close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עבודות אלומיניום

מערכת שורשטו אב, תשעז07/08/2017

האלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם הפופולריים ביותר למגוון רחב מאוד של שימושים, ובהם שלדות של אופניים חשמליים (וגם מטוסים), סורגים, גדרות, גגונים, פרגולות ועוד ועוד

תגיות:
היתרונות העיקריים של האלומיניום
הסיבה לכך שכל כך הרבה אנשי מקצוע במגוון כה רחב של תחומים אוהבים לעבוד עם אלומיניום היא שמדובר בחומר גלם שמתאפיין בשלל יתרונות.

ראשית, המשקל של מתכת זו (שאגב, בעברית נקראת חמרן) הינו נמוך – הצפיפות של האלומיניום הינה כשליש ביחס לצפיפות של נחושת או פלדה, למשל – אבל למרות שכל מוצר אלומיניום הינו קל משקל הוא גם עמיד מאוד וזאת בזכות החוסן של המתכת.
בנוסף, האלומיניום הוא גם אסתטי מאוד, ובעיקר משדר ניקיון, בוהק, עדכניות ויציבות. האלומיניום הוא חומר גלם נוח מאוד לעיבוד, והדבר נכון לכל הסוגים של עבודות אלומיניום, כשבין השאר מתכת זו חשילה (המתכת הקלה ביותר לחישול, כלומר עיצוב מחדש על-ידי כבישה או לחיצה, פרט לזהב), רכה למדי ורקיעה.

איכות חשובה אחרת של חומר גלם זה היא העמידות הגבוהה, הן באופן כללי ובפרט בפני שיתוך (קורוזיה), ובנוסף הוא מוליך היטב גם חום וגם חשמל. העלות הכלכלית של אלומיניום אינה גבוהה, וכשמשקללים את כל יתרונותיו, מקבלים יחס עלות תועלת משתלם מאוד לכל עבודת אלומיניום.

איך מבטיחים עבודות אלומיניום איכותיות באמת?
האיכויות הרבות והמשמעותיות של האלומיניום הופכות אותו לבעל פוטנציאל רב – כדי לממש את הפוטנציאל ולהבטיח שאותן עבודות אלומיניום שונות (גדרות, חלונות, סורגים, מעקות ועוד ועוד) אכן יספקו מקסימום נחת ותועלת, חשוב גם הניסיון של אנשי המקצוע שמעבדים את האלומיניום לכדי כל אותם מוצרים ופריטים.

בפרט חשוב הניסיון הספציפי בעבודה עם אלומיניום, ולא כדאי להתפשר על כך כשמחפשים חלון איכותי, תריסים משובחים, גגון עמיד או דלת אסתטית וחזקה.

חלונות, גדרות, שערים, מעקות ועוד
כאמור ישנו מגוון רחב מאוד של מוצרים שמבוססים על עבודות אלומיניום.

כשהמטרה היא חלון ישנו יתרון משמעותי לשימוש באלומיניום: החוזק הרב שלו מאפשר ייצור חלונות בעלי מפתח גדול ואפילו גדול מאוד, כך שאין צורך בפרופיל רחב גם אם שטח הזכוכית גדול. התוצאה: חלון שמכניס לבית או לעסק המון אור טבעי ומחמיא, וגם אנרגיות חיוביות, ובעצמו כמעט ולא מושך תשומת לב אלא מבצע את תפקידו בצנעה. בנוסף קל לשמור על חלונות אלה, כמו על כל מוצר שהוא תוצר של עבודה עם אלומיניום.

כשהמטרה היא פרגולה מאלומיניום, בא לידי ביטוי יתרון אחר של מתכת מבוקשת זו: קל מאוד לצבוע אותה, ובכך להקנות לפרגולה את האסתטיקה המתאימה ביותר מבחינת יצירת ההרמוניה עם המרחב כולו (כמובן שגם עבודות אלומיניום אחרות ניתן לצבוע בכל גוון רצוי).

כשהמטרה היא מעקה אלומיניום, ניתן לשלב בו חומרי גלם אחרים כגון זכוכית ועץ, שכן האלומיניום הידידותי מטבעו משתלב היטב עם כל אלמנט אחר, ובכך ליצור עיצוב ייחודי ושובה לב.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה