close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דברים שכדאי לדעת על עקירה כירורגית

מערכת שורשיז שבט, תשעח02/02/2018

אתם לא רוצים להסתכן ובהחלט כדאי שתפקידו את הפה שלכם ואת בריאות השיניים שלכם רק בידי איש מקצוע שחי ונושם את התחום הזה מזה שנים

תגיות:
מי מאיתנו לא היה רוצה לדעת שכל השיניים שלו במקום, ששוב דבר לא כואב לו וכי הוא יכול לחיוך כך שמונים שנה? עם זאת, כולנו מכירים את הכאבים הנוראיים האלה בשיניים שבאים ומופיעים מידי פעם, מזכירים לנו שיש כזה דבר רופא שיניים ורומזים שאולי כדאי ללכת לבקר אותו. לא אחת הביקורים האלה מסתיימים בהבנה הקשה: צריך לבצע עקירה מקצועית וכירורגית של שן מסוימת. עקירה כירורגית יכולה להיעשות כי שן בינה מכאיבה או בגלל שכל שן אחרת מפריעה לנו ומה שבטוח, זה שאתם לא רוצים לדחות את העניין הזה. כמובן שאף אחד לא רוצה לדמיין את הכאב של העקירה ואת ההרגשה הנוראית שהוא יחווה אחר כך, אך תהיו בטוחים שאם תדחו את העניין המצב עלול רק להחמיר.

איפה רצוי לעשות עקירה כירורגית?
האמת היא שהיום אתם יכולים לעשות עקירות שיניים כירורגיות אצל לא מעט רופאי שיניים שכן לא חסרים רופאים מומחים בישראל. עם זאת, לא כל הרופאים עובדים באותה שיטה והאמת היא, שלא כל הרופאים מומלצים. לכן, כאשר אתם תוהים באיזה רופא שיניים לבחור כדי לעשות עקירה כירורגית אנחנו מציעים לכם לעשות כמה בירורים כמו:
• האם מדובר על רופא שיניים וותיק?
• האם המטופלים האחרים שלו יצאו מרוצים?
• האם הקליניקה שלו מודרנית?
• האם עומד לרשותו כל הציוד הרפואי הכי מתקדם שקיים?

אתם לא רוצים להסתכן ובהחלט כדאי שתפקידו את הפה שלכם ואת בריאות השיניים שלכם רק בידי איש מקצוע שחי ונושם את התחום הזה מזה שנים.

כמה עולה טיפול כזה?
בין אם אתם צריכים לעשות היום עקירה מקצועית וכירורגית של שן ובין אם אתם צריכים לעשות טיפולים אחרים, בוודאי מטריד אתכם גם נושא הכסף. העניין הוא שטיפולי שיניים הם מסוג אותם הדברים שעולים לא מעט ולכן אפשר להבין מדוע גם המחיר משחק תפקיד חשוב בעיניכם. כדאי שתדעו שהיום אתם יכולים לעשות ביטוחי שיניים שכוללים גם עקירה כירורגית ובנוסף לכך, ניתן לקבל הצעת מחיר מראש. נגמרו הימים שבהם היינו הולכים לרופא השיניים ופשוט עוברים את כל הטיפולים שלהם היינו זקוקים בלי לברר מחירים. היום נהוג לשאול מראש כמה עולה כל אופרציה כזאת ויתרה מכך, נהוג להשוות בין מספר רופאים שונים. אתם תתפלאו כמה אחוזים תוכלו לחסוך בצורה כזאת על הטיפול הצפוי לכם, אז למה שתוותרו על כך?
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה