close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מצעים לילדים– מה אפשר לקנות לילדים?

מערכת שורשיט שבט, תשעח04/02/2018

ניתן למצוא שלל מצעים עם שלל דמויות, לעיתים אפשר למצוא סטים שונים עם דמויות דומות. רצוי לקנות כמה סטים כאלה, אז הילדים בוודאי יישמחו להיכנס אל המיטה ולישון

תגיות:
יש גיל מסוים בו ילדים לא רוצים ללכת לישון. זה השלב בו הילדים עדיין לא גילו את נפלאות השינה והם מפחדים, שהם מפספסים משהו, שהם לא חווים את החוויה המלאה של היום. הרבה פעמים הם מפחדים שהדברים הכי מעניינים קורים כשהם ישנים, וזו גם הסיבה שההורים מכריחים אותם ללכת לישון...

ישנם דרכים שונות כיצד לגרום לילדים להירדם, ספרים ומאמרים נכתבו כבר על דרכים להרדים את הילדים כל לילה לישון, כל הורה נאבק בכך לא מעט, יש הורים שעבורם כל ערב זו מלחמה מחדש. אך ישנם דרכים מסוימות שיכולות להקל על ההורה, גם אם לא באופן מלא, גם אם לא מדובר בקסם או תרופת פלא, אין ספק שזה יכול לעזור.

דוגמא טובה לכך היא לקנות מצעים לילדים בסגנון שהם אוהבים. יש לנו אפשרות כהורה, לקנות מצעים בשלל צבעים ועיצובים, באופן כזה שיכול להתאים לילד, לאופי ובעיקר לדברים שהוא אוהב. בצורה כזו, בכל פעם כששולחים אותו לישון, יהיה הרבה יותר קל לעשות את זה ויהיה הרבה יותר פשוט להרדים אותו.

לפני שנציג כמה דוגמאות של מצעים לילדים, אנחנו צריכים לזכור, מדובר על מצעים בגודל מסוים, על פי המיטה של הילד, בין אם זה מיטת מעבר, מיטת נוער או כל מיטה אחרת, חשוב שהמצעים יהיו גדולים מגוזל המזרון על מנת שיהיה קל יותר לשים אותם וכך גם הילד יישן בצורה בטוחה על גבי המצעים.

כמו כן, חשוב לוודא שמדובר במצעים מסוג בד נוח ופשוט, באופן כזה יהיה לו מאוד נעים לישון עליהם אך מצד שני, להורים יהיה קל להרדים אותו. לכן רצוי שזה יהיה כותנה או פשתן, רצוי לוודא שלא מדובר בבד שיגרום לילד להזיע בלילה.

דוגמאות של מצעים לילדים
היום הדוגמאות הקלאסיות של מצעים עבור ילדים, הן של גיבורי על, מספיידרמן, דרך באטמן, איירון מן, הענק ועוד. לשמחתנו הרבה יש רשימה ארוכה של גיבורי על שאפשר למצוא על גבי שורה ארוכה של מצעים. תמיד זה צבעוני ומרשים.

דוגמא קלאסית אחרת מיועדת לחובבי ספורט ובפרט כדורגל. אפשר למצוא מצעים של קבוצות שונות, בין אם מדובר בברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ועוד. כמובן שהגיבורים העיקריים הם מאסי ורונאלדו.

ניתן גם למצוא מצעים עם דמויות קלאסיות, מיקי מאוס, מיני מאוס, דונלד דאק, גופי ועוד. הדמויות של דיסני תמיד מככבות ואהובות על ידי ילדים וילדות רבים. אנחנו יכולים גם למצוא דמויות נוספות מסרטים מצוירים, בשנים האחרונות למשל, המימיונים היו לכוכבים גדולים בקרב ילדים וילדות רבים.

חשוב להדגיש, ניתן למצוא שלל מצעים עם שלל דמויות, לעיתים אפשר למצוא סטים שונים עם דמויות דומות. רצוי לקנות כמה סטים כאלה, אז הילדים בוודאי יישמחו להיכנס אל המיטה ולישון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה