close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יישומי מחשב למתחילים– הכלים שאי אפשר בלעדיהם

מערכת שורשכה אב, תשעז17/08/2017

קורס שימושי מחשב בסיסיים- אתם פשוט חייבים

תגיות:
צילום: יח"צ המכללה

אם הינכם זכאים לגמול השתלמות, מכללת אינטלקט אקדמון מזמינה אתכם להצטרף אל אחד הקורסים החשובים ביותר בעת הנוכחית – יישומי מחשב למתחילים. מדובר בקורס הנפרש על פני 100 שעות ומקנה לכם הבנה ושליטה בתוכנות האופיס ובגלישה באינטרנט.

עכשיו יותר מתמיד
בעידן הנוכחי, בכל מקום עבודה יש מספר מחשבים שבדרך כלל מבוססים על מערכת ההפעלה ווינדוס של מייקרוסופט, וכוללים גם את תוכנות האופיס כגון וורד, פאוור פוינט, אקסל וכדומה. גם במרבית בתי האב בישראל יש לפחות מחשב אחד שבו נעשה שימוש בתוכנות אלו לצרכים שונים, וכמובן שהמחשב משמש גם לגלישה באינטרנט. לכן, מי שאינו שולט בתוכנות האופיס ובגלישה נכונה, בטוחה ויעילה באינטרנט נשאר הרחק מאחור – הן בחיים האישיים והן בחיים המקצועיים. זוהי הסיבה המרכזית לכך שקורס יישומי מחשב למתחילים זוכה לביקוש כה רב בשנים האחרונות.

מדוע כדאי להירשם לקורס?
ראשית, חשוב לדעת שכדי להתקבל לקורס במכללת אינטלקט אקדמון צריך רק לעבור ריאיון קבלה ואין צורך בהצגת רקע מוקדם או תעודות כלשהן. קצרה היריעה מלתאר את כל היתרונות החשובים שמעניק הקורס למשתתפים, לכן נתאר את שתי המרכזיות שבהן:

  • גולשים נכון – בעשור השני של המאה העשרים ואחת מי שאינו יודע לגלוש באינטרנט פשוט מנותק מהמציאות. הרשת היא המקור המרכזי למידע עסקי וחדשותי, לשמירה על קשרים עם קולגות, לניהול חשבונות ועוד. יחד עם זאת, לא מספיק ללחוץ על הסמליל של גוגל כרום או אינטרנט אקספלורר וחשוב לדעת כיצד לגלוש באופן יעיל תוך שימוש נבון במנועי החיפוש. ובאשר לבטיחות, מדובר בנושא מהותי ביותר ברמת הפרט והארגון בכללותו מאחר שברשת קיימים לא מעט סיכונים כגון וירוסים ונוזקות שונות. בקורס תלמדו בין היתר ממה להיזהר, כיצד להתגונן ולהפעיל תוכנות אנטי וירוס ואנטי ספיי, ואיך מגבים את הנתונים באמצעות תוכנות כדי למנוע אובדן ונזקים.
  • לדעת לעבוד – אם אינכם יודעים להכין מצגת עם פאוור פוינט, לנהל מסדי נתונים עם אקסס או להוציא מכתב מסוגנן עם וורד, הדבר בוודאי מגביל אתכם מאוד. בקורס תקבלו את כל הכלים הדרושים להכרת החומרה במחשב הנייח והנייד ולעבודה נכונה ויעילה עם תוכנות האופיס.

לקבלת פרטים נוספים על הקורס ולביצוע הרשמה התקשרו כעת למכללת אינטלקט אקדמון בטלפון *9233.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה