close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך מבצעים נכון הזמנה של ציוד משרדי- טיפים לעסק החדש

מערכת שורשיט תשרי, תשעח09/10/2017

כבעלי עסק חדש צפויות לכם לא מעט משימות, שתבצעו בפעם הראשונה, כמו הזמנת ציוד משרדי.

תגיות:
משרד, צאילוסטרציה
צילום: shutterstock
בשעה טובה פתחתם סוף סוף את העסק שחלמתם עליו לא מעט שנים? מזל טוב. עכשיו מתחיל האתגר האמיתי שלכם – ניהול העסק החדש בצורה הטובה ביותר. ניהול נכון של עסק, ולא משנה לאיזה תחום הוא שייך, כולל את הפן הכספי שלו וגם את הפן הארגוני ובין היתר, גם הזמנת הציוד המשרדי הנדרש לעסק עצמו (למנהל ולכלל העובדים). איך מבצעים נכון הזמנה של ציוד משרדי בפעם הראשונה? הנה מדריך מקוצר שיעזור לכם במשימה:

הכינו רשימה מסודרת של הצרכים שלכם – לשם מה אתם זקוקים לציוד משרדי?
כבעלי עסק חדש צפויות לכם לא מעט משימות, שתבצעו בפעם הראשונה, כמו הזמנת ציוד משרדי. כדי לוודא שאתם אכן רוכשים את הציוד הנדרש לכם, הכינו, בשלב הראשון, רשימה מסודרת של הצרכים שלכם, של צרכי העסק וצרכי העובדים. ענו על השאלה "לשם מה אתם זקוקים לציוד משרדי" וכך תדעו גם לאיזה ציוד אתם זקוקים. הדבר יעזור לכם להתמקד בצורה טובה יותר בחיפוש עצמו ובמציאת המענה הנכון עבורכם.

בדקו מי הם הספקים המומלצים באזור שלכם שמציעים ציוד משרדי מתאים
לפני שאתם מבצעים את ההזמנה ויוצאים לדרך, בדקו מראש מי הם הספקים המציעים את השירות הזה. תגלו שישנן לא מעט אפשרויות, לא מעט ספקים המציעים ציוד משרדי באזור שלכם. וודאו שהפסק שאותו אתם בוחרים מציע ניסיון ורמת מקצועיות גבוהה ומכיר היטב את המוצרים הקיימים בשוק כיום.

היעזרו בבעלי עסקים עם ניסיון ובקשו מהם עזרה בבחירת הציוד הרלוונטי לכם
מכיוון שאין לכם ניסיון רב בתחום הזה וכדי להימנע מטעויות מיותרות ולא נעימות, פנו לבעלי עסקים אחרים שאתם סומכים עליהם ובקשו לשמוע מהם באיזה ציוד משרדי הם נעזרים. תופתעו לגלות כל מיני פריטים שסביר שלא חשבתם עליהם או כאלה שייתכן ויהיו מיותרים ואין לכם צורך בהם. ניסיונם של בעלי עסקים אחרים יעזור לכם למצוא את מה שאתם זקוקים לו וגם לאתר בקלות רבה את הספקים הטובים ביותר.

כתבו על דף את כל הציוד שלו אתם זקוקים ואל תתפתו לרכוש ציוד אחר
עכשיו, הגיע הזמן לכתוב על דף את הציוד שלו אתם זקוקים. רשימה מסודרת של הציוד הזה תאפשר לכם להתמקד בחיפוש ומבלי להתפתות לרכוש פריטים אחרים. כך תדעו שאתם פועלים גם על פי התקציב שברשותכם ולא מזמינים ציוד שיתכן ולא תשמשו בו בעתיד. השאירו את הרשימה שלכם פתוחה ונצלו את ההזדמנות בשיחה שלכם מול הספק שבחרתם כדי לקבל רעיונות לפריטים נוספים. מכיוון שהוא מכיר את השוק היטב הוא יידע על מה להמליץ לכם ובהתאם לדרישות ולצרכים שתעלו בשיחה מולו. כמובן שחשוב שתפעלו בהתאם לרשימה הזו ותשדלו לסטות ממנה כמה שפחות כדי להימנע מהוצאות גבוהות ובעיקר גם מיותרות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה