close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סוכות נופשים במירון

מערכת שורשד תשרי, תשעח24/09/2017

איך נכון לנפוש במירון? עם צימר...

תגיות:
צילום: שורש אימגס
מקומות הנופש בארץ הינם רבים, אך לא כל המקומות מתאימות לכלל הקהילות. אז לאילו קהילות כן מתאים נופש בצימר במירון? למי מתאימה חופשה בצפון? הכינו את המזוודות ואת המשפחה, ארגנו את הרכב, בדקו מים ושמן, כי הנסיעה שבאה שלכם היא ליישוב מירון, יישוב שקט ונעים הנמצא בהרי הצפון, השוכן על הר מירון, ומוקף בקיבוצים שמסביב. ישנם שפע של צימרים במירון שמתאימים לכולם.

היתרונות של נופש במירון
לכל מי שלא נפש בעבר במירון, זה הזמן להכיר מעט את המקום. יישוב מירון הינו יישוב דתי אשר מכיל בתוכו את הקהילה הדתית, משרת את צרכיהם, מספק שקט ומשפחתיות. בתוך היישוב ישנם שיעורי תורה המועברים מדי יום. הר מירון מספק מזג אוויר קריר ונעים, גם בקיץ, ובחורף יורד שלג. בסוכות, לפני הגשמים והשלגים, כדאי מאוד לבקר במירון. למרות החורף, החוויה במירון הינה חוויה בלתי נשכחת, חוויה טובה וייחודית.

למי מתאים צימר במירון?
צימר במירון מתאים לכל משפחה אשר מחפשת שקט, אך בעיקר מתאימה למשפחות דתיות אשר מעוניינות להתארח במקום עם קהילה דתית טובה ומגובשת, שתשמח לארח אותם במהלך חג הסוכות, במהלך השבת ובכל מועד.

מה נוכל למצוא במירון?
במירון ובכלל בגליל עצמו תוכלו למצוא מגוון אטרקציות. האטרקטיביות במירון היא המיקום הקרוב שלה לכל מקום, בעיקר לקברי הצדיקים שנמצאים במירון, שביל ישראל שעובר גם כן במירון, ועוד המון חוויות. במהלך השבילים תוכלו למצוא מעיינות מדהימים שאפשר להתרחץ בהם, תוכלו למצוא נוף מרהיב אל עבר הים.

מה כדאי להכין מראש לצימר במירון?
כל צימר דורש הכנה גדולה. הכינו מראש מספר חשוב של פריטים:
• אוכל – צימר זה לא בית מלון. התחשבו במספר הנפשות שעמכם, הכינו מספיק אוכל לכולם, שיספיק למהלך השהייה שלכם בצימר.
• בגדים – הכינו את כלל רשימת הבגדים שאתם צריכים. זכרו כי תמיד כדאי להביא עמכם בגדים בנוסף. חשבו את מספר הבגדים לכל יום, פלוס אחד, זאת השיטה הטובה, וכך לא תכנסו לבעיה של בגדים. הכינו בגדים שיהיו גם לחג, גם לארוחות, גם לבית הכנסת, וגם לטיול שתרצו לבצע.

אילו דברים יש בכל צימר במירון?
בכל צימר אתם תמצאו מספר דברים משותפים, אך חשוב בכל זאת לבדוק עם בעל הצימר את הלוגיסטיקה של הצימר. אחד הדברים החשובים לבדיקה הוא מגבות, מה שיש בדרך כלל בכל צימר. דבר שני, בדקו כי המיטות תקינות ויש מצעים, ואפילו בדקו אם יש סט כלים לאכילה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה