close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הימים הנוראים והנהירה לקברי צדיקים

מערכת שורשד תשרי, תשעח24/09/2017

בשנים האחרונות התגברה תופעת הנהירה אל קברי צדיקים בארץ ובעולם אולם ישנם זמנים מוגדרים במהלך השנה בהם ניתן להבחין כי הנהירה מתעצמת באין ערוך

תגיות:
בשנים האחרונות התגברה תופעת הנהירה אל קברי צדיקים בארץ ובעולם אולם ישנם זמנים מוגדרים במהלך השנה בהם ניתן להבחין כי הנהירה מתעצמת באין ערוך.
מועדי הילולות גדולות ברחבי הארץ והעולם כגון הילולת רשב"י שבשנים האחרונות מביאה אל הציון במירון מאות אלפים תוך פרק זמן של כ-24 שעות, הילולת רבי מאיר בעל הנס בטבריה, רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה, ה"בבא סאלי" בנתיבות, הבעל שם טוב הקדוש מייסד החסידות הטמון באוקראינה והרשימה ארוכה.
כמו כן במהלך חודש אלול ניתן להבחין בתופעה הנ"ל בכל רחבי הארץ והעולם. חובשי כיפות שחורות לצד כיפות סרוגות, מגבעות לצד קוקו המבצבץ מתחת לכיפה ועגיל באוזן, שטריימל לצד כובע מצחייה שהונח על הראש רק מפאת המעמד ובסיום התפילה מוסר, נשים עוטות מטפחת לראשן לצד חובשות פאה ונערות המייחלות למציאת זיווג... בקיצור –
עם ישראל יחדיו.

התופעה הנ"ל הביאה עמה לפריחה עצומה של מסחר וניצול של אנשים תמימים, אנשים הזועקים מקירות ליבם לצאת מן המיצר, יהודים המשוועים לישועה וטורחים להגיע לקברי צדיקים על מנת לשפוך את ליבם לפני אבינו שבשמים שיושיע אותם בזכות הצדיק.
טיסות ונסיעות מאורגנות לעיתים במחירים מופקעים, קופות צדקה המפוזרות באתרי קברי צדיקים שלא בהכרח ידוע למי ולאן מגיעה התרומה [גם אם יש תמונה על הקופה], טלפונים המבטיחים ישועות ותפילות בעד הוראות קבע, ארגון הילולות המוניות במהלכן מבצעים התרמות ועוד... 

בניגוד לתופעה הנ"ל עלה לרשת האינטרנטית בחודש אלול שנת ה'תשס"ה (ספטמבר 2005) אתר MyTzadik אשר הינו המאגר הגדול ביותר באינטרנט לתולדות חיי הצדיקים מכל העולם המעניק ביטוי גם לנשים צדקניות ואיננו נתמך ו/או מקבל מימון משום גורם ממשלתי ו/או משרדים המתוקצבים לשימור העבר היהודי וכדומה!
אין לו בקשת תרומות באתר!
אין לו הוראות קבע!
ואינו מעסיק טלפניות שמבוקר עד ערב מתקשרות לבקשת תרומות!
במהלך 13 שנות פעילותו צוות האתר מקדיש ימים ולילות בבניית ופיתוח המיזם על מנת להנציח ולפרסם את הצדיקים מכל העולם ולאורך כל הדורות והתקופות בעם ישראל והכל בהתנדבות מלאה, ללא קבלת משכורות או תקציבים.
תהליך המחקר, איסוף המידע והתיעוד אורך שעות על גבי שעות וכולל גם צילומים, נסיעות, עדכון המידע הקיים באתר והוספת צדיקים חדשים למאגר.
צוות האתר גם מעניק מענה באמצעות הטלפון והמייל לגולשים מכל רחבי העולם וכל
הפעילות נעשית בברכתם, בשיתופם ובעידודם של מקובלים ורבנים מרחבי העולם
ניתן למצוא באתר MyTzadik מידע שלא נמצא בשום מקום אחר באינטרנט, כגון פרטים אודות: תולדות חייהם, מקור משפחתם, צאצאיהם, הספרים שכתבו, הניגונים והפיוטים שחיברו, תאריך פטירתם, מיקום ודרכי הגעה לקברות צדיקים ברחבי העולם ועוד...
המידע לרוב מדויק ומוגש לגולשים באופן תמציתי, ברור, קריא וללא שגיאות כתיב.
מעת לעת ישנם גם שידורים חיים לכל העולם מהילולות צדיקים,
ותפילות לפי בקשות הגולשים על קברי צדיקים
אז כמה עליכם לשלם/לתרום לצורך קבלת השירותים הנ"ל או חלק מהם – 0
כל השירותים מוענקים חינם וללא בקשת תרומות באתר!

בשנת ה'תשע"ו (2016) אתר MyTzadik עלה גם באנגלית ונמצא בשלבי עדכונים והוספת מידע.
בתחילת 2017 מערכת הניהול של האתר הפסיקה לתפקד כראוי – לא ניתן לבצע עדכונים והאתר מציג לגולשים דף ריק לחלוטין, במשך כחודש ניסו אנשי מקצוע מומחים בישראל ובארה"ב להבין ולהתמודד עם התקלות ומידי פעם מצליחים להעלות את האתר בארצות שונות למשך דקות/שעות אחדות אך שוב המערכת קורסת ומציגה לגולשים דף לבן.

הפתרון היחיד הינו בניית מערכת ניהול חדשה ומתקדמת לאתר שתכיל את כל המידע שנאסף עד עתה [למעלה מ-2000 צדיקים] ותאפשר להוסיף מידע חדש וכמות עצומה של צדיקים [שעדיין לא מופיעים באתר אולם כבר מוכנים להעלאה] שעלותה 17,550 ₪

צוות האתר פנה למוסדות ממשלתיים וארגונים המכריזים על עצמם כממונים ודואגים לענייני דת, יהדות ותרבות אולם נענה בשלילה
וכעת את ואתה יכולים לעזור ולהציל את אתר MyTzadik
למען שמו יתברך חייבים להעלות את אתר MyTzadik מחדש באופן סדיר ולפרסם את הצדיקים בכל העולם - כי "הצדיקים דומים לבוראם"! – ואין ספק שהצדיקים לא יישארו בעלי חוב ויעשו גם הם בשבילך!
להלן הקישור לביצוע תרומה מאובטחת כנדבת ליבך
http://www.shoresh.org.il/pay/pay.aspx?id=36

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה