close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הזמן הכי טוב לבקר באירופה הוא ממש עכשיו

מערכת שורשיד תשרי, תשעח04/10/2017

זה הזמן לטוס לאירופה- פשוט לקנות כרטיס טיסה וליהנות מכל רגע

תגיות:
רוב פוטבין ב-Unsplash
במרחק ממוצע של חמש שעות טיסה מכאן, שוכן גן עדן של אפשרויות ליציאה מן השגרה. בין אם אתם מחפשים יעד מושלם לטיול משפחתי, מהרגע להרגע או בתכנון מוקדם - או בין אם המטרה היא שופינג מטורף עם חברות; סוף שבוע רומנטי עם בן או בת הזוג או טיול בטן גב במלון טוב עם אוכל טוב ואווירה מנצחת - אירופה היא ללא ספק היעד הפופולארי ביותר עבור נופשים מישראל. אבל עם גלי החום המאפיינים את הקיץ האירופאי החדש (ואפילו לישראלים למודי השרב לא נעים לנסוע ברכב שאינו ממוזג או לשהות בחדר במלון שאינו ערוך לשהות נעימה בגלי החום הללו) ועם הקור האופייני לאזור בחודשי החורף, מתי הזמן המושלם לביקור באירופה?

התשובה היא - ממש עכשיו. אוקטובר הוא החודש המוצלח ביותר בשנה לביקור באירופה. מבחינת מזג האוויר - תזכו, קרוב לוודאי, באוויר קריר, לילות צלולים ופוך נעים להתכרבל בו בלילות הקרים; העומסים פחותים כעת באטרקציות באירופה; והשופינג? כיאה לחודש שהוא כבר כמעט תקופת החגים באירופה (לצד, כמובן, מחירי סוף העונה של הקיץ).

כל מה שאתם צריכים הוא כרטיס טיסה, וביטוח נסיעות לחו"ל איכותי שידאג לכיסוי פציעות, מחלות, או בלת"מים עם המזוודות - ואתם בדרך לחופשת החלומות המושלמת.

אירופה באוקטובר - מזג אוויר פשוט מושלם
מאיטליה בדרום ועד פינלנד בצפון - בחודשי החורף קר, מושלג, ולא תמיד כיף לטייל. זה לא מפתיע, תמיד היה קר באירופה בחורף. מה שחדש הוא, שבקיץ באירופה מאוד חם, וגם 40 מעלות בצל הוא לא מראה נדיר בארצות דרום היבשת. בחודש אוקטובר - חודש סתווי מושלם, תגיעו במזג אוויר מפנק, שיאפשר טיולים רגליים, בילוי באטרקציות, ושופינג כיפי. בדרך כלל ללא גשם או מזג אוויר ממש חורפי - אבל בצלילות האופיינית לסתיו

האטרקציות מחכות לכם
בין אם זה מדאם טוסו בהולנד, גארדה לנד באיטליה או הלובר בפריז - כל האטרקציות מספקות בילוי בפחות עומס, מכיוון שבניגוד לחודשי החופש, שזה אך נסתיימו - באוקטובר אף אחד לא בחופש, ולכן כל מדינות אירופה מארחות כמות פחותה של תיירים. זה הזמן להפליג בניחותא מאטרקציה לאטרקציה, עם זמני המתנה נמוכים.

ואם תורים הם לא מקור לחשש מבחינתכם - הנה עוד פריט מידע שאולי יסייע לכם להתקדם לעבר עמדת מכירת כרטיסי הטיסה לאירופה בקרוב - כל המחירים הם זולים יותר באוקטובר. בחנויות האופנה חוגגים את סוף עונת הקיץ בחגיגת סיילים אופיינית, באזורי התיירות ממעוטי התנועה מחירי הכניסה לאטרקציות שונים מאלה שייראו בעוד חודשיים, כשייגמר החורף הקפוא הממשמש ובא על ארצות אירופה. המחירים הזולים הן של כרטיסי הטיסה לעונה זו והן של המלונות והאטרקציות, יאפשרו חופשה מושלמת בתקציב נמוך - או לחילופין, ישאירו המון כסף פנוי לשופינג...

ואם זה לא מספיק - כל האירועים הגדולים באירופה הם באוקטובר
אוקטוברפסט בגרמניה, פסטיבל הטראפל הלבן של איטליה, ואפילו יום השוקולד הרשמי של פרוג'ה - כולם באוקטובר. בדאבלין אירלנד ובאמסטרדם הולנד אוקטובר הוא תאריך המרתון השנתי - ריצת 42 ק"מ ברחבי העיר.

בנוסף, באוקטובר חוגגים את Halloween- ה"פורים" האירופאי, במהלכו מתחפשים ואם זה יום המזל שלכם - גם מקבלים ממתקים מהשכנים.


יין חם, מרק איכותי וקוניאק טוב - מי צריך יותר מזה?
אירופה מתכוננת לחורף המגיע עליה לטובה, ומציעה דרכים מקוריות להתחמם, כמו "באסטות" יין איכותי חם וניחוחי עם קינמון וציפורן, שמבטיח לחמם את הבטן בנעימים. גם האוכל מיועד להעניק תחושת חמימות נהדרת בבטן - החל מתפוחי האדמה ברוטב האופייניים לארוחות הבוקר המקומיות, וכלה במרקים סמיכים ומפנקים ושתייה חריפה שאם עד כה נשארתם צוננים - מובטח שהיא תעשה את העבודה בחימום הבטן.

זה הזמן לטוס - פשוט לקנות כרטיס טיסה וליהנות מכל רגע
אירופה היא יעד קל, קרוב, וזול (בעיקר בטרנד טייסות הלואו קוסט הפושט על נמלי התעופה שלנו והופך פופולארי יותר ויותר בשנים האחרונות). אל תשכחו לטוס בטוח - דאגו לביטוח נסיעות שיאפשר לדעת, כי בכל מקרה חירום (שלא נדע), יש מי שידאג לכם ויאפשר טיפול רפואי איכותי, היכן שלא תהיו. חופשה נעימה!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה