close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד לבחור ציוד כיבוי אש מתקדם להגנת העסק שלכם מפני שריפות?

מערכת שורשד אדר, תשעח19/02/2018

חיוני לבחור בציוד כיבוי אש מתקדם. להלן נראה כיצד מומלץ לבחור את ציוד כיבוי האש המתקדם, שיגן על העסק מפני שריפות.

תגיות:
העסק שלכם חשוב לכם, אתם משקיעים את הנשמה בכדי לנהל אותו ועושים הכול כדי לעניין לקוחות נוספים ולשמור על סטנדרט גבוה. כדי להגן על העסק שלכם מפני שריפה שעלולה לפרוץ במפתיע, חיוני לבחור בציוד כיבוי אש מתקדם. להלן נראה כיצד מומלץ לבחור את ציוד כיבוי האש המתקדם, שיגן על העסק מפני שריפות.

בשבילי רק ציוד תקני
איש אינו מצפה שכל בעל עסק או בעלת עסק יבינו לעומק את המנגנונים המפעילים מערכות לכיבוי אש, ספרינקלרים, מטפים, מנדפי עשן או גלאים. אך בהחלט לא יהיה זה מוגזם להניח שעל חשיבות תקני האיכות, מרבית בעלי העסקים בארץ כבר שמעו. אין להתפשר בעניין זה כאשר רוצים לבחור ציוד כיבוי אש מתקדם, מן השורה הראשונה. תמיד יש לבדוק כי הציוד שאתם מזמינים יהיה בעל תו תקן רשמי. התקן יכול להיות ישראלי (למשל של מכון התקנים) או תקן אחר המקובל בארץ, כגון תקינה אירופאית או אמריקאית. למידע נוסף אודות ציוד כיבוי תקני לחצו כאן.

בהתאם לתקנות רישוי עסקים
מרכיב חשוב בכל מערכת כיבוי מתקדמת לעסקים יהיה מרכיב העוסק בגילוי ובמתן התרעה. אחרי הכול, גם אם יש לכם בעסק מטפים בכל פינה, זה לא יועיל אם תהיו מודעים לקיומה של אש רק כשזו כבר התפשטה לממדי ענק. בעסקים זעירים, גלאי עשן רגיל עשוי לעשות את העבודה, אך כאשר מדובר בעסקים גדולים יותר וכאשר מעוניינים בביטחון משופר ובגילוי מוקדם, נחוצות מערכות גילוי ומערכת התרעה מתקדמות באמת. מערכת גילוי חשוב לבחור כך שתתאים לתקנות רישוי העסקים ושירותי הכיבוי. חשוב לוודא כי גם חברות הביטוח מכירות באיכות המערכת. אם לא כן, אתם לוקחים סיכון וזה לא כדאי.

ייעוץ בהתאם לצרכי העסק
ציוד מתקדם להגנה על העסק מפני שריפות חשוב להתאים לאופיו של העסק. את הציוד יש לבחור על פי גודל העסק ובהתאם לטיבו. יש מערכות שיתאימו לאולמות אירועים ויש כאלה שיתאימו למתחמי משרדים. יש מערכות למחסנים, למעבדות ולכל סוגי העסקים. אם אינכם יודעים להחליט האם עדיף להתקין ספרינקלרים בעסק שלכם או שאולי עדיפה מערכת אוטומטית ומתקדמת לכיבוי בגז, ניתן להתייעץ. במידה שתרצו לבחור ציוד מתקדם שיתאים במאת האחוזים ודאו שהגורם המייעץ לכם אכן מבין בנושא. כך תדעו בדיוק מתי נדרשים לעסק מנדפים ומתי כדאי להתקין מערכות לגילוי ולשחרור עשן, כפי הרצוי לכם.

מוגש באדיבות חברת אמין אש
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה