close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שמחים גם עם חלב ולא רק עם בשר

מערכת שורשד חשוון, תשעח24/10/2017

התופעה של הגשת חלבי באירועים צוברת תאוצה, ככל שחולפות השנים והמגוון משתנה אנשים ייבחרו לחשוב אחרת ולהגיש משהו שונה, קייטרינג חלבי גם לאירועים

תגיות:
תשקיעו באווירה
התרגשות, אווירה מחודשת, קרבה משפחתית, אחדות וכמובן גם אוכל. כל אלו אופפים בהכנות לשבת חתן, שבת חתן נערכת בסמיכות לחתונה, היא מהווה עוד שלב בגיבוש המשפחתי סביב האירוע וסביב הזוג הטרי שנישא זה עתה, מקובל להשקיע בשבת זו את המרב על מנת להעצים את האווירה ולגרום לה להיות נינוחה, טובה ובעיקר שמחה.

תכנסו ללבבות
ההכרעה על סגנון הקייטרינג הינה הכרעה בעלת משמעות, האוכל מזין את הלב וקייטרינג טוב משמח את האורחים, ניתן להמציא את עצמך מחדש, אתה לא חייב להמשיך להגיש את הבשר ואת האורז לצדו, ניתן להביא משהו אחר, חדש ומפתיע, מזין ומשביע ובעיקר טעים, קייטרינג חלבי לשבת חתן יענה בדיוק על הקריטריונים הללו, הוא יוכל לתת לאירוע שלכם טעם של עוד.

מגוונים במאכלים ובהגשה
קייטרינג חלבי יוכל ללוות במהלך כל השבת או להוות ארוחה אחת מבין כל הסעודות כמו ארוחת הבוקר או סעודה שלישית, ניתן להגיש את האוכל באמצעות מלצרים או לחילופין בבופה, האוכל המגוון עם הסגנון הרענן נראה טוב מאוד במזנון, בהגשה אישית ולכם כמארחים זה גם יכול לחסוך עלויות של מספר רב של מלצרים.

הפתעה במגש
אין ספק כי כאשר אתה עורך אירוע אתה רוצה גם להפתיע, להביא משהו חדש שעוד לא נראה נדוש בעיני האורחים, אם החלטתם להזמין קייטרינג חלבי לשבת חתן, כבר הבאתם משהו אחר וחדש, מכאן העבודה שלכם בלהמציא משהו חדש לאירוע הזה קלה יותר, כי כבר הוא הפך לאחר, למעורר עניין, כן פשוט באמצעות האוכל, כי זה מדבר ללב.

שזה ייראה טוב
לאוכל לצורה ולאופן הגשתו משמעות רבה שלא ניתן להתעלם ממנה, יש במזון החלבי שמוגש לשולחנות חידוש גדול ומשמעותי, האורחים ואתם וכמובן בני הזוג ייהנו מההשקעה, מהגיוון, מההגשה המיוחדת ומסגנון האוכל החדשני, אז כדאי שתעשו בחירה מוצלחת לאירוע מוצלח.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה