close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מרפאת שיניים ניידת- טיפולי שיניים למבוגרים עד לבית

מערכת שורשכט שבט, תשעח14/02/2018

בוקר אחד אתה מבין שאי אפשר באמת להתעלם מכאב שיניים. כי הוא שם, נוכח וקיים במהלך היום יום שלך ועד שלא תעשה משהו אחרת הוא לא הולך להיעלם

תגיות:
אתה מרגיש אי נוחות בשיניים, כאב מציק בכל פעם שאתה שותה משהו קר או אוכל משהו מתוק. בהתחלה זה מרגיש לך כמו שום דבר, אבל בוקר אחד אתה מבין שאי אפשר באמת להתעלם מכאב שיניים. כי הוא שם, נוכח וקיים במהלך היום יום שלך ועד שלא תעשה משהו אחרת הוא לא הולך להיעלם.

אתה מתקשר למרפאת שיניים נוחה וקרובה למקום מגוריך, מודיע למנהלת שלך שהיום לא תגיע לעבודה ומתייצב לקבל טיפול. תוך כמה שעות כבר תהיה אחרי טיפול והתחושה הלא נעימה שחווית תרגיש כמו זיכרון עמום.

חשבת פעם מה קורה למי שלא יכול להגיע בקלות למרפאת שיניים? חשבת פעם מי מטפל בחולים שאינם מסוגלים להתנייע לבד ומתקשים לבצע את הפעולה הזו שנראית מאוד טריוויאלית עבורך, אבל מורכבת עבור אחרים. מי מסייע לחולים ואנשים בעלי מוגבלות שאינם יכולים להגיע ולקבל טיפול במראת שיניים?

מרפאת שיניים ניידת– יש פתרון לכולם
גם לאנשים בעלי מוגבלויות או למבוגרים המתקשים להגיע באופן עצמאי ולקבלת טיפול במרפאת שיניים יש אפשרות לקבל טיפול שינויים ראוי מצוות רופאי מיומן ומקצועי ובמחירים מסובסדים. נכון, זאת לא האפשרות הטובה ביותר וכולם היו מעדיפים להגיע ישירות למרפאה, אבל אם אין בידכם את האפשרות הזו דעו שאין כל סיבה להזניח את חלל הפה, בקלות ובפשטות אפשר להזמין מרפאת שיניים ניידת שתגיע ותיתן מענה לבעייתכם הרפואית. הרי לכל אחד מגיעה הזכות לחייך חיוך רחב, לא?

אין סיבה לדחות את טיפולי השיניים
לא משנה מהו מצבכם האישי, הרפואי או הפיננסי ידוע שאחת החרדות הנפוצות ביותר בקרב האוכלוסייה במדינת ישראל היא חרדה דנטלית (הנקראת גם בשפה המקצועית 'דנטופוביה'.) אותה החרדה עלולה לשתק אתכם ולמנוע מכם לבקר במרפאת שיניים במשך פרקי זמן ארוכים. כתוצאה מכך בחלל הפה שלכם עלולה להתפתח עששת חריפה ולכן, גם אם אתם הולכים למרפאת שיניים רגילה או נאלצים להיעזר בשירותה של מרפאת שיניים ניידת דעו כי חשוב שתשמרו על רצף טיפולי שיסייע לכם בסופו של דבר להתגבר על החרדה הדנטלית.

המלצתנו היא שברגע בו מצאתם את הרופא שהכי מתאים לכם דאגו לשמור על תחזוק מצב הפה, שמירה על הגיינה וביקורים בתדירות סבירה במרפאת שיניים.

חשוב מאוד לא להתחיל טיפול שיניים מבלי שתקבלו הסבר מקצועי מקיף ככל שתזדקקו לו על תהליך העבודה, הבעיה ושיטת הטיפול בה משתמש הרופא המטפל. גם אם אתם נעזרים במרפאת שיניים ניידת או מרפאת שיניים רגילה, אל תתביישו לבקש הסבר נוסף אם לא הבנתם את דברי הרופא.

הדרך הטובה להבטיח שטיפול השיניים שלכם יעבור בשלום הוא להכיר בחרדה הדנטלית ולמזער את הנוכחות שלה בחיים שלכם. בטרם תגיעו לטיפול שיניים תזכירו לעצמכם שאין כל סיבה לדחות את הטיפול, יש פיתרון לכל בעיה וגם אנשים שאין באפשרותם להגיע למרפאת שיניים יכולים לקבל טיפול הולם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה