close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קידום אתרים אורגני- יתרונות לבעלי עסקים

מערכת שורשיב שבט, תשעז08/02/2017

חלק חשוב מהמודעות העסקית שלנו הוא מתן תשומת לב לנושא של פרסום ושיווק העסק שלנו

תגיות:
קידום אתרים
החלום להיות בעל עסק פרטי הוא חלומם של אנשים רבים. כאשר יש לנו עסק פרטי משלנו אנחנו צריכים להתעורר למציאות ולהתמודד עם התחרות הרבה שיש בשוק. התמודדות זו יכולה להיות לא פשוטה והיא דורשת מאתנו מודעת עסקית מפותחת מאוד. חלק חשוב מהמודעות העסקית שלנו הוא מתן תשומת לב לנושא של פרסום ושיווק העסק שלנו. כיום עסקים רבים בוחרים לשווק את עצמם באופן וירטואלי באינטרנט. שיווק באינטרנט נקרא גם קידום אתרים והמטרה שלו להפוך את העסק שלנו לעסק שנמצא במקום טוב בתוצאות החיפוש של גוגל בביטוי מפתח שהגדרנו מראש. קידום זה יכול לאפשר לנו לכמות לקוחות גדולה מאוד מדי חודש תוך השקעה של תקציב סביר שבהחלט משתלם ומחזיר את עצמו ברוב המקרים.

באמצעות תוכן מקורי
קידום אתרים אורגני מתבצע בחלקו הגדול על ידי כתיבת תכנים אותם מזינים באתר שלנו ובאתרים אחרים. כל מאמר תוכן המוזן באתר מהווה למעשה קישור פנימי באתר או קישור לחיצוני לאחר שמסייע בקידום האתר בגוגל. כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו באמצעות תכנים חשוב לוודא שהתכנים יהיו מקוריים במאה אחוז. גוגל מעניש אתרים שיש בהם תוכן מועתק עד כדי הוצאה שלהם מתוצאות רשימות החיפוש שלו. כאשר אנחנו בוחרים לכתוב תוכן מקורי לאתר שלנו אנחנו מסייעים לקידום האורגני שלו ואנחנו גם מקדמים פלאים את התדמית העסקית שלנו ברשת כך שהיא תהיה מכובד ואיכותית יותר.

באמצעות יצירת עניין אצל הגולשים
קידום אתרים אורגני צריך גם להתאים לחוקי הקידום של גוגל וגם בו בזמן ליצור עניין אצל הגולשים. ככל שיותר גולשים יגלו עניין באתר ובעסק שלנו כך הקידום והפרסום באינטרנט יהיו אפקטיביים יותר עבורנו. כאשר אנחנו רוצים ליצור עניין אצל הגולשים – כך שהם יבקרו באתר שלנו ולאחר מכן בעסק שלנו אנחנו חייבים קודם כל לדעת לאיזה קהל גולשים אנחנו פונים. עלינו למפות את קהל היעד או המטרה של העסק שלנו. אם קהל היעד שלנו הוא בני נוער נצטרך להשתמש בתכנים ובפרסומים שונים מאשר עם הקהל שאליו אנחנו פונים הוא קהל מבוגר יותר של אנשים בני 40 פלוס. לאחר שנמפה את קהל היעד אליו אנחנו פונים עלינו לבדוק איך המתחרים המובילים בשוק פונים אליו ולנסות לפנות אל אותו הקהל באותו הסגנון אך בדרך מקורית יותר שתתאים ותייחד את העסק שלנו.

המאמר באדיבות דיגיטאצ' – חברה לקידום אתרים, פרסום ממומן בגוגל ובניית אתרים
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה