close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת מסכים: מקרים בהם עלינו לבחור מסך הקרנה מתאים לצרכים

מערכת שורשכז ניסן, תשעז23/04/2017

ישנם הרבה מקרים בהם דווקא אנשים המארגנים אירוע פרטי בביתם או באולם יכולים ליהנות מיתרונות מסך הקרנה המתאים לצרכיהם

תגיות:
אנחנו נוהגים לחשוב על השכרת מסכים כפעולה המבוצעת רק על ידי מארגנים מקצועיים כהכנה לכנס או הרצאה עסקית, אבל, למעשה, ישנם הרבה מקרים בהם דווקא אנשים המארגנים אירוע פרטי בביתם או באולם יכולים ליהנות מיתרונות מסך הקרנה המתאים לצרכיהם. ממסיבת רווקות ועד מסיבת קריוקי עליזה, הבה נתחיל בכמה רעיונות יצירתיים.

השכרת מסכים למסיבת חיים שכאלה
אדם איננו חייב לצאת לפנסיה כדי ליהנות ממסיבת "חיים שכאלה" נוסטלגית המאורגנת לו על ידי קרוביו ובני משפחתו. כאן, השכרת מסכים משחקת תפקיד חשוב, מכיוון שהמקרן והמסך הם עיקר התוכנית האומנותית של הערב. הקרנת השקופיות, הסרטונים או המצגת שהכינו מבעוד מועד כל אחד מהמוזמנים לחתן/כלת האירוע הופכת את הערב לבלתי נשכח. כאמור, לא חייבים לחכות ליציאה לפנסיה, גם יום הולדת עגול (אפילו 20) יכול להוות סיבה טובה למסיבה.

ערבי שירה בציבור
בעבר, ערבי שירה בציבור "נשענו" על השירונים שחולקו למשתתפים. אבל, מאז התחזקותה של המגמה הירוקה וההמלצות לחסוך בהדפסות שאינן הכרחיות, מקרני שקופיות ומסכי הקרנה ממלאים את מקומם של השירונים בהצלחה מרובה. כאן, צריך לוודא כי המסך ממוקם במרכז, כך שכל אחד מהמוזמנים יוכל לראות אותו בצורה שווה, לכוון את התאורה על מנת שלא תיצור בוהק לבן ומסנוור, וכמובן, לבחור מסך איכותי המתאים בגודלו להקרנת שקופיות מילות השירים.

מסיבות קריוקי
אחד מסוג הבידור הנפוצים בשנים האחרונות הוא מסיבות הקריוקי, בעיקר בשל קלות הארגון שלהן. "מקור" הקרנת המילים הוא מקרן המחובר למחשב והוא גם זה המקור למוסיקה, המתוגברת על ידי הרמקולים. גם כאן, בחירת המסך המתאים הינה חשובה מאד, ולכן, מומלץ שלא להסתפק באלתורים ביתיים כמו קיר לבן או סדין לבן וחלק, אשר עלולים שלא למלא את תפקידם בצורה הטובה ביותר.

מסיבת רווקים / רווקות
כאן, כבר מדובר בשילוב בין מסיבת חיים שכאלה (בגלל האפשרות להכין סרטון הפתעה קצר לכלת/חתן המסיבה) ומסיבת קריוקי (איך ניתן לערוך מסיבה עליזה ללא האפשרות לזייף במלוא גרון? ?). כל אחת מהאפשרויות בפני עצמה ושתיהן גם יחד, דורשות מסכים ומקרנים איכותיים ואמינים, אשר לא ייכשלו במילוי תפקידם בדיוק ברגע האמת.

ברכות לחתונה או מסיבות בר/בת מצווה
ברכת חתן או כלת המסיבה, אשר לרוב נעשית באירוע עצמו, עלולה להלחיץ אותם באופן רציני. גם כאן, ניתן להקליט את הברכה באופן מקצועי ומצב רוח רגוע מספר ימים לפני האירוע עצמו, ובערב האירוע ניתן להיעזר במחשב ומקרן ולהקרין את הברכות על מסך גדול בתחילתו של האירוע או במהלכו. אבל, לא רק חתן או כלת המסיבה יכולים לעשות כן, אלא גם המוזמנים. תקליטור כזה יכול להוות מזכרת יפה מאירוע בלתי נשכח.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה