close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בר מצוה בירושלים: איך תתכננו חגיגה מושלמת?

מערכת שורשכו אב, תשעז18/08/2017

חגיגות בר המצווה הן מרגשות מאוד ומורכבות לא פחות. במאמר זה נעסוק בדרכים שלכם לתכנן את האירוע המושלם לרגל חגיגות בר מצוה בירושלים

תגיות:
המשיכה לירושלים
העיר ירושלים, בהיותה עיר הקודש, מושכת אליה בני מצווה רבים לציין דווקא בעיר זו את המאורע המרגש ולמעשה, משפחות רבות בוחרות להגיע עד ירושלים לרגל חגיגות בר המצווה של בן משפחתם מכל רחבי הארץ ואף מהעולם. מעבר להיות ירושלים עיר הקודש, היא גם מקבלת בזרועות פתוחות את המבקשים לציין את חגיגות בר המצווה ומציעה מגוון רחב של אפשרויות לציון האירוע המרגש.

הכותל
הכותל המערבי, בהיותו השריד האחרון של בית המקדש, מושך אליו תיירים רבים הן מהארץ והן מהעולם ואף מדתות שונות. סיבה מיוחדת להגיע אל הכותל היא האפשרות לעלות לתורה ברחבת הכותל וליהנות מטקס מרגש במיוחד לצד האנשים האהובים ביותר והקרובים ביותר לבן המצווה. למעשה, העלייה לתורה ברחבת הכותל היא אחד הגורמים העיקריים לבחירה לחגוג בר מצוה בירושלים.

אירוע כהלכתו
בין אם אתם ירושלמים ובין אם לא, יתכן שתרצו לחגוג את בר המצווה של בן משפחתכם בעיר הבירה ולערוך בה את האירוע שלכם. לשם כך, תזדקקו לגן אירועים או אולם אירועים, בהם תוכלו לארח את כל המוזמנים לאירוע. אם אתם מקומיים, הרי שיהיה לכם קל הרבה יותר למצוא מקום כזה. אבל גם אם לא, ודאי תוכלו למצוא את המקום המתאים לכם ולהיות בטוחים, שאתם לא הראשונים שמשקיעים בכך!

חוויה מושלמת
אם אתם משקיעים ונוסעים במיוחד בשביל בר מצוה בירושלים, ודאי תרצו לתכנן פעילויות שונות. לדוגמה, אם תכננתם עלייה לתורה בכותל, תוכלו גם לסייר במנהרות הכותל או במגוון רחב של אתרי תיירות שונים ברחבי העיר ואף לצאת למסלול טיולים באזור עם כל המשפחה והחברים. כמו כן, תוכלו לעלות לתורה בבוקר עם המשפחה הקרובה בלבד ולהזמין את כל מכריכם לאולם או גן אירועים לאירוע גדול בהמשך היום.

על הנסיעה עצמה
בין אם אתם מגיעים מחוץ לעיר ובין אם אתם מקומיים ורוצים להזמין אורחים מחוץ לעיר, כדאי לדאוג להסעה מסודרת! באפשרותכם לשכור מיניבוס ואף אוטובוס פרטיים לצורך הסעת האורחים שלכם באופן מסודר. כך האורחים שלכם יוכלו להגיע בקלות ובנוחות ובנוסף, ליהנות מהשהייה ביחד בזמן הנסיעה ובלי שכל אחד יצטרך לחפש חנייה עבור הרכב הפרטי שלו.

לסיכום
לחגוג בר מצוה בירושלים זהו רעיון נהדר, אבל הוא רעיון ראשוני שדורש ליטוש. את התכנון כדאי לעשות חודשים ספורים מראש ובמהלכו תצטרכו לחשוב מה הייתם מעוניינים לעשות לציון יום ההולדת המיוחד כל כך וכמובן, גם מהי כמות האנשים, שתרצו שיגיעו לשמוח בשמחתכם . היות שהאפשרויות הן רבות וכולן נהדרות, עליכם להחליט מה מהן תבחרו ולנהל את סדר היום המדובר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה