close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

היכונו לחופש הגדול עם קונסולת המשחקים סוני פלייסטיישן 4

מערכת שורשכב תמוז, תשעז16/07/2017

רעיון פשוט לקית מעט יותר רגוע- קונסולת משחקים של סוני

תגיות:
הילדים אולי נרגשים לקראת התקופה הזו שהם קוראים לה "החופש הגדול" אבל להורים זהו בהחלט זמן לא פשוט. בהיעדר מסגרת, או לפחות בין קייטנה אחת לאחרת, הילדים צריכים תעסוקה. ביקור בבריכה או מפגשים עם חברים הם בהחלט פתרונות מצוינים. השאלה היא מה עושים כשהבריכה סגורה, כשהחברים עסוקים בפעילויות אחרות או כשהילד פשוט רוצה להישאר קצת בבית מתחת למזגן. אחד הפתרונות הטובים ביותר לבעיה הזו הוא קונסולת משחקים שתספק לצעירים במשפחה כמה אטרקציות מדליקות, ואם נהיה כנים – גם המבוגרים יוכלו ליהנות מהפתרון הזה לא פחות. כשהילדים ישנים כמובן, כדי שלא יהיה ויכוח על הקונסולה.

קונסולת המשחקים הטובה ביותר
בשנים האחרונות נכנסו לתחום משחקי המחשב וקונסולות המשחק לא מעט שחקניות טובות שמציעות פתרונות איכותיים. עם זאת, יש בכל זאת מותג אחד שמוביל את הרשימה הזו בכל הקשור למגוון המשחקים, איכות השידור והקדמה הטכנולוגית. המותג הזה הוא סוני פלייסטיישן, והגרסה העדכנית והמצוינת שלו: סוני פלייסטיישן 4. סוני נחשבת כמה עשורים למובילה כמעט בכל תחום שבו היא פועלת, ובתחום קונסולות המשחק נדמה שאין לה באמת מתחרים. הגרסה הרביעית והמתקדמת היא מוצר הדגל של סוני, והיא מאופיינת במערכת חזקה עם כונן קשיח גדול למדי (500 GB עד 1 טרה), וגם משחקים בתלת ממד ונגן Blu-Ray. כל אלה הופכים את סוני פלייסטיישן 4 לאחת האופציות הטובות ביותר כיום, אם לא הטובה מכולן.

מגוון עשיר של משחקים לכל גיל
היתרונות של סוני פלייסטיישן 4 רבים, והם כוללים כאמור את הכונן הקשיח ואיכות השידור, אבל גם מגוון רחב מאוד של משחקים מהם ייהנו הילדים גם בחופש הגדול וגם בימי השגרה. לצד משחקים שאפשר למצוא רק בקונסולה של סוני, כמו DriveClub או LittleBigPlanet, יש גם לא מעט משחקים שמותאמים לקונסולות אחרות, בהם המשחקים הגדולים והפופולאריים ביותר כמו Call of Duty או Assassin’s Creed Unity. עם האפשרות לשחק אונליין, עם משחקים חדשים שיוצאים כל העת וגם עם משחקים שמוצעים ללא כל עלות, סוני פלייסטיישן מחזקת את המעמד שלה כקונסולת משחקים איכותית מאוד. הילדים כאמור יהנו ממנה מאוד, אבל הם לא היחידים. אחרי שיירדמו אתם יכולים להתחיל לתכנן את זמן האיכות שלכם, ההורים, עם משחק טוב מול הקונסולה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה