close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד ניתן לשלב בין בטיחות הבית ובין עיצוב יוקרתי?

מערכת שורשכד תמוז, תשעז18/07/2017

אין יותר צורך לבחור בין שני עולמות שונים אלה וקל מאד למצוא את האביזרים הנכונים והמתאימים המכילים בתוכם גם אלמנטים של בטיחות וגם של סגנון עיצוב יוקרתי

תגיות:
מעקה נרוסטה
צילום: יח"צ האתר
עד לפני כמה שנים היה מדובר בשני תחומים שונים לגמרי - האחד עסק בבטיחות בתוך הבית פנימה, שבזכותה שמרו בני המשפחה על שלומם והשני עסק בעיצוב יוקרתי. לא הייתה הרבה מודעות לנושא השילוב בין שני נושאים אלה וברוב המקרים היה צריך לבחור או להעדיף את האחד על פני השני. בשנים האחרונות ידוע על ידי כל מי שיש לו נגיעה או ידע בנושא של עיצוב הפנים שחלו שינויים רבים ונכנסו לשימוש טכניקות עבודה מעניינות וחדישות אשר בזכותן כבר לא צריך להתפשר וניתן לשלב בין התקנת אביזרי בטיחות לבין שמירה על סגנון עיצוב יוקרתי בכל חלקי הבית.

כאשר מדובר בבתים פרטיים או וילות גדולות אין ספק שאביזר הבטיחות הראשון והחשוב ביותר הוא המעקה הצמוד למדרגות. אין קשר בין הגילאים של בני המשפחה לבין ההכרח להתקין מעקה, שכן בזכות המעקה לא תהיה סכנת נפילה או מעידה. כאשר חשוב לבעל הבית לשמור על סגנון עיצוב מפואר ויוקרתי הוא יכול לבחור מעקות נירוסטה וכך לשוות לבית כולו ולאזור המדרגות בפרט מראה יפה, מיוחד, מקורי וכמובן יוקרתי מאד. בדרך זו אפשר לשלב בין שמירה על בטיחות לבין עיצוב יוקרתי ומעניין.

אביזרי בטיחות יוקרתיים בבית
כל אביזר בטיחות כיום שבעל הבית בוחר לרכוש, למקם או להתקין יכול להיות יפה, יוקרתי ומיוחד. אין צורך להתפשר על אחת מתכונות חשובות אלה וכך ניתן למצוא למשל מבחר עצום של דלתות כניסה או דלתות פנים בעלות מנגנוני נעילה מתוחכמים וחזקים, הרצפות יכולות להיות מחוספסות כך שלא תהיה מהן סכנת החלקה ובכל אביזר שכזה ניתן לבחור מתוך קטלוג גדול ומגוון של דגמים, צבעים או צורות וכמובן כאלה שיש בהם דרגות שונות של שמירה על ביטחון ובטיחות של מי שגר בבית. מי שגר בבית פרטי ויש לו ילדים קטנים לבטח ישמח להצטייד בשער שיחסום את הגישה למדרגות וכך ימנע מפעוטות או תינוקות לטפס מעלה.

גם חומרי הגלם חשובים בבחירה של אביזרים בטיחותיים ויוקרתיים. ישנם חומרי גלם שעלולים להישחק לאחר פרק זמן קצר ויש כאלה שיחזיקו מעמד זמן רב, אפילו לא מעט שנים. כאשר בוחרים בחומרי הגלם הטובים יותר, הבטיחותיים והעמידים ביותר, אין ספק שהשמירה על בטיחות בני המשפחה תישאר בעינה ולא יהיה צורך לדאוג לה לעיתים תכופות. מעקה העשוי מנירוסטה יכול להיות מותקן גם במרפסת גבוהה על מנת לשמור מפני נפילה או מעידה מגובה רב וגם יכול לשמש כגדר סביב החצר או כשער הכניסה לחנייה כלי הרכב של המשפחה. כך לבטח יתקבל שילוב מושלם בין בטיחות לבין עיצוב ומראה יוקרתי.

שילוב בטיחות ויוקרה
כעת אפשר כבר להבין שבאמת אין יותר צורך לבחור בין שני עולמות שונים אלה וקל מאד למצוא את האביזרים הנכונים והמתאימים המכילים בתוכם גם אלמנטים של בטיחות וגם של סגנון עיצוב יוקרתי. כאשר כל הפריטים והאביזרים בבית מעוצבים על פי סגנון עיצובי אחיד חשוב שגם המעקה ושאר אביזרי הבטיחות יהיו תואמים ולא ייראו זרים במראה הכולל של הבית. כך יהיה נעים להיכנס אל הבית, בין אם עבור בני המשפחה המתגוררים בו ובין אורחים או מבקרים שירגישו שהושקעה מחשבה רבה בעיצוב הכולל ותשומת לב רבה ניתנה לכל הפרטים, גם אלה הקטנים ביותר. מי שמבקר בבית יוכל להבחין ששלומו ובטיחותו היו חשובים מאד לבעל הבית שלא בחל באמצעים על מנת לשמור על קרוביו.
הוסף תגובה
מעקה נרוסטה
צילום: יח"צ האתר
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה