close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה כדאי לחפש משרדים להשכרה בבורסה?

מערכת שורשכ סיוון, תשעז14/06/2017

ישנם כיום לא מעט משרדים להשכרה בבורסה ובסביבתה, ומי שהסתובב לאחרונה באזור עד גם להמשך התפתחות המתחם

תגיות:

לא רחוק מתל אביב נמצאת רמת גן, עיר לא קטנה בכלל, שמושכת אליה צעירים, זוגות, בעלי עסקים וכוח עבודה איכותי ביותר. בנקודת התפר בין שתי הערים המרכזיות נמצא מתחם הבורסה, יעד אטרקטיבי לכל מי שמחפש משרדים להשכרה ברמת גן. בעלי עסקים קטנים שרוצים לצאת מהבית ולמקם את המשרד בין שלל עסקים מצליחים, וגם מנהלים שרואים את העסק צומח ומבקשים לספק לו סביבה נעימה ומכובדת הרבה יותר, כולם מגיעים אל המקום הזה בתקווה שימצאו משרד שמתאים לצרכיהם. לפניכם שתי סיבות מצוינות לעשות זאת, וגם טיפ קטן לקראת הסוף.

מיקום מרכזי
משרדים להשכרה בבורסה, וברמת גן בכלל, הם פתרון אידאלי למי שרוצה להישאר בלב האקשן. חשוב לזכור שבתוך מתחם הבורסה נמצאת תחנת הרכבת, זו שמצדה השני מסתתרת תל אביב (תחנת סבידור). במרחק קצר מאוד מתחנת הרכבת נמצאות גם תחנות אוטובוס פעילות להפליא, ולא רחוק משם נבנית בימים אלה הרכבת הקלה. המשמעות, אם כן, ברורה. השכרת משרדים ברמת גן, ובמתחם הבורסה בפרט, היא צעד חכם למי שרוצה להציע ללקוחותיו נגישות גבוהה, ולמי שרוצה להקל גם על העובדים (ועל עצמו) בדרך לעבודה.

גישה ללקוחות ולשותפים
יתרון משמעותי נוסף שיש למי שבוחר משרד מתוך מגוון משרדים להשכרה בבורסה, הוא הגישה הנוחה ללקוחות ולשותפים הפוטנציאליים. במתחם שבו מאות בתי עסק קטנים וגדולים, משלל תחומים, נדמה שהשמים הם הגבול. היכולת לתקשר עם בעלי עסק שמציעים מוצרים משלימים וכמובן עם לקוחות רבים, הופכת את המקום הזה לאטרקטיבי במיוחד. לכן, אם תבחרו משרדים להשכרה ברמת גן, עדיף לכם כנראה להתמקד בבורסה או בסביבתה, וליהנות מקשר ישיר ואישי הרבה יותר עם שחקנים אחרים במגרש המשחקים שלכם.

טיפ לבחירת משרד
כעת, כשהיתרונות ברורים, נותר רק לקבל החלטה. כאמור, ישנם כיום לא מעט משרדים להשכרה בבורסה ובסביבתה, ומי שהסתובב לאחרונה באזור עד גם להמשך התפתחות המתחם. כדי שתוכלו לבחור משרד שיציע לכם עוד שורה של יתרונות, ולא רק מיקום נוח ותחבורה ציבורית אידאלית, שימו לב גם לכמה פרטים נוספים. ודאו שהמשרד גדול מספיק לצרכים שלכם, אבל לא גדול ויקר הרבה מעבר לצרכים וליכולות שלכם. בדקו גם אילו שירותים נוספים תקבלו, לרבות אחזקה ומקומות חניה, ושימו דגש על סביבת העבודה שאתם מציעים לעובדים שלכם ולעצמכם. תשומת לב לפרטים הקטנים תעזור לכם לבחור את הטוב ביותר עבורכם.

 

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה