close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הרצאת השראה

מערכת שורשכט אב, תשעז21/08/2017

האם הרצאת השראה לארגונים היא כמו הרצאת השראה שמיועדת לחוגי בית? לא בהכרח. אומנם החומר מתבסס על אותו בסיס, אך מטרת ההרצאה היא שונה

תגיות:
צילום: אפרת דוידאן
חברות רבות מבינות לאחרונה שמשכורות ותמריצים לבדם כבר מזמן לא הופכים את העובדים למסורים לעבודה או חרוצים יותר. גם בעמדות בכירות ונחשקות, שכחו את הדרך הקשה לצמרת ועכשיו הם אדישים, שמו על הולד את השאפתנות שלהם ובאופן כללי נראים כבויים ומשועממים. מה הפתרון? הרצאת השראה לארגונים שתהווה גם נקודת שיא בכל יום עיון או יום כיף – וגם תחזיר לעובדים את האש – מקצועית ואישית כאחת!


העובדים כיום מחפשים ערך מוסף גם בימי עיון וכיף
בית עבודה, בית עבודה. עבור אנשים מסויימים זוהי פסגת השאיפות, עבור אחרים, שיש להם בית ועבודה, מדובר בשגרה מתישה, משעממת ומדכאת. הבעיה שהדיכאון הזה מתורגם במקרים רבים לחוסר שגשוג בעבודה, חוסר נאמנות גם במקרים של מקום עבודה מתגמל, לירידה במוטיבציה שמשפיעה על כל הדרגים – ועוד. הפתרון של ארגונים רבים הוא ארגון ימי עיון או ימי כיף, עם תמריץ בסגנון הופעה, הרצאה וכדומה. הרצאת השראה לאירגונים של אפרת דודיאן היא פתרון נפלא, ודוגמא נדירה להרצאה שגם מרתקת את הקהל לסיפור חיים יוצא דופן וגם גורמת להפקת לקחי מוטיבציה ואושר אישיים, שמלווים את העובדים שבועות ואף שנים לאחר מכן, עוזרים להם להעלות את המוטיבציה ולהיות פשוט מאושרים.

לראות את האור ולהיות אופטימיים מתוך מודעות והחלטה
אז מה שונה בהרצאה הזו, שהפך אותה ללהיט ויראלי ואת אפרת למרצה מבוקשת? נתחיל מכך שאפרת לא מגיעה ממקום להטיף מוסר ולגרום לקהל שלה תחושה שהם נכשלו במשהו. היא היתה שם, היא אחת מהם, אבל היא עברה אירוע מכונן ומשנה חיים עם הבן שלה, שגרם לה להבין שגם אם מאה אנשים יגידו לך אי אפשר או לא יקרה – אתה יכול להזיז ולשנות דברים באמצעות האופטימיות וראיית הטוב בחיים. לדבריה, כשנאחזים בתחושות של אופטימיות ומתעקשים לראות את האור, משהו משתנה. לא רק במחשבות שלנו, אלא פיזית וביולוגית בגוף שלנו.
הסביבה משתנה כדי לעזור לנו להצליח להשיג את המטרה שלנו, היקום כולו מתעורר כדי להיות בצד שלנו - בין אם זה להצליח בשאיפה מקצועית שנראית "מטורפת" ובין אם זה לקום על רגליים שהשתתקו פתאום – כפי שקרה לבנה של אפרת. לכאורה, זה נשמע מופרך. אם אני עובד בחברה בה "לא סופרים אותי", המשכורת שלי לא מספיקה לכלום, פקידת הבנק מצלצלת כל שבוע כדי לנזוף בי שאני במינוס למרות שאני עובד מהבוקר עד הערב – איך אוכל למצוא מקום לאופטימיות, ונניח שאצליח – איך זה ישנה את חיי, יעניק לי משכורת טובה יותר, קידום ועוד? איך מגיעים למקום הזה של אמונה וטוב, שמצליחים לראות נקודות אור ולהיות אופטימיים, גם במצבי שבירה או סתם באמצע דיכאון אפרפר של אמצע החיים?

הצד המואר של הסיטואציה
אפרת דודיאן יודעת ששאלת השאלות היא – נהדר, אני רוצה. אבל איך עושים את זה? בהרצאת השראה לארגונים שהיא מעבירה ברחבי הארץ היא מצליחה להעביר את היכולת שלה להיכנס למקום טוב מבחינה נפשית, בכדי לראות את הצד המואר של כל סיטואציה. בהרצאות שלה ברחבי הארץ אפרת מעירה אנשים מקיפאון חברתי, מקצועי ונפשי של שנים, להכניס בהם את אש האופטימיות ולגרום להם לקום ולעשות משהו משמעותי עם עצמם.

הכתבה באדיבות אפרת דודיאן – בחרתי בטוב, הרצאת השראה ומוטיבציה לארגונים ולצוותים: 10 המפתחות לבחירה בטוב
הוסף תגובה
צילום: אפרת דוידאן
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה