close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

וילות עם בריכה לדתיים בצפון

מערכת שורשכה אב, תשעז17/08/2017

בריכה בחופשה שלכם היא כבר לא מותרות, היא דרישה פשוטה... חפשו וילות עם בריכה

תגיות:

הנופש משותף לתושבים בישראל מכל המגזרים, כמו גם למגזר הדתי והחרדי. עם זאת, שני המגזרים האלה צריכים לפעול לפי גדרי ההלכה. לפיכך, הם מקדישים זמן ומחשבה למקומות אירוח המספקים ארוחות כשרות כמו גם פעילויות שאינן נוגדות את גדרי הצניעות, כדוגמת פעילויות המפרידות בין גברים לנשים.

כשהבריכה היא המרכז

לקראת חופשת הקיץ או חופשות החגים רבים מחפשים וילות עם בריכה לדתיים בצפון. וילה הכוללת בריכה מתאימה במיוחד לנופשים הדתיים. אם מדובר במשפחה גדולה, היא יכולה לשחות בבריכה כאוות נפשה מבלי לחכות לשעות נפרדות לנשים ולגברים כמו בבריכה ציבורית. נוסף על כך, אם החלטתם להביא לחופשה גם את הדודים, הדודות, הסבים והסבתות, תוכלו לעשות תורנויות בבריכה לנשים ולגברים. כך לדוגמה, בזמן שכל הנשים שוחות להן בבריכה, יכולים הגברים לנפוש מעט בחדרים המרווחים.

רוצים לנפוש בוילה פרטית? חפשו וילות עם בריכה לדתיים בצפון באתר ריזורט

מה עוד אפשר לעשות בוילה

הבריכה אינה האטרקציה היחידה בוילה. כך שאם אחרי היום השני לחופשה שלכם הילדים שואלים "מה עושים?" תוכלו להפנות אותם למגוון רחב של אטרקציות:

·         גן משחקים – ילדים רבים אוהבים לבלות בגן המשחקים. הם יכולים לטפס במשך שעות על המתקנים ולדמיין שהם אבירים הכובשים טירות. אם אתם רואים שהבריכה כבר לא מרגשת כל כך את הילדים, קחו אותם לגן השעשועים הקרוב לוילה.

·         אטרקציות בחוץ –בעלי הוילה מציעים לא פעם הזמנת מקומות מוזלים לאטרקציות שבחוץ, כדוגמת טיולי אופניים בסביבה, טיולי ג'יפים בהרים, יקבים שבהם מגישים יין משובח, מחלבות שבהן מייצרים גבינות טעימות כמו גם פארקים לבילויים כדוגמת פארק הקופים או חוות הסחלבים בקיבוץ.

·         מדשאות למשחקים – לפעמים הילדים צריכים רק כדור ומדשאה כדי להעביר את היום בנעימים. בוילה או בקרבתה קיימות מדשאות גדולות המתאימות למשחקים.

·         מקומות למנגל – לא לחינם הוכרז המנגל כספורט הבינלאומי של הישראלים, בייחוד ביום העצמאות. אבל לא צריך לחכות לחג המיוחד הזה כדי לעשות על האש. בעלי הוילה הקציבו במיוחד בשבילכם אזורים למנגל.

·         בילויים לקראת שינה – בוילה תוכלו לעשות את מה שאתם עושים גם בבית – לראות טלוויזיה או לגלוש מעט באתרי האינטרנט. רק אל תתפתו לבדוק מיילים של העבודה. זכרו, אתם עדיין בחופשה. קחו נשימה ארוכה ותראו סרט טוב.

·         לשמור על כושר – בעזרת פארק מתקני כושר הממוקם בקרבת הוילה תוכלו להתאמן גם כשאתם בחופשה. אז כשאתם חוזרים מפילת השחרית, רגע לפני שכולם מתעוררים, אפשר לעלות על מתקני הכושר ולעסוק קצת בספורט.

מדוע כדאי לצאת לחופשה בוילה

 

וילות עם בריכה לדתיים בצפון הן מבין מקומות הבילוי הנפוצים והמבוקרים ביותר בארץ. הוילה מאפשרת לשומרי המסורת ולדתיים לשמור על ההלכה, ועם זאת לבלות בחופשה בלתי נשכחת. ראשית, הוילה כוללת מטבח מפואר ומאובזר שנועד להכנת ארוחות. במקרה זה ניתן להביא מצרכים מהבית, הכין במטבח ולאכול טוב מבלי להתפשר על ההכשר המיוחד של המזון. כמו כן, אפשר להפוך את החופשה בוילה לחופשה עם ערכים. בין השחייה בבריכה לארוחת הערב תוכלו לערוך שיעורי תורה מעניינים או פעילות חינוכית עבור הילדים וכל שאר חברי המשפחה. נוסף על כך, וילה המותאמת לדתיים קרובה בדרך כלל לבית כנסת, קהילה יהודית או מדרשה.

 

החופשה שתחסוך לכם כסף

 

וילות עם בריכה לדתיים בצפון משתלמות לדתיים גם מבחינה כלכלית. במקום אירוח שיש בו מטבח המאובזר עד הפרט האחרון, אפשר להכין ארוחות שהן לא רק כשרות, אלא גם זולות. שהרי המצרכים ברשתות המזון הגדולות זולים יותר בדרך כלל מהמאכלים שמגישים לכם במסעדות. כמו כן, ניתן לקבל הנחות לאטרקציות שבחוץ או לנצל את כל האטרקציות בוילה מבלי להוציא כסף על ההפעלות שבחוץ.

 

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה