close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שרציתם לדעת על שלטים למשרד החדש שלכם

מערכת שורשכד אדר, תשעז22/03/2017

אין סיבה לחשוב פעמיים וכדאי שתיפנו עוד היום להזמנת השלט המושלם למשרד החדש

תגיות:
בשעה טובה, אחרי דילמות רבות, אתם עומדים להקים היום את המשרד החדש שחלמתם עליו מזה שנים? אם כך, יש לא מעט משימות ופרטים שעליכם לדאוג להם וביניהם גם השאלה האם תרצו לשלב שלט יפה בכניסה למשרד. יש אומנם הרבה אלמנטים שעם התקדמות הטכנולוגיה הופכים להיראות לנו מיושנים, כמו לדוגמה כרטיסי ביקור מנייר, אך שלטים למשרד מעולם לא מאבדים את החשיבות שלהם.

יש מספר מטרות לשלטים כאלה שיכולים לעמוד בכניסה למשרד או בחזית של הבניין והם:
1. פרסום ושיווק 24/7 לעסק
2. סמל של מעמד
3. ייצוג ומיתוג העסק

לכן אין סיבה לחשוב פעמיים וכדאי שתיפנו עוד היום להזמנת השלט המושלם למשרד החדש.

איך יוצרים שלטים למשרד?
האמת היא שהתהליך של יצירת שלטים למשרד הוא אינו תהליך פשוט כי יש לא מעט פרטים שצריך להתייחס אליהם. ראשית, העיצוב חייב להיות מושלם וזה אומר שצריך להתייחס לגודל, לחומרים וגם לצבעים. שנית, חשוב להחליט מה אתם משלמים על השלטים שיעמדו בכניסה למשרד, כלומר, האם אתם רוצים שרק יהיה כתוב שם העסק? או שאולי חשוב לכם לשלב גם את הלוגו? ואיך תבחרו את הגופן המתאים לכתיבה? בנוסף לכל אלה, צריך גם להחליט האם אתם רוצים שהשלט יהיה זוהר ומואר גם בלילה או לא כך שיש הרבה פרטים שדורשים את תשומת הלב שלכם.

כמה יעלה לכם להכין שלט למשרד?
קשה לדבר על הזמנת שירות של שלטים למשרד ולא לדבר על המחירים כי כמו כל שירות אחר שקשור לעסק שלכם, גם יצירת השלט כמובן תעלה לא מעט. ישנם מספר פרטים שיקבעו כמה תשלמו על הכנה של שלטים יפים למשרד, כמו:
• החברה שממנה תזמינו את שירותי הכנת השלט
• החומרים שבהם תבחרו
• גודל השלט ועוד

ההמלצה שלנו היא לפנות אל מספר חברות מקצועיות שעוסקות בתחום הזה ופשוט לבקש הצעת מחיר. בצורה כזאת, כשיהיו לכם ביד מספר הצעות מחיר, תוכלו להשוות ביניהן ולבחור את ההצעה הכי משתלמת שיש.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה