close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה היתרון במדפים בכלל ובמדפים למחסן בפרט?

מערכת שורשכו תמוז, תשעז20/07/2017

לשימוש במדפים בעסק ובבית יש יתרונות רבים, והשימוש במדפים מאפשר לנו לאחסן חפצים בצורה יעילה ובאותו זמן לחסוך מקום

תגיות:
ישנם סוגים שונים ורבים של מדפים: מדפים למשרד, מדפים לבית, מדפים לספרייה, מדפים למחסן וכו' וכדי להתאים את המדפים הנכונים לצרכים שלכם חשוב וכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום.מומחי חברת גבאי ריהוט משרדי, המתמחה הייצור ושיווק רהיטים ובתכנון והרכבת משרדים, עומדים לשירותכם.

מי צריך מדפים
לשימוש במדפים בעסק ובבית יש יתרונות רבים, והשימוש במדפים מאפשר לנו לאחסן חפצים בצורה יעילה ובאותו זמן לחסוך מקום. השימוש במדפים מאפשר תכנון חכם יותר של המרחב וניצול מירבי שלו, גם אם החלל שלנו אינו גדול, ובעזרת שימוש נכון במדפים נוכל לחסוך מקום ולתת אשליה של מרחב גדול יותר. בנוסף לכך השימוש במדפים מאפשר לנו לשמור על ניקיון ביתר קלות, משום שבעזרת המדפים ישנו שטח פנוי רב יותר על הרצפה אשר קל יותר לשמור על הניקיון שלו.

יתרונות השימוש של מדפים במחסנים
מחסנים בדרך כלל משמשים אותנו לאחסון של דברים רבים והאינטרס שלנו הוא אחסון מקסימאלי במינימום שטח, כדי לחסוך בעלויות. לכן, גם במקרה זה, או אולי יש לומר במיוחד במקרה זה, מדפים למחסן הם הפיתרון הטוב ביותר. כמו שציינו קודם, המדפים במחסן מאפשרים ניצול מירבי ואפקטיבי של המחסן וכך קל יותר לשמור על סדר וניקיון של המקום, יש גישה נוחה לכל פינות המחסן ונמנעת הצטברות אבק.

אילו מדפים מומלצים לשימוש במחסן?
במחסן אנו נוהגים לאחסן סחורה בעלת משקל רב, לכן אנו ממליצים על שימוש במדפי מתכת חזקים ועמידים אשר יכולים לשאת עומס רב. מדפי מתכת מיוצרים מסוגים שונים של מתכות כגון פלדות שונות, אלומיניום ופח, כש לכל מתכת תכונות אופייניות ומידת עמידות שונה בתנאים כאלו ואחרים. בחירה נכונה של מדפי מתכת תבטיח עמידות של המדפים לשנים רבות. בנוסף, מדפי מתכת קל מאוד לנקות והם אינם בעלי נטייה להכתמה, לעומת מדפי עץ או פלסטיק למשל, וכמו כן קל יותר להגיע לרמת ניקיון סטרילית כשמדובר במדפי מתכת לעומת מדפי פלסטיק. המלצה נוספת לבחירת המדפים היא שימוש במדפי מתכת מודולאריים שאינם דורשים הרכבה מסובכת ואינם דורשים הברגה ולכן קל מאוד להעבירם וניתן לשנות את מיקומם וגובהם בקלות ובהתאם לסחורה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה