close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ייצור שלטים לעסקים בהזמנה אישית

מערכת שורשה חשוון, תשעח25/10/2017

תגיות:
בחירה, תכנון וייצור של אביזרי שילוט לעסקים אינם עניין של מה בכך. בעולם המודרני שבו אנו חיים כיום כל תחום נחשב לתחום תחרותי ועל מנת למשוך את הלקוחות צריך לבלוט מעל כל מי שעוסק באותו התחום, להציע ייחודיות או בידול וכמובן לספק שירות יוצא מגדר הרגיל. ברוב המקרים - זה גם מה שהלקוחות או הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים והם יפנו אל בית עסק זה או אחר לאחר בחינה מדוקדקת ויסודית של השוק ולא יקלו ראש בבחירה.

כיום יש לא מעט סוגים של אמצעי שילוט לעסק וחשוב מאד להתייעץ עם מי שבקיא בתחום ויידע להמליץ לכל בעל עסק איזה סוג של שילוט יהיה מתאים ויעיל לצרכים שלו. יש הבדל בין חנות לבית עסק, יש הבדל מהותי בין עסק שהלקוחות מגיעים אליו לבין עסק וירטואלי (כמו חנות מקוונת) וכאשר מתאימים את השילוט לאופי העסק קל יותר להגיע לתודעה ולמודעות של קהל הלקוחות. אז איך יודעים איזה סוג של שלט יתאים לעסק?

שילוט לעסקים שבאמת עובד!
כאמור, יש סוגים שונים של אמצעי שילוט והחוכמה האמתית היא למצוא את הסוג המתאים ביותר לכל עסק ועסק. להלן סקירה קצרה של חלק מפתרונות השילוט שניתן למצוא כיום ולאיזה סוגי עסקים הם עשויים להתאים:
• שילוט אותיות בולטות - מתאים בסביבה שיש בה שלטי פרסומת רבים. בדרך זו האותיות תהיינה בולטות על פני השלטים האחרים והם תוכלנה למשוך את העיניים של המבקרים באזור - הלא הם הלקוחות הפוטנציאליים של העסק.

• שלטים מוארים - גם שעות הערב והלילה הן שעות שבהן יש לעיתים תנועה של עוברי אורח והולכי רגל באזורים תעשייתיים ומסחריים. מדובר בלקוחות שאף בעל עסק לא ירצה לוותר עליהם! אמצעי שילוט מוארים מתאימים לשעות הערב ובאמצעותם אפשר להביא לידיעתם של הלקוחות אודות בית העסק.
• שלט הכוונה - כשמו כן הוא - מיוצר בצורה של חץ. כך בעצם עושים את העבודה עבור הלקוח. אין הוא חייב לחפש או להתקשר על מנת להבין היכן נמצא העסק - הוא פשוט הולך לכיוון שאליו מורה החץ. כאשר עוברי אורח נתקלים בשלטי הכוונה קשה להם שלא ללכת לכיוון החץ.
• שילוט פנים - אם מדובר בבניין שיש בו עסקים רבים - חשוב מאד שהלקוח יידע בדיוק לאן ללכת ולאן לפנות. אמצעי שילוט הפנים שונים באופן מהותי מאלה המיועדים לשימוש בחוץ ובזכותם יהיה קל למי שמגיע לעסק בפעם הראשונה להבין לאן עליו ללכת.
• שלטי בטיחות - כאן מדובר על שלטים שמופיעים עליהם סימנים מוסכמים ומוכרים מעולם השמירה על זהירות ובטיחות. קל מאד להתקין אותם במקומות שונים וכך לוודא שהסביבה תהיה נטולת סיכונים ובטוחה למעבר.
• שלטי מדבקות בהדפסה דיגיטלית - מדובר בטכנולוגיה שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. ניתן להדפיס שלטי ענק שעשויים ממדבקה בעלת דבק חזק. כך קל לתפעל את השלט, להדביק את המדבקה למקומה ובמקרים רבים היא גם ניתנת להסרה בקלות במידה ויש בכך צורך.

כפי שניתן לראות כל סוג של שילוט יתאים לדרישות אחרות או לאופי שונה של עסק. כאשר מקדישים את הזמן והמחשבה לבחירה נכונה - אין ספק שבזכות אמצעי השילוט יוכל העסק להגדיל את המכירות ואת מעגל הלקוחות הנאמנים שלו. חשוב לדעת בנוסף לכך, שאמצעי פרסום חייבים להיות תקינים ולהופיע כל הזמן על מנת שהעסק לא יישכח מהתודעה והמודעות של הלקוחות והם תמיד יידעו שיש להם על מי לסמוך.

המאמר נכתב ע"י צוות גבע – שילוט לעסקים
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה