close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 טיפים לתכנון חתונה בטבע

מערכת שורשכט אלול, תשעז20/09/2017

חתונה בטבע הופכת לאופציה מועדפת על זוגות רבים. ניתן לערוך אותה בגן אירועים שיש לו שטח בטבע או לשכור שימוש בשטח ולעשות זאת עצמאית. במידה ואתם עושים אירוע בטבע בכוחות עצמכם- הנה כמה טיפים מועילים

תגיות:

1. מערכת הגברה – על מנת לקבל את הסאונד האיכותי והטוב ביותר רצוי להעדיף מערכת פאנקשן ואן על מערכת טורבו רגילה. המערכת יקרה יותר, אבל כמו תמיד על איכות משלמים יותר. אם הסאונד מאוד קריטי לכם ואתם רוצים לספק את החוויה המושלמת עבור האורחים שלכם, חשוב לדעת שיש מספר מאוד מצומצם של חברות המספקים שירות זה והפערים יכולים להיות גדולים בין חברה לחברה. קחו הצעות מחיר, בדקו מה אתם מקבלים תמורת השירות ומה נדרש וכך תוכלו לבדוק את הכדאיות גם ביחד לתקציב שתכננתם לאירוע חתונה בטבע. חשוב מאוד: לא לכוון את הסאונד לאזור הכולל אוכלוסייה אלא להעדיף לכוון את המערכת לאזור בו אף אחד לא גר על מנת לא ליצור הפרעות.

2. ציליות – השגתם את כל האישורים הנדרשים לקיום חתונה בטבע? מזל טוב. אם אתם עושים חתונה ביום שישי ולא בערב, אל תשכחו להזמין ציליות. ישנם לא מעט ספקים שיקימו לכם ציליות איכותיות וגדולות במהירות. הם יישארו אתכם בשטח ויקפלו אותם כמו שצריך. כדאי להתייעץ איתם ועם אנשי הסאונד באשר למקום בו תקימו את רחבת הריקודים והציליה ולא לחכות לרגע האחרון.

3. סדרנים בחניה - בוודאי שמתם לב שבכל גן אירועים ישנם סדרנים אפילו שמדובר בחניה מסודרת. מדוע? על מנת שלא תיווצר בעיה ביציאה מהחניה של חסימות רכבים. כאשר מדובר באירוע בטבע, ללא חניה מסודרת, על אחת כמה וכמה חשוב לדאוג לסדרנים בחניה אחרת זה יכול לגרום לאנשים להסתבך לא רק ביציאה מהחניה אלא גם בכניסה לאירוע.

4. בדקו אפשרויות למקומות הכוללים הכל בטבע - ישנם בעלי שטחים שאומנם אין להם גן אירועים כמו שכולם מכירים, אבל יש לכם שטח כמו כרם או פרדס ובתוכו הם מספקים את כל השירותים הנדרשים לחתונה - מכל בחינה. כך שהאירוע כזה יעלה לכם בדיוק כמו חתונה רגילה (מעל 100 אלף ₪) מבלי שיהיה לכם צורך להתרוצץ, להשיג אישורים ולרדוף אחרי כמות גדולה יחסית של ספקים.

5. גישה קלה למקום - חשוב מאוד למצוא שטח שיש אליו גישה קלה ופשוטה למקום שלא מצריכה שימוש באמצעים מיוחדים. כך חברת הקייטרינג ושאר הספקים יצליחו להגיע בקלות וגם לאורחים לא יהיה חשש מכך שהרכב יתקע בשטח או שהם יתקלו בבעיות כמו פאנצ'רים או חשש שיגנבו להם את הרכב. כדאי להתייעץ אם מפיקי אירועים מנוסים בארגון חתונה בטבע. אחרי הכל לא מדובר בתכנון אירוע רגיל וכאן עלולות לצוץ בעיות שלא מצפים להן בחתונות רגילות בגן או באולם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה