור העלמת סימני מתיחה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה