close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך להתכונן למעבר דירה במשפחה ברוכת ילדים

מערכת שורשכו תמוז, תשעז20/07/2017

איך בכל זאת ניתן לפשט את התהליך ולצלוח את מעבר הדירה ביתר קלות, גם כאשר מדובר במשפחה ברוכת ילדים?

תגיות:
צילום: graphicstock
מעבר דירה עלול להיות משימה לא פשוטה עבור כל משפחה, אך כאשר מדובר במשפחה ברוכת ילדים המשימה עלולה להיהפך למאתגרת עוד יותר. כל ילד וילדה עם הבגדים והצעצועים שלהם, ההורים שצריכים לדאוג להכל ולארוז את הכל בצורה מסודרת, להעביר את כל הציוד לבית החדש ולפרוק את הכל, ולא ציינו אפילו את כל הריהוט והציוד הכבד כמו מקרר, תנור וכו'.

איך בכל זאת ניתן לפשט את התהליך ולצלוח את מעבר הדירה ביתר קלות, גם כאשר מדובר במשפחה ברוכת ילדים וכאשר ההורים נמצאים בלחץ זמן של מעבר במקביל לעבודה או ללימודים, ניהול משק הבית וכו'?

ציוד מתאים וייעודי למעבר דירה יכול לפשט מאוד את העניינים
רבים אולי יתפלאו לשמוע, אך אחת הדרכים המומלצות והיעילות לצלוח בשלום את מעבר הדירה, במיוחד במשפחות גדולות עם הרבה ילדים ורכוש להעביר, היא באמצעות רכישת הציוד הייעודי המתאים למעבר הדירה מבעוד מועד.

הכוונה כאן הא בעיקר לסוגים שונים ומתאימים של אריזות קרטון ייעודיות למעבר דירה כמה מאפיינים שהופכים אותם לפתרונות יעילים ומתבקשים למעבר דירה, פתרונות שיאפשרו לכם לשמור על סדר בתוך המעבר הכאוטי. אריזות קרטון ייעודיות למטרה זו מגיעות במגוון צורות וגדלים, כך שניתן להתאים אריזה ייעודית לכל סוד של חפצים – אריזות לבגדים ואריזות ממוגנות ומרופדות יותר למכשירי חשמל ומכשירים אלקטרוניים, אריזות קטנות יותר עבור צעצועים ואריזות בצורה מתאימה למארז של ספרים והעברתם. וכך הרשימה ממשיכה- ישנם סוגים רבים של קרטונים ייעודיים למעברים, כך שכבר חשבו על הכל בשבילכם – פשוט חפשו אחר אריזות קרטון ייעודיות עבור כל סוג ספציפי של רכוש, והמעבר שלכם כבר יהפוך לקל ופשוט הרבה יותר.

מלבד לאריזות עצמן, מומלץ להצטייד עוד לפני שבכלל מתחילים לארוז בכמה מוצרים נלווים מתבקשים אשר יענו עבורכם על הצרכים השונים העולים בעת אריזת רכוש הבית. למשל – כמה גלילים של נייר דבק על מנת לסגור את אריזות הקרטון, טושים עבים על מנת שתוכלו לכתוב על הקופסאות וכך תדעו בדיוק מה יש בכל אחת ולאן כל ארגז הולך בבית החדש, מוצרים המאפשרים להגן על ציוד שביר ו/או יקר ערך כמו גליל נייר בועות, ספוגים או כל אמצעי ריפוד אחר העולה על הדעת.
במידה ותכינו את "ארגז הכלים" שלכם עבור המעבר בצורה יסודית מבעוד מועד, תגלו כי ימי המעבר עצמם נינוחים יותר והרבה פחות מאיימים ממה שחשבתם שיהיו. במיוחד כאשר יש בבית הרבה ילדים ואתם צריכים לדאוג לארוז את הרכוש והציוד של כולם – חשוב מאוד לעבוד בצורה מסודרת, לארוז הכל באריזות המתאימות, לרפד את כל מה ששביר או רגיש ולכתוב על כל ארגז בדיוק מה יש בו ולאן הוא הולך...
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה