close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מונדו במות– עיצוב במות לאירועים

מערכת שורשז תשרי, תשעח27/09/2017

עיצוב במות לאירועים מחייב מקצועיות גבוהה במיוחד וניסיון רחב מאוד – אם אתם רוצים שגם האירוע שלכם יהיה מושלם, מונדו במות היא החברה המתאימה ביותר עבורכם

תגיות:
המרכיבים החשובים של תכנון במה לאירוע
עיצוב במות לאירועים מבוסס קודם כל על תכנון מדויק ומקצועי של הבמה. תכנון שכזה נשען על אפיון מדויק של הצרכים שעבורם נועדה הבמה – באופן טבעי ישנו הבדל בין במה בפארק פתוח לבין במה באולם סגור, בין במה שמשמשת לנאומים בלבד במסגרת כנס מקצועי לבין במה שעליה אמורה להופיע להקת מחול בת 30 משתתפים, בין במות שמיועדות לאירוע המוני ושנדרשות לבלוט למרחוק לבין במות שמיועדות לאירועים אינטימיים יותר, ועוד.

עוד פרמטר משמעותי במסגרת תכנון הבמה הוא צרכים ספציפיים. כך למשל במה לתצוגת אופנה היא בעלת מבנה ייחודי, וגם כשישנה הופעה חשוב מאוד להתאים את הבמה למבנה ההופעה (למשל אם המופיעים רוצים אינטראקציות משמעותיות יותר עם הקהל יתוכנן מסלול שמאפשר להם ללכת בין הצופים, עם הפרדה מינימלית הכרחית).
מונדו במות אמונה על תכנות במות פיגומים, במות פודיום ובמות מכל הסוגים לכל מטרה שהיא.

הרכבת הבמה – המומחיות של מונדו במות
השלב השני בדרך לבמה המושלמת ואירוע מוצלח במיוחד הוא הוצאת התוכניות לפועל, כלומר הקמתה של הבמה שנבחרה לטובת האירוע.
הקמת במה היא מומחיות נוספת של מונדו במות, ובשלב זה הדגש העיקרי הוא על יישום מלא ומדויק של התוכניות ועוד יותר מכך על בטיחות. ראשית, חשוב לבצע את ההקמה עצמה באופן בטיחותי כך שאף אדם לא ייפגע במהלך ההכנות לאירוע, וכמובן שחובה לוודא שהבמה הוקמה כך שהיא לא תסכן אף אחד במהלך האירוע עצמו. מסיבה זו חובה לקבל אישור ממהנדס בטיחות מומחה לאחר הקמת הבמה, ובמידה וישנן הנחיות מצידו בנוגע לתיקון ליקויים או שיפורים נחוצים, לבצע אותן מידית.

תוספות חשובות לבמות לאירועים
הבמה היא באופן טבעי המבנה המרכזי והבולט ביותר באירועים, אבל ישנם עוד מרכיבים שתורמים להצלחת האירוע, וגם אותם מספקת מונדו אירועים במקצועיות ובאיכות ללא פשרות. בין השאר מציעה החברה טראסים, ריגים, רופים, גשרים, מחסומים על-מנת שכניסת הקהל תתבצע באופן מסודר וכדי שגם במהלך האירוע יישמר הסדר, עמודי חבלול שנועדו ליצור הפרדה מתבקשת בין הקהל לבמה, יציאות חירום ומדרגות, קירות הסתרה על-מנת לספק פרטיות למי שזקוק לכך, תרנים להנפת דגלים או להצגת מסרים פרסומיים כאלה ואחרים, שערים ממותגים, רחבות ריקודים ועוד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה