close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

4 טיפים לאיתור פלסטיקאי מומלץ

מערכת שורשו תשרי, תשעח26/09/2017

על-מנת למצוא פלסטיקאי מוצלח באמת כדאי ליישם את 4 ההמלצות הבאות

תגיות:
פלסטיקאים, כלומר רופאים שתחום מומחיותם הוא שיפור המראה והתפקוד של הגוף, הם אנשי מקצוע מבוקשים מאוד. כמו כן ישנם פלסטיקאים רבים בארץ, ועל כן, על-מנת למצוא פלסטיקאי מוצלח באמת (אגב, מקור השם "פלסטיקאי" הוא במילה היוונית פלסטיקוס שמשמעותה לתת צורה) כדאי ליישם את 4 ההמלצות הבאות:

1. אתר אינטרנט מושקע
בין אם אתם זקוקים לשירותיו של פלסטיקאי מומלץ כדי להסיר שומה מהעור ולאבחן אותה, בין אם מטרת החיפוש אחרי פלסטיקאים איכותיים היא טיפול הצערה כזה או אחר ובין אם אתם זקוקים לידע ולמומחיות הייחודיים של הפלסטיקאים מכל סיבה אחרת שהיא, כדאי לשוטט מעט באתר האינטרנט של כל פלסטיקאי שאתם שוקלים לפנות אליו – זוהי אינדיקציה טובה מאוד לאיכותו, ובנוסף ניתן להתרשם דרך האתר גם מהאישיות של הרופא, שמהווה אף היא מרכיב מרכזי בבחירה.

2. המלצות
אמנם לא תמיד אנחנו ששים לשתף את הסביבה ברצון או בצורך שלנו להגיע לפלסטיקאי, אבל במידת האפשר כדאי לבקש מחברים, מכרים ואפילו ממעגלים חברתיים רחוקים יותר (למשל דרך רשתות חברתיות) המלצות על פלסטיקאים. בדרך זו ניתן להגיע לאנשי מקצוע שסיפקו שירות ברמה גבוהה לאנשים שאנחנו סומכים על דעתם, ועל כן סביר להניח שגם אנחנו נזכה ליחס הולם ולפתרון אפקטיבי של המצוקה שבגללה אנחנו זקוקים לפלסטיקאי.

3. ניסיון ספציפי בפתרון הבעיה שלנו
הרפואה הפלסטית הינה תחום רחב יריעה עד מאוד, ובהחלט ייתכן מצב שבו פלסטיקאי מומלץ אמון על פתרון בעיות מסוימות אבל בכל הקשור למצב הרפואי שבגינו אנחנו מגיעים אליו הניסיון שלו מועט יחסית ובהתאם התוצאות עלולות להיות לא אופטימליות. בהתאם מומלץ לוודא לא רק את מידת הניסיון והיקף הידע של כל פלסטיקאי באופן כללי אלא גם את היכולות המקצועיות בהליך הפלסטי הספציפי שאנחנו אמורים לעבור או לגבי האבחון הספציפי שאנחנו זקוקים לו.

4. למה חשוב להקדיש תשומת לב גם לאישיות של כל פלסטיקאי מומלץ?
אמנם המפתח המרכזי לטיפול רפואי מיטבי הוא היכולות המקצועיות של כל פלסטיקאי מומלץ אבל כמו לגבי אנשי מקצוע אחרים, ישנה חשיבות רבה גם לאישיות של הרופא, ובהתאם מומלץ לפלסטיקאים לפתח גם תודעת שירות גבוהה ולהעניק יחס אישי וקשוב באמת לכל מטופל ומטופלת. רק יחס שכזה מקנה לנו את הביטחון שאנחנו אכן בידיים טובות, ושהמצוקה שגרמה לנו לחפש פלסטיקאי תיפתר על הצד הטוב ביותר. כדי להתרשם מהאישיות הדרך הטובה ביותר היא להגיע אל הפלסטיקאי לפגישת ייעוץ, ולאחריה להחליט האם בוחרים בו או ממשיכים בחיפוש.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה