close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

4 סיבות טובות לפנות לחברת נדלן

מערכת שורשח תשרי, תשעח28/09/2017

נדלן הוא תחום בעל השפעה רבה על החיים של כולנו, ואין כמעט אדם שלא נזקק בסיטואציה מסוימת לשירותיה של חברת נדלן איכותית

תגיות:
נדלן הוא תחום בעל השפעה רבה על החיים של כולנו, ואין כמעט אדם שלא נזקק בסיטואציה מסוימת לשירותיה של חברת נדלן איכותית. בפרט אנחנו פונים לחברות נדלן ב-4 המצבים הבאים:

התחדשות עירונית
אחד המושגים שעולים ביותר ויותר שיחות בימינו הוא תמ"א 38, ולא בכדי. תוכנית המתאר הארצית שנועדה לחזק מבנים ישנים בפני רעידות אדמה היא גם הזדמנות נדלנית לא רק ליזמים אלא גם לבעלי הדירות באותם מבנים שהוקמו לפני שנת 1980. ישנם שני אפיקים עיקריים לניצול ההטבות שמעניקה תמ"א 38 – הוספת מספר קומות על גבי הבניין הקיים או הריסת הבניין והקמת מבנה חדש תחתיו. בכל מקרה הדיירים זוכים לדירה משודרגת וגדולה יותר בבניין בעל חזות חיצונית מרשימה יותר והכי חשוב, עמידות לרעידות אדמה בהתאם לתקנים העדכניים. על-מנת לנצל את האופציה חשוב לפנות אל חברת נדלן בעלת ניסיון בפרויקטים של התחדשות עירונית.

היתרונות של קבוצת רכישה עם חברת נדלן
העלות ההולכת ומאמירה של רכישת דירה בימינו הובילה ליצירת פתרונות שונים ואחד הבולטים שבהם הוא קבוצת רכישה – התארגנות של קבוצת בני אדם, בין אם כאלה שמכירים האחד את השני ובין אם לאו, לצורך בנייה משותפת של בניין ותוך כדי חיסכון ניכר בהוצאות, כך שבסופו של דבר התוצאה היא דירה שעונה על הצרכים של חברי הקבוצה ועלותה אטרקטיבית מאוד.
יחד עם זאת, ללא ליווי של חברת נדלן ותיקה יתקשו חברי הקבוצה להוציא את הפרויקט לפועל, שכן בכל הקשור לתחום הבנייה ישנם אינספור אילוצים ומגבלות, ומי שלא מודע אל כל אלה עלול להיתקל שוב ושוב במכשולים ומהמורות, ובסופו של דבר העיכובים המיותרים יובילו להתפרקות קבוצת הרכישה ו-ויתור על הפרויקט, למרות הפוטנציאל שטמון בו.

קניית דירה חדשה
הסיבה הנפוצה ביותר לפנייה אל חברת נדלן היא באופן טבעי קניית דירה חדשה. חשוב לציין שישנם לא מעט יזמי נדלן בימינו, ובאופן טבעי כולם מבטיחים מפרטים מרשימים, לוחות זמנים קצרים ומחירים אטרקטיביים. רכישת דירה חדשה היא עסקה בקנה מידה גדול מאוד, למעשה הכי גדול עבור רובנו, ועל כן חשוב לבחור בקפידה מכל חברות הנדלן הקיימות וזאת כדי שהעסקה אכן תתגלה ככדאית ותספק לכם נחת למשך שנים רבות.

השקעה בחו"ל
בשנים האחרונות ישנו ביקוש הולך וגדל להשקעות נדלן בחו"ל. הסיבה העיקרית לכך היא כמובן רמת המחירים הגבוהה מאוד של הנדלן בארץ, רמה שמקשה על מציאת השקעות שיניבו תשואה נאה, ועל כן יותר ויותר חברות נדלן מציעות את האופציה של השקעה בנדלן מעבר לים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה