close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סוגי אופניים– שיכוך מלא מול זנב קשיח

מערכת שורשג אדר, תשעח18/02/2018

שימו לב שאתם בוחנים פרמטרים נוספים של האופניים, אשר יאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים באפשרות שהכי מתאימה לכם בסופו של דבר

תגיות:
כאשר בוחנים את דגמי האופניים השונים חשוב להבין שיש הבדל אחד גדול שמאפיין אותם בכל הקשור לבלמים שלהם. לאופני זנב קשיח אין בולמי זעזועים אחוריים, ואילו לבולמי אופניים עם שיכוך מלא יש בולמי זעזועים אחוריים. דבר זה נכון לגבי כל סוגי האופניים- הן אופניים "רגילות" והן אופניים חשמליות.
גם כאשר מדובר על אופניים חשמליים צריך לזכור שאם אתם רוצים ליהנות מאופניים איכותיים ונוחים ככל שניתן, לרוב יהיה מדובר באופני שיכוך מלא ולא זנב קשיח, אשר נחשבים לבחירה המועדפת בקרוב אלו שרוצים ליהנות מרכיבה נוחה ככל שניתן.

אופני שטח עם שיכוך מלא

מאפיין עיקרי של אופניים שמיועדים לרכיבה בשטח זה שיש להם בולמים אחוריים באופן תמידי. כמובן שבשל זאת המחיר שלהם הוא הרבה יותר גבוהה, אבל צריך לזכור שעם המחיר שמשלמים מגיעה גם רכיבה נוחה הרבה יותר, שזה לא משהו שכדאי לזלזל בו.

בלי קשר לבחירה שלכם באופני זנב קשיח או שיכוך מלא, עליכם לשים לב שאתם בוחנים פרמטרים נוספים של האופניים, אשר יאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים באפשרות שהכי מתאימה לכם בסופו של דבר.

פשוט בוחרים לאחר התייעצות

אם הסתבכתם קצת ואינכם בטוחים באיזה זוג אופניים עליכם לבחור בכדי שתוכלו להיות מרוצים מחווית הרכיבה שלכם, הדבר הנכון שיהיה עליכם לעשות זה פשוט להתייעץ עם המוכר בחנות שבה אתם קונים את האופניים שלהם. אנו בטוחים שכך אתם תוכלו להרגיש הרבה יותר בנוח עם הרכישה שלכם וזה יאפשר לכם לוודא שאתם לא מוציאים את הכסף שלכם לשווא על רכישה של משהו שאינכם בהכרח צריכים.

שימו לב שאופניים יכולים לעלות לא מעט כסף לפעמים, ואם אתם מתכוונים להשקיע סכום גדול, יהיה כדאי לכם לוודא שאתם מתחשבים בכל הדברים שקשורים לחווית הרכיבה שלכם.

זנב קשיח אמנם יכול להשפיע לרעה על רמת הנוחות שמלווה לרכיבה על האופניים, אבל אל תתנו לדבר לבלבל אתכם, שכן לעתים רכיבה על אופניים כאלו עשויה להתאים לחלק מהאנשים. הדרך הטובה ביותר לדעת מה מתאים לכם היא פשוט להתנסות ברכיבה על דגמים שונים ולהבין בעצמכם מה מתאים לכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה