close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור קייטרינג מומלץ לחתונה?

מערכת שורשט אלול, תשעז31/08/2017

הוספת קייטרינג לרשימת הספקים בחתונה שלכם זו משימה מעט מאתגרת. החל בבחירת חברה ולה הסעדה ברמה גבוהה ועד להקפדה על כך שהשירות יהיה טוב באירוע עצמו, טיפים לבחירת קייטרינג תואם לאופיו של האירוע שלכם

תגיות:
בחירת הקייטרינג לאירוע זו משימה שדורשת הקדשת מחשבה רבה ולו בכדי, הקייטרינג הנבחר יכול להשפיע על מידת ההצלחה של האירוע ואף יותר מכך, הוא מהווה חלק נכבד מהתקציב. לכן על מנת להגיע לבחירה אשר תהיה נכונה לאירוע שלכם מכל ההיבטים, ריכזנו עבורכם כמה וכמה טיפים ודגשים חשובים.

הבינו מה התקציב שלכם עוד לפני שאתם מתחילים בחיפושים
אל תתחילו לחפש אחר קייטרינג לחתונה או לאירוע שלכם לפני שאתם מגדירים את מסגרת התקציב. הבנת היכולות הכלכליות שלכם היא תנאי חשוב כבר בשלבים הראשונים מכיוון שכך תוכלו לדעת אילו חברות אתם יכולים להרשות לעצמכם. כמו כן הגדרת התקציב מאפשרת לחברת הקייטרינג להתאים את שירותיה לצרכים שלכם וכן לכמות האנשים אשר יהיו נוכחים באירוע ולנצל לשם כך את התקציב שעומד לרשותה על הצד הטוב ביותר, כך שמסעיף זה כולם מרוויחים.

התייעצו עם אולם האירועים, חברים וכל מי שיכול לתת המלצה
לא פעם אולם האירועים בו תערכו את החתונה יוכל להמליץ לכם על רשימת ספקים עמם הם עובדים בתחום ההסעדה. פעמים אחרות תוכלו לבקש מחברים או בני משפחה שזה עתה נישאו טלפון של חברת הקייטרינג עמה עבדו, בהנחה שאהבתם את האוכל שהוגש בחתונתם. המלצות הן נקודה טובה להתחיל ממנה שכן היא מצמצמת את היצע האפשרויות הנרחב לכדי כמה אפשרויות בודדות אותן כבר תוכלו לסנן ביתר קלות.

ערכו סקר שוק
לאחר שיש לכם כמה חברות קייטרינג פוטנציאליות מומלץ כי תבקשו הצעות מחיר מכולן על אותם השירותים, על מנת שיהיה לכם אומדן על טווח המחירים. זה הזמן לבקש פרטים הנחוצים לכם כדי להחליט ולעדכן את חברת הקייטרינג בפני מה היא עומדת. בררו אילו מתאבנים יוגשו, כמה מלצרים יהיו, מה אפשרויות ההגשה, איזה ציוד החברה מספקת, כמה שפים עומלים במטבח ומה העלות של האלכוהול. בדרך זו תוכלו להשוות בין החברות השונות ולבחור את המתאימה לכם ביותר.

סננו את החברות על פי סוג האוכל המועדף עליכם
אם יש לכם העדפות קולינריות כדאי שאלו ישפיעו על ההחלטה שלכם. כך למשל אם אתם חובבי המטבח הבשרי, מעדיפים בכלל אוכל צמחוני או אפילו מנהלים אורח חיים טבעוני על אורח החיים שלכם להשתקף בבחירת הקייטרינג שתעשו. ישנם סוגים שונים של חברות קייטרינג וכל אחת מציעה תפריט אחר, מיותר לציין כי התפריט מהווה חלק נכבד בהחלטה שלכם והוא שישפיע על הנאתם של האורחים המגיעים לחגוג עמכם.

סמכו על תחושת הבטן שלכם
מלבד מקצועיות, תפריט מגוון ועשיר ושלל פרמטרים העוסקים במזון ובשתייה נטו, יש גם לשקול את פרמטר השירותים, היות ומדובר במשתנה חשוב. כאשר אתם בוחנים חברת קייטרינג כזו או אחרת בדקו גם את כישורי התקשורת של המנהלים, את יחסי האנוש ואת הדרך שבה הם מתייחסים אל הבקשות והשאלות שלכם. במילים אחרות: אל תהססו להקשיב לתחושת הבטן שלכם ועל סמך כך להחליט.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה